Въпрос за карането по инерция

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Ким
Мнения: 163
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Ким » Пет 29 юни 2007 15:42


Аз все още не мога да си обясня как след като е на скорост колата и подаваш газ тя гори 0/100 :roll: Т'ва сигурно, щото съм жена, както и да е.
Както каза някой по-нагоре, където позволява, я пускам по инерция, да се радва. Ако не се налага честа употреба на спирачката не виждам какъв е проблемът, особено ако колата е изправна и всичко е ток...




Потребителски аватар
G-force
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот G-force » Пет 29 юни 2007 16:03


Ким написа:Аз все още не мога да си обясня как след като е на скорост колата и подаваш газ тя гори 0/100 :roll: Т'ва сигурно, щото съм жена, както и да е.
Както каза някой по-нагоре, където позволява, я пускам по инерция, да се радва. Ако не се налага честа употреба на спирачката не виждам какъв е проблемът, особено ако колата е изправна и всичко е ток...

Не е проблем, освен че прегряват и може да откажат понякое време.


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Пет 29 юни 2007 16:21


Ким написа: Аз все още не мога да си обясня как след като е на скорост колата и подаваш газ тя гори 0/100 :roll: Т'ва сигурно, щото съм жена, както и да е.
Както каза някой по-нагоре, където позволява, я пускам по инерция, да се радва. Ако не се налага честа употреба на спирачката не виждам какъв е проблемът, особено ако колата е изправна и всичко е ток...


кой говори да подаваш газ? идеята е да си на скорост БЕЗ да подаваш газ и разликата с това да НЕ си на скорост БЕЗ (естествено) газ (по инерция).


Потребителски аватар
Ким
Мнения: 163
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Ким » Пет 29 юни 2007 16:31


G-force написа:
Ким написа:Ако не се налага честа употреба на спирачката не виждам какъв е проблемът

Не е проблем, освен че прегряват и може да откажат понякое време.


:!:

Боб.Баев написа:идеята е да си на скорост БЕЗ да подаваш газ


Тази подробност съм пропуснала.


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Нед 08 юли 2007 17:18


:да:


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пон 09 юли 2007 7:57


Нещата май са си строго индивидуални, като това кой как кара, бърза или не, по какъв път шофира и т.н. Така че всеки да пробва как му е комфортно на него и така да шофира че да не пречи на другите


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 09 юли 2007 8:15


Stefan написа:
:да: Винаги



Правилно, само така!!! :007:


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Пон 09 юли 2007 8:51


по инерция пускам колата ако е технически изправна нито спирачки няма да ти откажат нито нищо пални глупости че може да ти откажат спирачките


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 09 юли 2007 12:17


iceto_666 написа:по инерция пускам колата ако е технически изправна нито спирачки няма да ти откажат нито нищо пални глупости че може да ти откажат спирачките


прав си че не отказват ..просто започват да не спират почти ;) при екстремно спиране от 200 примерно ..или при много дълго спускане на спирачка иде фейдинга ;)

хубавите дискове и накладки минимализират ефекта му или той идва при по високи температури .... но при масовите невентилирани дискове и ялови накладки след една минута на спирачката гледай какво става ....


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 09 юли 2007 21:02


Не мога да разбера защо все се хващате за пускане по инерция на надолнище ??
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам от скорост.
На надолнище не рискувам защото с този мижав коеф. - 0,29 се ускорява сама много и после е зор със спирането.

Но пак повтарям не рискувайте с такива скорости - колата на 6 месеца е на стенд за ходова част и се сменя поголовно вс. съмнително .


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Вто 10 юли 2007 9:49


kris11 написа:Не мога да разбера защо все се хващате за пускане по инерция на надолнище ??
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам от скорост.
На надолнище не рискувам защото с този мижав коеф. - 0,29 се ускорява сама много и после е зор със спирането.



тва каране освен , че не е икономично е и доста рисковано , преди известно време по дискавари правиха следния тест на едно кола и слагат лутилка с 0.5 бензин и колко обиколки ще направи на пистата
1- во каране с ръчка (неси спомням точния брой обиколки но помня разликите ) примерно 10 об
2-ро каране като колегата газ и изключване разликата бше малка 13 об
3-то каране с постояна скорост при минимилно поносими обороти беше над 20 об ( и коментара беше , че ако не заспите от скука така се пести :lol:


на моайта кола съм правил следния екперимент от Варна до Сф каране с 90- 100 само на магистралата 120 и ми даде разход 4.8 като не съм превклювал нервно да дигам на 3000 об
в същото време по обратния път по нервно каране и скорост 150-160 на магистралата и над 120 като може по останалите пътища при изпреварване оборотомера доста бесто в червената ми даде 6.8


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Вто 10 юли 2007 10:21


:? От цялата тема ми стана ясно, че във форума повечето хора са примерни водачи, заклеймяващи икономията, високите скорости и страшни теоретици!!! Съвети и теории всякакви:
- на която качваш-на тази спускаш;
- по инерция прегряват спирачките;
- карам 230км/ч и пускам по инерция;
- щом загасиш колата нямаш спирачки (май е възможно ако си с ел. сервопомпа но пак имаш някакви спирачки);
- като загасиш се заключва кормилото.....
Както и да е! Аз карам по инерция където пътят и условията позволяват това, без да преча на другите участници в движението! :026:


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Вто 10 юли 2007 11:49


Карането по инерция няма да ни спести гориво, за което си струва да се отбележи. По принцип не е проблем да се практикува, но всичко зависи от техническото състояние на автомобила и шофьорските умения и опит на водача. Ако караш добре и си познаваш колата - пускай по инерция и икономисвай - може и да спестиш гориво за 1 бира, да речем.
Щото, малко или много, ако тоя дето кара е накъдърник, и на скорост да е - пак може да се утрепе, та и да повлече невинни жертви.
Извод - всичко си зависи от задкормилното устройство - най-важната част на аФтомобила :lol: :wink: :arrow:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 10 юли 2007 16:25


[quote="dimy"]



тва каране освен , че не е икономично е и доста рисковано , преди известно време по дискавари правиха следния тест на едно кола и слагат лутилка с 0.5 бензин и колко обиколки ще направи на пистата
1- во каране с ръчка (неси спомням точния брой обиколки но помня разликите ) примерно 10 об
2-ро каране като колегата газ и изключване разликата бше малка 13 об
3-то каране с постояна скорост при минимилно поносими обороти беше над 20 об ( и коментара беше , че ако не заспите от скука така се пести :lol:


1. Не вярвай на лъжи по телевизията

2. карай със 200 км и отгоре и оборотомера ти е над 4500 об -клони към 5000 -5200 об.
И тогава въобще не консумира бензин така ли ?? И при продължително катране с 200 22о км / ч температурата се двигана 95 градуса при тези жеги.

При набрана скорост и свободен път напред като освободя от скорост минавам поне 3-4 км на 900 об и тогава ми харчи страшно много Така ли да я смятам твоята логика ??
При този режим на каране температурата на двигателя е 90 градуса

и температурите са вярни - не е VW та да лъжат датчици и индикатори.

както и да е , но хора с аналогична кола се чудят как се вмествам в разход до 12л на градско и 8-9 л извънградско с нон стоп вкючен климатроник.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 10 юли 2007 19:48


kris11 написа:
На магистрала правя така 220-225 км и освобождавам от скорост , като падне на 170-180 пак ускоряване и пак освобождавам

mhihi mhihi mhihi
Ти си класика баце
:kef: :kef: :kef:
А при ускорението от 170 до 220 колко харчиш ?!?
Май ще да е повече от спестеното !!!
Да живее комунизмът - той създава такива навци :lool



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта