
Малко ехидно линкче за "вечните" японки!
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Малко ехидно линкче за "вечните" японки!
Докато си запълвах времето с четене на темите попаднах на линка за тойотския форум та реших да хвърля едно око ей така да видя какво си приказват там:) Първото което прочетох беше това http://toyotabg.net/viewtopic.php?t=1030 и след като стигнах до 4-я пост в темата реших повече да не чета.....! Та ако някой няма какво да прави може да погледне и да сподели мнение 

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Wow, пък аз мислех, че проблема с Ярис е изключение!
Става въпрос за 100 000км-овите тестове на Ауто Билд, където след изминаване на 100к км колата се разглабя на съставните части, и те се изследват.
Общо взето, всички коли, за които съм чел, износването на двигателя след 100к км е в рамките на допустимите отклонения ЗА НОВ автомобил. Но не и при Ярис - според инжинерите, двигателят на Ярис щял да е за ОСНОВЕН РЕМОНТ след не повече от 30-40к км
От Тойота тогава бяха обяснили, че причината била в повреден дебитомер - пускал прекалено много гориво, което 'отмивало' масления слой по цилиндъра..
Ставаше въпрос за един от малките двигатели, 1.0 ако не се лъжа, но ето, че проблем с износването имат и големите 1.6 и 1.8 двигатели, и то по съвсем друга причина (ако е вярно написаното във форума).
За мен - дотук с качеството на Тойота/Лексус, не бих си купил кола от фирма, допускаща подобни неща.
Става въпрос за 100 000км-овите тестове на Ауто Билд, където след изминаване на 100к км колата се разглабя на съставните части, и те се изследват.
Общо взето, всички коли, за които съм чел, износването на двигателя след 100к км е в рамките на допустимите отклонения ЗА НОВ автомобил. Но не и при Ярис - според инжинерите, двигателят на Ярис щял да е за ОСНОВЕН РЕМОНТ след не повече от 30-40к км

От Тойота тогава бяха обяснили, че причината била в повреден дебитомер - пускал прекалено много гориво, което 'отмивало' масления слой по цилиндъра..
Ставаше въпрос за един от малките двигатели, 1.0 ако не се лъжа, но ето, че проблем с износването имат и големите 1.6 и 1.8 двигатели, и то по съвсем друга причина (ако е вярно написаното във форума).
За мен - дотук с качеството на Тойота/Лексус, не бих си купил кола от фирма, допускаща подобни неща.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи има приятел, които работеше в сервиз на Тойота-Лексус в Пазарджик мисля, че Тиксим се казваше представителя за Пазарджик.
И той ми каза, че стария Авензис има проблем с дефектни сегменти и на 70-80хил. км идвали гаранционни коли за смяна на сегменти. Оправяли ги есетествено без пари, но излагацията е голяма. Информацията е на 100% ВЯРНА.
Тези проблеми ги дават тойоти произведени в Европа иначе всичко, което идва от Япония е много качествено (Ланд Круизер, МР2, Селика,). До колкото знам правят тойоти и в Турция.
Знам , че във Франция произвеждат със сигурност. В момента тойота Айго се прави май там, която е съвместна разработка с ПСА.
Извода е да си купуваме само и единствено тойоти, които са произведени в Страната на изгряващото слънце. А не в Турция или Испания (там не знам дали правят тойоти бях чул нещо такова)
И той ми каза, че стария Авензис има проблем с дефектни сегменти и на 70-80хил. км идвали гаранционни коли за смяна на сегменти. Оправяли ги есетествено без пари, но излагацията е голяма. Информацията е на 100% ВЯРНА.
Тези проблеми ги дават тойоти произведени в Европа иначе всичко, което идва от Япония е много качествено (Ланд Круизер, МР2, Селика,). До колкото знам правят тойоти и в Турция.
Знам , че във Франция произвеждат със сигурност. В момента тойота Айго се прави май там, която е съвместна разработка с ПСА.
Извода е да си купуваме само и единствено тойоти, които са произведени в Страната на изгряващото слънце. А не в Турция или Испания (там не знам дали правят тойоти бях чул нещо такова)
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Същия тоя мой познат ми разправяше за един негов колега, който си тръгвал минум с 4-5литра масло на ден (това в Пазарджик става).
Това е варваство представятели следната случка:
Карам си новия Голф 5ГТИ 2.0литра TFSI мотор 200коня или Р32 (още се двуомя какво да си взема след 10години
), да ми сменят масло и други консумативи в Юнитрейд и ганьо си прибира 5литра масло пълна синтетика и ме остава да си карам със старото.
Такъв нещастник заслужава да бъде разстрелян на място.
Това е варваство представятели следната случка:
Карам си новия Голф 5ГТИ 2.0литра TFSI мотор 200коня или Р32 (още се двуомя какво да си взема след 10години

Такъв нещастник заслужава да бъде разстрелян на място.
- Rabbit
- Зайцевъд
- Мнения: 968
- Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
- Автомобил: Audi
- Двигател: BAT 2005
- Местоположение: София
имам позната с Авенсис, която ходила да се оплаква, че й се налага да долива масло и й казали, че е нормално /успели да я убедят/. скоро след това отишъл мъжа й и гадовете си признали, че дефекта е фабричен, но нямат възможност да оправят всички. чакат да мине гаранцията и вече си плащаш. и в Пежо сервиз съм виждал големи цигании.
- CellNet ™
- Sheriff
- Мнения: 2570
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Golf Capital of the World
- Контакти:
niikoo_1 написа:Значи има приятел, които работеше в сервиз на Тойота-Лексус в Пазарджик мисля, че Тиксим се казваше представителя за Пазарджик.
Сервиза е много добър bowdown bowdown bowdown ,
даже мисля че е най-добрият за Тойоти в България.
Винаги обръщат необходимото внимание и частите си идват навреме.

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
CellNet ™ написа:niikoo_1 написа:Значи има приятел, които работеше в сервиз на Тойота-Лексус в Пазарджик мисля, че Тиксим се казваше представителя за Пазарджик.
Сервиза е много добър bowdown bowdown bowdown ,
даже мисля че е най-добрият за Тойоти в България.
Винаги обръщат необходимото внимание и частите си идват навреме.
Да сигурно е добър, знам че идват много хора от Пловдив, но това за този индивид с маслото е вярно за съжаление.
Значи момчето кара автомобил хибрид Ауди80-Авензис

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта