Както каза някой по-нагоре, където позволява, я пускам по инерция, да се радва. Ако не се налага честа употреба на спирачката не виждам какъв е проблемът, особено ако колата е изправна и всичко е ток...
Въпрос за карането по инерция
- Ким
- Мнения: 163
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Аз все още не мога да си обясня как след като е на скорост колата и подаваш газ тя гори 0/100
Т'ва сигурно, щото съм жена, както и да е.
Както каза някой по-нагоре, където позволява, я пускам по инерция, да се радва. Ако не се налага честа употреба на спирачката не виждам какъв е проблемът, особено ако колата е изправна и всичко е ток...
Както каза някой по-нагоре, където позволява, я пускам по инерция, да се радва. Ако не се налага честа употреба на спирачката не виждам какъв е проблемът, особено ако колата е изправна и всичко е ток...
Ким написа:Аз все още не мога да си обясня как след като е на скорост колата и подаваш газ тя гори 0/100Т'ва сигурно, щото съм жена, както и да е.
Както каза някой по-нагоре, където позволява, я пускам по инерция, да се радва. Ако не се налага честа употреба на спирачката не виждам какъв е проблемът, особено ако колата е изправна и всичко е ток...
Не е проблем, освен че прегряват и може да откажат понякое време.
- Bob.Baev
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ким написа: Аз все още не мога да си обясня как след като е на скорост колата и подаваш газ тя гори 0/100Т'ва сигурно, щото съм жена, както и да е.
Както каза някой по-нагоре, където позволява, я пускам по инерция, да се радва. Ако не се налага честа употреба на спирачката не виждам какъв е проблемът, особено ако колата е изправна и всичко е ток...
кой говори да подаваш газ? идеята е да си на скорост БЕЗ да подаваш газ и разликата с това да НЕ си на скорост БЕЗ (естествено) газ (по инерция).
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
iceto_666 написа:по инерция пускам колата ако е технически изправна нито спирачки няма да ти откажат нито нищо пални глупости че може да ти откажат спирачките
прав си че не отказват ..просто започват да не спират почти
хубавите дискове и накладки минимализират ефекта му или той идва при по високи температури .... но при масовите невентилирани дискове и ялови накладки след една минута на спирачката гледай какво става ....
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13570
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Не мога да разбера защо все се хващате за пускане по инерция на надолнище ??
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам от скорост.
На надолнище не рискувам защото с този мижав коеф. - 0,29 се ускорява сама много и после е зор със спирането.
Но пак повтарям не рискувайте с такива скорости - колата на 6 месеца е на стенд за ходова част и се сменя поголовно вс. съмнително .
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам от скорост.
На надолнище не рискувам защото с този мижав коеф. - 0,29 се ускорява сама много и после е зор със спирането.
Но пак повтарям не рискувайте с такива скорости - колата на 6 месеца е на стенд за ходова част и се сменя поголовно вс. съмнително .
kris11 написа:Не мога да разбера защо все се хващате за пускане по инерция на надолнище ??
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам от скорост.
На надолнище не рискувам защото с този мижав коеф. - 0,29 се ускорява сама много и после е зор със спирането.
тва каране освен , че не е икономично е и доста рисковано , преди известно време по дискавари правиха следния тест на едно кола и слагат лутилка с 0.5 бензин и колко обиколки ще направи на пистата
1- во каране с ръчка (неси спомням точния брой обиколки но помня разликите ) примерно 10 об
2-ро каране като колегата газ и изключване разликата бше малка 13 об
3-то каране с постояна скорост при минимилно поносими обороти беше над 20 об ( и коментара беше , че ако не заспите от скука така се пести
на моайта кола съм правил следния екперимент от Варна до Сф каране с 90- 100 само на магистралата 120 и ми даде разход 4.8 като не съм превклювал нервно да дигам на 3000 об
в същото време по обратния път по нервно каране и скорост 150-160 на магистралата и над 120 като може по останалите пътища при изпреварване оборотомера доста бесто в червената ми даде 6.8
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
- на която качваш-на тази спускаш;
- по инерция прегряват спирачките;
- карам 230км/ч и пускам по инерция;
- щом загасиш колата нямаш спирачки (май е възможно ако си с ел. сервопомпа но пак имаш някакви спирачки);
- като загасиш се заключва кормилото.....
Както и да е! Аз карам по инерция където пътят и условията позволяват това, без да преча на другите участници в движението!

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Карането по инерция няма да ни спести гориво, за което си струва да се отбележи. По принцип не е проблем да се практикува, но всичко зависи от техническото състояние на автомобила и шофьорските умения и опит на водача. Ако караш добре и си познаваш колата - пускай по инерция и икономисвай - може и да спестиш гориво за 1 бира, да речем.
Щото, малко или много, ако тоя дето кара е накъдърник, и на скорост да е - пак може да се утрепе, та и да повлече невинни жертви.
Извод - всичко си зависи от задкормилното устройство - най-важната част на аФтомобила

Щото, малко или много, ако тоя дето кара е накъдърник, и на скорост да е - пак може да се утрепе, та и да повлече невинни жертви.
Извод - всичко си зависи от задкормилното устройство - най-важната част на аФтомобила
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13570
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
[quote="dimy"]
тва каране освен , че не е икономично е и доста рисковано , преди известно време по дискавари правиха следния тест на едно кола и слагат лутилка с 0.5 бензин и колко обиколки ще направи на пистата
1- во каране с ръчка (неси спомням точния брой обиколки но помня разликите ) примерно 10 об
2-ро каране като колегата газ и изключване разликата бше малка 13 об
3-то каране с постояна скорост при минимилно поносими обороти беше над 20 об ( и коментара беше , че ако не заспите от скука така се пести
1. Не вярвай на лъжи по телевизията
2. карай със 200 км и отгоре и оборотомера ти е над 4500 об -клони към 5000 -5200 об.
И тогава въобще не консумира бензин така ли ?? И при продължително катране с 200 22о км / ч температурата се двигана 95 градуса при тези жеги.
При набрана скорост и свободен път напред като освободя от скорост минавам поне 3-4 км на 900 об и тогава ми харчи страшно много Така ли да я смятам твоята логика ??
При този режим на каране температурата на двигателя е 90 градуса
и температурите са вярни - не е VW та да лъжат датчици и индикатори.
както и да е , но хора с аналогична кола се чудят как се вмествам в разход до 12л на градско и 8-9 л извънградско с нон стоп вкючен климатроник.
тва каране освен , че не е икономично е и доста рисковано , преди известно време по дискавари правиха следния тест на едно кола и слагат лутилка с 0.5 бензин и колко обиколки ще направи на пистата
1- во каране с ръчка (неси спомням точния брой обиколки но помня разликите ) примерно 10 об
2-ро каране като колегата газ и изключване разликата бше малка 13 об
3-то каране с постояна скорост при минимилно поносими обороти беше над 20 об ( и коментара беше , че ако не заспите от скука така се пести
1. Не вярвай на лъжи по телевизията
2. карай със 200 км и отгоре и оборотомера ти е над 4500 об -клони към 5000 -5200 об.
И тогава въобще не консумира бензин така ли ?? И при продължително катране с 200 22о км / ч температурата се двигана 95 градуса при тези жеги.
При набрана скорост и свободен път напред като освободя от скорост минавам поне 3-4 км на 900 об и тогава ми харчи страшно много Така ли да я смятам твоята логика ??
При този режим на каране температурата на двигателя е 90 градуса
и температурите са вярни - не е VW та да лъжат датчици и индикатори.
както и да е , но хора с аналогична кола се чудят как се вмествам в разход до 12л на градско и 8-9 л извънградско с нон стоп вкючен климатроник.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта


