Например преди с москвича държах винаги на "2 без 10", защото при неговото голямо предавателно число на волана, това беше наистина най-доброто - можеш да завъртиш най-много без да си кръстосваш ръце, да прихващаш и т.н.
Обаче с пасата със серво, това вече не е така, както и да го държиш, стига да е здраво може да направиш достатъчно рязък завой - повече не ти трябва така или иначе.
Сега из града обикновено държа на 2 без 10 (някак по-удобно е, може и навик да е), навън - долу в дупките (4 без 20) - по-малко се уморяват ръцете. Еърбег нямам, така че не ми дреме за този тип съображения.

Иначе съм скапвал задна гума при около 150 - колата се разтресе зверски, но продължи да си държи пътя перфектно. Никакъв проблем не беше да се удържи. В това отношение тежките коли са по-добре - тогава пасата наистина ме изкефи.
