escrime написа:
На същата цена, или малко по-скъпи от хечбеците се получава нещо, което харчи повече, върви по-малко и вози много по-зле. За материалите вътре се каза достатъчно красноречиво.
Много ми е интересно зад такива изказвания какъв опит и нужди седят?!
SUV клас е много голям и разнообразен, факт. Има пълни позьорщини и мода, факт. Както има 1.5 100к.с. с излъчване на спортен автомобил.
За гъзария ми е смешно да се говори, защото поне аз не виждам нищо гъзарско в масовите СУВ - Дъстър, Кашкай, Рав, CRV, Кодиаци, Кароци, Каптури и т.н. Жал ми е за всеки, който би си помислил, че е гъзар с такава кола
Дали споменатите имат повече възможности? Факт! Да, можеш да си лифтнеш пасата и да наджипиш всичко, но от магазина кой хеч ще стигне където горните? Колко струва суперб, октавия 4х4? И пак лазиш по корем! Коментиращите тук нямат нужда от това - ок! Разбирам! И аз бях така. Няколко картера, джанти, гуми, подбити прагове по-късно, смених идеята. И други хора и нужди от вашите има. Толкова ли е трудно да се проумее, че трябва да се отрича цял клас? Огромен клас!
Ок можеш и с баничарка! Ама не искаш баничарка. Това е.
По тази логика трябва да има 2 модела коли - поло или ъп (няква там градска) и пасат комби. Това е! За какво ти е седан? Голф? Пълна безсмислица. Ми СС? Ми Артеон? Кому са нужни? Не можеш един шкаф от Икеа да събереш. Смешно е!
Ааа и да не забравя - возия и лукс се иска. Айде пак да питам - опит? На пазара има СУВ-ове, които няма да са ви шумни и със сигурност ще ви возят по-комфортно от хеч, седан, мегдан... А и доста бързи могат да са! По-скъпо е, да. Ама може и повече. Това е.
Искате ли да ви сравня 2 мои бивши коли: Пасат 5.5 2.8 4х4 и Ленд Круизър 120 4.0 бензин:
Разход при мен на пасата около 20/100 градско, 14 извън (средно по борд).
Прадо-то - 18 градско, 14 извън.
Пасат - 193к.с.
Прадо - 239к.с.
Субективно усещане за вървеж - Прадо бие по усещане, заради няколко фактора, но основните са кофти автомата на пасата и високия център на Прадо.
Не субективно - можете да проверите, но Пасата с малко води.
+ на Пасата - уникално яко окачване. Доставяше голяма наслада за времето си! Малко твърдо, но пак комфортно. Прадо с въздушно отзад е супер по-комфортен, но в завои разбираемо пада с доста! Факт!
+ на Прадо - ходиш където си поискаш.
- на прадо - тежък за спускане на заледени пътища (лично за мен голям недостатък, който ме накара да го махна, но такива са ми нуждите)
Защо ги сравнявам? Почти еднакви коли са, ама едната на кукили - близка мощ, разход, двете с Торсен 50 на 50, двете недозавиват и т.н. И двете са ми били супер, когато са ми задоволявали нуждите.
Пасата беше по-красив автомобил, за мен! Ама с Прадо се кефих повече на всякакви тъпотии. Паста пазех кат луд. Прадо си джасах по чукари, плажове и т.н. С пасата съм бил 'гъзар', да лъщи, джанти, фаца. Прадо не го и миех.
И който разбере, защо правя сравнението, ще разбере и хората с Рав, Дъстер и т.н.
Да не всички хора сме еднакви. Всякакви има. А и един и същ човек, може да има различни вкусове и нужди във времето. Аз съм пример! Минал съм през почти всички видове моди, коли, спортни, ниски, тунинг, кораби, джипове, малки Сув, средни Сув, големи Сув, .... Май само ретро съм нямал.
Да се върна, че се отплеснах
Аз 5008 не бих си взел вече, както разбрахме
Ама и там си има хора, които искат някакъв тип миниван, по-просторно уж, ама да изглежда по-добре. Нещо ненормално ли е? Гъзария? Ми за мен гъзарията е друго, ама може и аз да съм в грешка. Може би всеки с лети джанти е гъзар?!
Не си мислете, че защитавам СУВ класа заради моята фаза с тях! Не. Аз съм наясно, че човек защитава фазата, на която е, но и помня добре как мразех комбита и после имах. Мразех жипове и после имах. И т.н. Помня. А тази тема, ако я чете човек, който е искал СУВ за да ходи спокойно на къмпинг, ще реши да ходи само на ол инклузив
