Размисли и страсти около Опел Вектра дизел, 2003 г.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Чет 27 сеп 2007 18:11


Следя с див интерес мненията ви, само да допълня кво инфо съм получил досега - на тея опели проблемът им е горивната помпа - 1200 лв, to be exact, ангренажна верига - 2 бона. Продължавам с интерес да чета това, което пишете!




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 27 сеп 2007 18:15


The Red Guy написа:Следя с див интерес мненията ви, само да допълня кво инфо съм получил досега - на тея опели проблемът им е горивната помпа - 1200 лв, to be exact, ангренажна верига - 2 бона. Продължавам с интерес да чета това, което пишете!



къде я намери за 1200 тая помпа бе....в ибей нова неоригинална е 1200E....оригиналните май са повече...ангренажна верига? какви проблеми дава тя освен че се натяга на 200к?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 27 сеп 2007 18:16


chefito написа:
The Red Guy написа:Следя с див интерес мненията ви, само да допълня кво инфо съм получил досега - на тея опели проблемът им е горивната помпа - 1200 лв, to be exact, ангренажна верига - 2 бона. Продължавам с интерес да чета това, което пишете!



къде я намери за 1200 тая помпа бе....в ибей нова неоригинална е 1200E....оригиналните май са повече...ангренажна верига? какви проблеми дава тя освен че се натяга на 200к?


п.с. за 1200лв само ще ти презапоят нови транзистори на управляващият електронен блок...


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Мнениеот Bahama man » Чет 27 сеп 2007 18:53


momo 1 написа:на 2 ра 160 ти луд ли си ве
да луд съм и трета скорост има плюс това колата е и с турбина :idea:


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 27 сеп 2007 22:23


Bahama man написа:
momo 1 написа:на 2 ра 160 ти луд ли си ве
да луд съм и трета скорост има плюс това колата е и с турбина :idea:
на 3та колко прави? 240? на 4та - 300 а на 5 и на 6та преминава в стелт режим mhihi


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Чет 27 сеп 2007 23:01


Bahama man написа:
momo 1 написа:на 2 ра 160 ти луд ли си ве
да луд съм и трета скорост има плюс това колата е и с турбина :idea:

еееееее лъжеш - тва 160 требе чист дизел да е mhihi :drinking:
по темата:
Аз съм карал Astra 1.7cdti, 100кс 2006 - захапе ли 1.8-2000 оборота излита.
Малко са шумни новите опели,но се свиква (за салона говорим), доста твърдо окачване.
Няма по таблото уред за температурата - за товаа се сещам сега.
Де астрата - там и вектрата :wink:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 27 сеп 2007 23:26


lrlmodo написа:
Bahama man написа:
momo 1 написа:на 2 ра 160 ти луд ли си ве
да луд съм и трета скорост има плюс това колата е и с турбина :idea:

еееееее лъжеш - тва 160 требе чист дизел да е mhihi :drinking:
по темата:
Аз съм карал Astra 1.7cdti, 100кс 2006 - захапе ли 1.8-2000 оборота излита.
Малко са шумни новите опели,но се свиква (за салона говорим), доста твърдо окачване.
Няма по таблото уред за температурата - за товаа се сещам сега.
Де астрата - там и вектрата :wink:


имат лампа и звукова сигнализация за темп....голяма глупост е според мен...


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 27 сеп 2007 23:43


Не зная дали ще ти е от някаква полза моят пост ,но все пак ще го напиша (ще оспамя малко)
Мой много бизък приятел си взе наскоро АСТРА G дизел 1.7 TD и му изгоря нафтовата помпа - нова била 2000 лв (с електронен педал на газта е - без жило). Човека си купи от моргата една за 200 лв (от по старият модел) + 60 лв за педал с жило + 100 лв труд =360 лв и сега пей сърце, a на моргите помпи по 200 лв колкото искаш! Пък преди месец му се скъса ремъка на алтернатора и от там направо влезе при амбгренажа и му нацъвка амбгренажният ремък на 3 парчета. Знаеше ,че защитата на тези дизелеи била като се скъса ремъка да се потрошат кобилиците на разпределителният вал (нарочно били направени някакви си "по-крехки"), Но УВИ .... Оказа се ,че и преди са били чупени и затова са му сложили такива от бензинова ... което доведе до 1500 лвов ремонт на двигателя.... амммма и опели



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_, MamaMy и 55 госта