


Не знам с кое от двете релета да карам




milmar написа:, че не винаги алтернатора е "крив"
milmar написа:Не видях в темата да е засегнат един изключително важен момент - наличието на лош електрически контакт някъде по връзките от плюса и минуса на генератора до съответно - плюс и минус на акумулатора .
wili98 написа:-свалете клемите.. ако са клеясали много връзките.. зачистете с леко шкурка, след което с малко вазелин /за препоръчване технически/ ги смажете и ги стегнете обратно..
същото важи и за връзката при алтернатора.. дебелият + червен обикновенно от акумулатора към алтернатора..
намерете си масата... обикновенно към ск. кутия или към блока..
същото сваляне, почистване, смазване монтаж.. както при акумулатора
.......
wili98 написа:milmar написа:Не видях в темата да е......wili98 написа:-свалете клемите.. ако са клеясали много връзките
.......
Ако трапецовидния ремък е изхабен, обикновенно почва да свири.. а това се чува.. и усеща..
Tinko написа:..... Сумата била 50-70лв.....
vanbo написа:.....С какво се различава от основния и как действа на акумулатора този втори режим на зареждане?....
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта