В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19328
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот stefan4o » Пон 27 юни 2011 22:43


Впредвид, че оригинално тези лупи са с цокъл за Д1С ксенон Осрам резултатът е повече от добър по мое мнение :wink: Карам със стандартна ламБа Н7 55В. Най-добрият ефект от читавата лупа е, че пръска много добре светлината. На пръв поглед не свети като ден, но свети доста по-равномерно от рефлекторния фар :beer Относно снимките - в някои теми съм пускал как светят, пиши ми на скайп да ти пратя снимки ако искаш :beer




Потребителски аватар
RANOPILE
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 14:45
Автомобил: VW Polo 2F
Двигател: AAU 1994
Местоположение: София, жк Лагера

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот RANOPILE » Съб 06 авг 2011 10:25


А D1S един колега от раздела а обяви каза, че е купил по 180 лева бройката от Унитрейд за Туарег...
Иначе един колега, колкото и да се опитвам да го разубедя иска да си сложи на Мареата на късите ксенон(а там май дългите бяха с лупи)/ или поне ако ще слага да монтира и лупи.

На мен ми е интересно как свети фара с лупа и халогенна крушка и без лупата. (До stefan40)

Аз съм хвърлил око на халогени с лупи и вариантите са 2: с халогенна или ксенон(2500-3000К).

И според мен щом за 1-2 години цената на ксенона от 100 падна дори до 45 лева работата не е читава...

И между другото е ужасно когато си срещу някой с ксенон във фар без лупа и предвиден за халогенна крушка... Та затова призивавам всички, които са слагали или ще слагат ксенон да помислят и за другите на пътя.

А за халогените/фаровете за мъгла по закон трябва да се използват при намалена видимост под 50 метра!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19328
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот stefan4o » Съб 06 авг 2011 11:58


RANOPILE написа:А D1S един колега от раздела а обяви каза, че е купил по 180 лева бройката от Унитрейд за Туарег...
Иначе един колега, колкото и да се опитвам да го разубедя иска да си сложи на Мареата на късите ксенон(а там май дългите бяха с лупи)/ или поне ако ще слага да монтира и лупи.

На мен ми е интересно как свети фара с лупа и халогенна крушка и без лупата. (До stefan40)

Аз съм хвърлил око на халогени с лупи и вариантите са 2: с халогенна или ксенон(2500-3000К).

И според мен щом за 1-2 години цената на ксенона от 100 падна дори до 45 лева работата не е читава...

И между другото е ужасно когато си срещу някой с ксенон във фар без лупа и предвиден за халогенна крушка... Та затова призивавам всички, които са слагали или ще слагат ксенон да помислят и за другите на пътя.

А за халогените/фаровете за мъгла по закон трябва да се използват при намалена видимост под 50 метра!

Сигурен съм, че си снимах фаровете, докато бях с оригиналните от завода, но не мога да открия към момента снимките, просто е каша в компа ми... Иначе снимки как светят лупите имам доста, ако имаш интерес дай скайп да ти пратя :beer
Общо взето разликата се състои в следното - при оригиналния фар снопът светлина е също много добър но сякаш светлината не е толкова равномерна, като при лупата. Това им е основната разлика. Китайските фарове са боклуци аз признавам или оригинал или с лупа, всичко друго е... :не:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот niks76 » Съб 06 авг 2011 21:59


не сравнявайте китайски ксенон с марков такъв(цената си остава солена и не пада) и най голямата разлика е при мокро време,когато с китайския ксенон изчезва светлината като цяло 8)


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 24 авг 2011 0:58


Според мен ако искаш да имаш ксенон е най-добре да имаш двусекционни фарове и да си сложиш на дългите, а на късите да си остане обикновена крушка.Хем като излезеш извън града ще правиш ден отпред, хем няма да заслепяваш отсрещните като дадеш на къси.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот myrshavija » Сря 24 авг 2011 7:03


Golf_Diesel_, изглежда не си карал с ксенон на дългите. Аз препоръчвам обратното - ксенон на къси и халоген на дълги - няма нужда да чакаш ксенона да загрява при постоянното пускане и спиране - поне моят загряваше над секунда всеки път и тъкмо светне и трябва да гася, че се появил някой насреша ... или пък съм настигнал някой mhihi


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 24 авг 2011 11:50


myrshavija написа:Golf_Diesel_, изглежда не си карал с ксенон на дългите. Аз препоръчвам обратното - ксенон на къси и халоген на дълги - няма нужда да чакаш ксенона да загрява при постоянното пускане и спиране - поне моят загряваше над секунда всеки път и тъкмо светне и трябва да гася, че се появил някой насреша ... или пък съм настигнал някой mhihi


Знам че е така, но ако си караш дълго време само на дълги ти е много комфортно нали :wink:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот rokera671 » Сря 24 авг 2011 18:03


Golf_Diesel_ написа:
myrshavija написа:Golf_Diesel_, изглежда не си карал с ксенон на дългите. Аз препоръчвам обратното - ксенон на къси и халоген на дълги - няма нужда да чакаш ксенона да загрява при постоянното пускане и спиране - поне моят загряваше над секунда всеки път и тъкмо светне и трябва да гася, че се появил някой насреша ... или пък съм настигнал някой mhihi


Знам че е така, но ако си караш дълго време само на дълги ти е много комфортно нали :wink:


Едва ли е така и при насрещнодвижещия!


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот Golf_Diesel_ » Сря 24 авг 2011 22:41


Е като видиш кола насреща е много ясно че ще смениш на къси.То така или иначе с каквато и крушка си заслепяваш.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот Петър Петров » Сря 24 авг 2011 22:52


Е дай тогава и на мойто пасат 3 със заводските фарове, да сложа ксенон на късите, та аз да виждам, па тия отсреща да се оправят :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот fox_vt » Сря 24 авг 2011 23:01


Петър Петров написа:Е дай тогава и на мойто пасат 3 със заводските фарове, да сложа ксенон на късите, та аз да виждам, па тия отсреща да се оправят :banghead: :banghead: :banghead:

Е вий пък вече се заяждате :beat_butt2 ксенон на дългите е на 99% безопасен за насрещно движещите се на късите е ясно,но ако сте от оня процент хора дето не правят разлика между къси и дълги и си карат както на тях им е удобно,си сложете ксенон и н стоповете че и на плафона в купето и другите да се оправят :twisted:


Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот 1,9TDI » Сря 24 авг 2011 23:08


RANOPILE написа: И между другото е ужасно когато си срещу някой с ксенон във фар без лупа и предвиден за халогенна крушка... Та затова призивавам всички, които са слагали или ще слагат ксенон да помислят и за другите на пътя.

А за халогените/фаровете за мъгла по закон трябва да се използват при намалена видимост под 50 метра!


А каква е разликата в отразяването на халогенния рефлектор с ксенонова крушка и с обикновенна крушка? Не отразява ли светлината по един и същ начин с тази разлика, че на ксенона е по-силна?

А за допълнителните светлини за мъглата съм напълно съгласен с колегата, че по закон не трябва да се ползват освен при намалена видимост или те не заслепяват?


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот feikot » Сря 24 авг 2011 23:11


Предполага се източника на светлина (балончето) да не е точно там където е жичката и/или да е по-голямо от нея,което води до качествено и количествено изменение на снопа светлина 8)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 24 авг 2011 23:17


feikot написа:Предполага се източника на светлина (балончето) да не е точно там където е жичката и/или да е по-голямо от нея,което води до качествено и количествено изменение на снопа светлина 8)


D1S, D1R, D2S и D2R имат същото фокусно разстояние като H7. Само формата на цокъла е мъничко различна,но за 10 секунди се оправя да са взаимнозаменяеми. :) тук съм описал всичко :arrow: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=281525


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19328
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: В Русия забраниха афтърмаркет ксенона...

Мнениеот stefan4o » Чет 25 авг 2011 11:36


1,9TDI написа:
RANOPILE написа: И между другото е ужасно когато си срещу някой с ксенон във фар без лупа и предвиден за халогенна крушка... Та затова призивавам всички, които са слагали или ще слагат ксенон да помислят и за другите на пътя.

А за халогените/фаровете за мъгла по закон трябва да се използват при намалена видимост под 50 метра!


А каква е разликата в отразяването на халогенния рефлектор с ксенонова крушка и с обикновенна крушка? Не отразява ли светлината по един и същ начин с тази разлика, че на ксенона е по-силна?

Предполагам си виждал при еднакви модели коли с рефлекторно стъкло с и без ксенон разликата. Да ти кажа, че е очевадна (или очеизвадна е по-точната дума)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта