Колега betaserk,искам да кажа ,че аз също съжалявам как се стекоха събитията и не е начина на се обиждаме по този начин.Ако се върнеш на зад аз се включих силно възмутен от предните ти писания спрямо колегата като го наричаш " господин гума" само защото има различно мнение,аз бък бях " доктор Уотсън",станахме русофили и така на такъка.Достатъчно злоба и ненавист има в ежедневието ни за да си говорят така едни съфорумци.Нека да не говорят обидите а фактите.По въпроса за руските колаи аз ти дадох факти.Има достатъчно инфо и за руските гуми.Това ,че нещо е немско или френско не го прави първа ръка.По въпроса за гумите си бях изръсил мозъка(както ти се изразяваш) с мнения и за това не съм писъл и в тази тема,но щом ти искаш ,ще си кажа мнението.
Първо да започна с това ,че всеки водач се снабдява с гуми според възможностите си и ако няма такива то добре да не кара за да спаси живот,собствения си или на другите,а ако има кинти то по-добре е да си вземе гуми от висок клас.Знам хора, които имат много пари, но си вземат корморанки и какви ли не (калпави за мен )гуми.Много колеги са писали правилно ,че някои гуми от среден клас се справят по-добре на някои тестове от колко скъпите гуми и аз съм съгласен с това (защото така казат тестовете а друг е въпроса дали са реални),но колко тестове се гледат за гуми, които са остарели и са на по-вече от две години.Аз в личен опит мога да кажа ,че има модели и марки на гуми, които като нови се справят добре ,но на следващата година това е коренно променено независимо ако си спазил условието да си държиш гумите легнали на проветриво , сухо и хладно място.Но втвърдяването на каучука не е само това ,а и вътрешните оплетки на гумите.Лично за мен марката BRIDGESTONE си има най-коравата оплетка и страничен борд за разлика от друга класна гума като Goodyear ,която доста по-лесно се реже от ръба на дупките по пътя ,докато на BRIDGESTONE-а това никога не е ставало,а само джантите са ми ставали на осморка.За зимни гуми ако давам пари бих си взел и Michelin и сега съм с тези гуми Alpin A3 ,но шарката ми се струва по-шумна.От по-непрентциозните марки съм карал с Сава ескимо,но както писах по горе след втората година са зле ,а на третата година и на четиртие имаше леки цицини забележи по самия протектор и колата започна да подскача... Фулдата някога беше прекрасна гума когато се правеше в Германя а сега не искам да си помислям за нея .Като гуми от среден клас ми допада Клебер-а и за парите си по мое мнение не се справя никак зле.Може на мокро понякога да ти приплъзва по-вече от очакваното,но като си знаеш възможностите на гумите ще трябва да се мисли по-отрано иначе каучука сравнително бавно си страее и на снег се справя повече от задоволително.По въпроса за руските гуми съм карал с Медвед и ако трябва да съм честен, ако у нас имаше повече сняг,киша и кал и ако нямаш възможност да гониш големи скорости бих си взел такава гума.Има малко по-дълбок протектор от западните марки ,но по бързо се износва на афалт ако сравниш с Мишлена да речем,но цената е направо смехотворна.Другата руска гума, която съм слагал беше Планет или Планета,не си спомням вече,но за съжаление у нас ги няма.Шарката им е като на Goodyear-а и има превъзходно държане на пътя,не само за цената си, но и сравнение със хубавите западни марки.
Ееее вече ме мързи да пиша.Остани си със здраве ,а аз ще трябва да обядвам и да пия една чаша вино пред каминката!
