


itan75 написа:Лично аз не знам да е създавам по недомислен мотор от този.Много клапани се слагат по принцип ако мотора е бързооборотен,той точно колкот на един Москвич 412-5800 об/м.Въртящия му момент изтеглен в толкова тясна и висока граница-3950 об/мин-стойност която повече съвременни дизелови мотори постигат пълната си мощност.Явно немските бюргери доста умело са си поиграли със предавателните числа за да може този "Тръц" все пак да се движи и градско без постоянно ръката ти да е на скоростния лост за да компенсираш неговия недостатък.Все пак чест им прави,че не са повторили своята грешка при друг тип двигател.Мисля именно това е имал предвид колегата като е казал,че е "умрял кон" и не е сгрешил,защото май въртящия момент(еластичността)прави първото впечатление като седнеш и подкараш една кола.После идва максималната скорост,която пряко зависи от мощността.А за 1.8литров уж съвременен мотор разхода му на гориво е потресаващ в градски условия-12.6литра супер бензин
.Със Лада 1600 със обикновен карбуратор "Вебер" без система за принудителен празен ход и със разпробити горивни жигльори със постигал по-добър разход в града.Този мотор е продукт на пиян германец петък следобед мислещ си за предстоящия уикенд с некоя к...а в Австрия
http://www.cars-data.com/en/audi-a4-18- ... specs.html
achodemo написа:itan75 написа:Лично аз не знам да е създавам по недомислен мотор от този.Много клапани се слагат по принцип ако мотора е бързооборотен,той точно колкот на един Москвич 412-5800 об/м.Въртящия му момент изтеглен в толкова тясна и висока граница-3950 об/мин-стойност която повече съвременни дизелови мотори постигат пълната си мощност.Явно немските бюргери доста умело са си поиграли със предавателните числа за да може този "Тръц" все пак да се движи и градско без постоянно ръката ти да е на скоростния лост за да компенсираш неговия недостатък.Все пак чест им прави,че не са повторили своята грешка при друг тип двигател.Мисля именно това е имал предвид колегата като е казал,че е "умрял кон" и не е сгрешил,защото май въртящия момент(еластичността)прави първото впечатление като седнеш и подкараш една кола.После идва максималната скорост,която пряко зависи от мощността.А за 1.8литров уж съвременен мотор разхода му на гориво е потресаващ в градски условия-12.6литра супер бензин
.Със Лада 1600 със обикновен карбуратор "Вебер" без система за принудителен празен ход и със разпробити горивни жигльори със постигал по-добър разход в града.Този мотор е продукт на пиян германец петък следобед мислещ си за предстоящия уикенд с некоя к...а в Австрия
http://www.cars-data.com/en/audi-a4-18- ... specs.html
Е , мисля че това е доста пресилено , не смятъм че този мотор е за изхвърляне , разхода наистина не е малък ,но то коя бензинова кола гори малко в града .
Не мисля че толкова страда от липса на мощност , просто си иска оборот пак както при повечето бензинови мотори .
Иточно за това аз смятъм ,че с една турбинка (1,8Т) всичко си идва на място !
achodemo написа:има дори и хора които харесват и Рено и са доволни от него !![]()
achodemo написа:има дори и хора които харесват и Рено и са доволни от него !
itan75 написа:Фиат Мареа Комби ЖТД 105к.с след ремап-че и доста други тънкости около 160кс.Гори при около 100км/ч 3,9нафта,градско-6л.
stefan4o написа:achodemo написа:има дори и хора които харесват и Рено и са доволни от него !
Колега, не е толкоз невероятно. Все пак живеем в България. Където "мойта жИна, мойта кола" са все най-хубавите, нали знаеш. Ще ти кажа и една друга мъдрост - доволен е много, ама докато не се развали
tisho_psg написа:achodemo написа:има дори и хора които харесват и Рено и са доволни от него !![]()
Има дори и хора дето са с промити мозъци
tarikat89 написа:Колега, не е толкоз невероятно. Все пак живеем в България. Където "мойта жИна, мойта кола" са все най-хубавите, нали знаеш. Ще ти кажа и една друга мъдрост - доволен е много, ама докато не се развали
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта