musura написа:Четах някъде в тунинг.бг форума, че някакво момче си е чипосало шкодата и станала над 160 кс. и правела на божура 15.хх времена на 400м.
Възможно ли е това, при положение, че братушките при 130кс (сток) дават тези данни за колата:
www.catalog.auto.ru написа:Время разгона (0-100 км/ч) 9.6 c.
Максимальная скорость 204 км/ч
Расход топлива на шоссе 4.5 л/100км
Расход топлива в городе 7.4 л/100км
Клиренс 140 мм
Снаряженная масса автомобиля 1245 кг
Допустимая полная масса 1720 кг
Размер шин 205/45 R16
130 к.с. = 9.6сек до 100, а до 400 м. колко ? при това ускорение би трябвало да е 17.хх или 18.хх
160 к.с. = ?
Значи по принцип тази Фабия РС набира по-бързо отколкото са каталожните данни, различните фирми дават различни показатели в смисъл, че при някой са по-оптимистични, а при други по-песимистични.
Значи фирмата Порше почти винаги дава по-слаби времена за ускорение на автомобилители примерно 997 Carrera S по каталог е 0-100км/ч за 4.8сек, а на тестове давата 4.5сек от 0-100км/ч, Шевролет Корвет пък по каталог го дават 0-100км/ч за 4.2 сек, а на тестове където заедно с него тестват Carrera S дава 4.5-4.6сек и от 0-402метра е малко по-бавен, но има по-висока терминална скорост и след 400метра бие Поршете.
При Додж Вайпър СРТ10 каталожните данни от 0-100км/ч за 3.9сек, но на тестове дава 4.2-4.5сек, Carrera GT по каталог е 0-100км/ч 3.9сек, но на тестове пак е по-бърза.
Значи от БМВ пък дават леко оптимистични данни за някой от по-старите си модели пример: Е46 320d от 0-100км/ч го дават за под 8,8сек, а на тестове е към 9.5, че и повече, М3 го дават 0-100 за 5.2 но пак при тестове от журналисти винаги дава 5.4-5.6сек.
Мини Купер 1.6 115коня му дават 0-100км/ч за 9.1сек, а при тест точно с тази Фабия РС Фабията го цепи въпреки по-слабите каталожни номера.
Още един пример ще много се отплеснах МБ C220CDI 143коня му дават 0-100 за 10.3, а на тестове бие автомобили, които по каталог уж набират по-бързо.
Та с две думи каталожните данни варират +,-.
Имай предвид и че на Божура автомобили дават малко по-бавни времена, защото пистата има наклон и настилката оказва по-високо съпротивление при високи скорости.
Данните, който си дал за Фабията са верни с тези който имам в един каталог, защото доста често в каталог.ауто.ру има разминавания, че даже и модели, които не са излизали от дадения производител.
Времената на Шкодата са напълно реални, все пак е 164конче и 400Нм, като искам да кажа, че Нм не са толкова важни колкото конете, защото има бензинови атмосферни автомобили, които за 325 и 355коня и набират от 0-100км/ч за под 5сек и дават времена от 0-400м 12.9-13.5сек и имат въртящ момент по-нисък от 400Нм, така, че най-важни за вървежа са конете.
Та тая Фабия може и още, не е проблем да се докара и до повече коне, но няма смисъл.
Едно Мини КупърС, което е 1.6 163коня с чипосване се докарва до към 200коня така, че не ми се мисли какви времена ще даде тази буболечка, дано излезне някой с тава количка, дори и в сток състояние, ще даде ниски 15ки.
А тоя пича с Фабията преди да се пусне на божура в тунинг.бг беше казал, че очаква времена от рода на 13.5 сек и тогава много се смях явно не разбира много от драг и такива работи иначе точно Фабия РС много ме кефи и с нея мога да се накажат много коли дето се смятат за резачки, това е чара на тази буболечка.
