Размисли и страсти около Опел Вектра дизел, 2003 г.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
The Red Guy написа:Следя с див интерес мненията ви, само да допълня кво инфо съм получил досега - на тея опели проблемът им е горивната помпа - 1200 лв, to be exact, ангренажна верига - 2 бона. Продължавам с интерес да чета това, което пишете!
къде я намери за 1200 тая помпа бе....в ибей нова неоригинална е 1200E....оригиналните май са повече...ангренажна верига? какви проблеми дава тя освен че се натяга на 200к?
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
chefito написа:The Red Guy написа:Следя с див интерес мненията ви, само да допълня кво инфо съм получил досега - на тея опели проблемът им е горивната помпа - 1200 лв, to be exact, ангренажна верига - 2 бона. Продължавам с интерес да чета това, което пишете!
къде я намери за 1200 тая помпа бе....в ибей нова неоригинална е 1200E....оригиналните май са повече...ангренажна верига? какви проблеми дава тя освен че се натяга на 200к?
п.с. за 1200лв само ще ти презапоят нови транзистори на управляващият електронен блок...
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Bahama man написа:да луд съм и трета скорост има плюс това колата е и с турбинаmomo 1 написа:на 2 ра 160 ти луд ли си ве
еееееее лъжеш - тва 160 требе чист дизел да е


по темата:
Аз съм карал Astra 1.7cdti, 100кс 2006 - захапе ли 1.8-2000 оборота излита.
Малко са шумни новите опели,но се свиква (за салона говорим), доста твърдо окачване.
Няма по таблото уред за температурата - за товаа се сещам сега.
Де астрата - там и вектрата

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
lrlmodo написа:Bahama man написа:да луд съм и трета скорост има плюс това колата е и с турбинаmomo 1 написа:на 2 ра 160 ти луд ли си ве
еееееее лъжеш - тва 160 требе чист дизел да е![]()
![]()
по темата:
Аз съм карал Astra 1.7cdti, 100кс 2006 - захапе ли 1.8-2000 оборота излита.
Малко са шумни новите опели,но се свиква (за салона говорим), доста твърдо окачване.
Няма по таблото уред за температурата - за товаа се сещам сега.
Де астрата - там и вектрата
имат лампа и звукова сигнализация за темп....голяма глупост е според мен...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Не зная дали ще ти е от някаква полза моят пост ,но все пак ще го напиша (ще оспамя малко)
Мой много бизък приятел си взе наскоро АСТРА G дизел 1.7 TD и му изгоря нафтовата помпа - нова била 2000 лв (с електронен педал на газта е - без жило). Човека си купи от моргата една за 200 лв (от по старият модел) + 60 лв за педал с жило + 100 лв труд =360 лв и сега пей сърце, a на моргите помпи по 200 лв колкото искаш! Пък преди месец му се скъса ремъка на алтернатора и от там направо влезе при амбгренажа и му нацъвка амбгренажният ремък на 3 парчета. Знаеше ,че защитата на тези дизелеи била като се скъса ремъка да се потрошат кобилиците на разпределителният вал (нарочно били направени някакви си "по-крехки"), Но УВИ .... Оказа се ,че и преди са били чупени и затова са му сложили такива от бензинова ... което доведе до 1500 лвов ремонт на двигателя.... амммма и опели
Мой много бизък приятел си взе наскоро АСТРА G дизел 1.7 TD и му изгоря нафтовата помпа - нова била 2000 лв (с електронен педал на газта е - без жило). Човека си купи от моргата една за 200 лв (от по старият модел) + 60 лв за педал с жило + 100 лв труд =360 лв и сега пей сърце, a на моргите помпи по 200 лв колкото искаш! Пък преди месец му се скъса ремъка на алтернатора и от там направо влезе при амбгренажа и му нацъвка амбгренажният ремък на 3 парчета. Знаеше ,че защитата на тези дизелеи била като се скъса ремъка да се потрошат кобилиците на разпределителният вал (нарочно били направени някакви си "по-крехки"), Но УВИ .... Оказа се ,че и преди са били чупени и затова са му сложили такива от бензинова ... което доведе до 1500 лвов ремонт на двигателя.... амммма и опели
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта