turbo на двутактов двигател

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
genuine lover
Мнения: 141
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
Автомобил: VW Golf 4 V6
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

turbo на двутактов двигател

Мнениеот genuine lover » Чет 03 дек 2009 20:30


Знам че е възможно ,но е по трудно.Някой опитен,може ли да ми обясни,как става,какво се променя(каква е разликата от на четиритактовите).Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот Dead man » Чет 03 дек 2009 21:04


Колега,влез в Трабант форума-там има един турбиниран Варбург... :deal


Потребителски аватар
genuine lover
Мнения: 141
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
Автомобил: VW Golf 4 V6
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот genuine lover » Чет 03 дек 2009 23:51


Тоя Варбург май е 4-тактов.1.3 с двигателя на vw голф2


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот theultimate » Съб 05 дек 2009 1:04


Вартбурга с турбо от 2tpower.com е от четиритактовите, които сериино са с 1.3 карбуратор от Поло. Който се интересува може да прочете Тук

За какъв двигател питаш? За Трабант и двутактов Вартбург на практика не може да се сложи турбо. При двутактовите двигатели сгъстяването не е в цилиндъра, а в картера. Там няма смисъл да надуваш. Освен това нямат изпускателни клапани (канала се затваря от буталото). С други думи - дори да стане няма да има особена полза.


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот Dead man » Съб 05 дек 2009 9:10


Нали слагат турбота на пистови мотори ?
И там има двутактови...


Петре
Мнения: 415
Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
Автомобил: Golf II
Двигател:
Местоположение: София

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот Петре » Съб 05 дек 2009 9:13


Двутактови са МЗ-тата.
Отдавна от екологична гледна точка са забранени двутактовите пистари.
Турбинирани са 4-тактовите,за 2-тактов незнам,но свят голям- луди глави повече


Потребителски аватар
genuine lover
Мнения: 141
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
Автомобил: VW Golf 4 V6
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот genuine lover » Съб 05 дек 2009 10:49


Благодаря ви за отгорите.А тва нещо колко тактово е,и тва турбо ли е,ако е двутактово? http://www.youtube.com/watch?v=GGXcM9evUpo


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот Matematiks » Съб 05 дек 2009 15:03


Веспата е турбина и е двутактова,коментарите са доста спорни.Последния казва че може ама те италианците са доста добри са устата.Като в дизайна-на външен вид убаво ама вътре .... mhihi
il turbo sul 2 tempi si può mettere
(esperienza personale,dato che sono un meccanico/preparatore) -Турбо на двутактов може да се сложи(личен опит защото съм перформънс механик )
И въобще 42 коня-добре влиза в оборотки на диното,че и на пътя-но за да сложат турбо имай предвид че тая Веспа няма нищо сток по двигателя преди турбото-реже се като наточен ТЗР 125 така че е спорно колко има ефект турбото и колко бор кита карбовете,филтъра и предавките както олекотено бутало вал и разни други глезотийки кат клапи за пълнене и прочее mhihi
Мен ми е чудно ддруго-какво маже турбината при положение,че няма масло .... :shock .Има задеден такъв въпрос в Тюба на Англйски-отговор не видях :042:


Потребителски аватар
genuine lover
Мнения: 141
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
Автомобил: VW Golf 4 V6
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот genuine lover » Съб 05 дек 2009 20:43


А друг начин да покача мощността на двутактов двигател,така че да се усети.Някви добавки-нитрометан,етар.Или пък нещо по бутало,цилиндър,ауспух,свещ(електронно палене)?


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот quattro^^ » Съб 05 дек 2009 20:57


кажи каква машина искаш да гавриш :roll: нитрометан на 2такта..не разбирам чак толкоз ама ще си направиш на капама двг-то според мен


Петре
Мнения: 415
Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
Автомобил: Golf II
Двигател:
Местоположение: София

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот Петре » Съб 05 дек 2009 21:08


genuine lover написа:А друг начин да покача мощността на двутактов двигател,така че да се усети.Някви добавки-нитрометан,етар.Или пък нещо по бутало,цилиндър,ауспух,свещ(електронно палене)?

Едни палавници отнемаха от буталото някакви грамове с цел повече обороти,помисли и по въпроса с охлаждането,ако не е с маслена помпа какво се случва?
Определено електронното запалване е по-добро за тази цел от чукче и наковалня.
И наистина...кажи за каква гавра става въпрос? :talk:


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот theultimate » Съб 05 дек 2009 21:19


На трабанта има много добър ефект от спорния филтър - върви повече и извънградско разхода спада. За гърнето има два варианта. Предното на двутактов двигател е много точно изчислено - създава определен резонанс и задържа бензина по-дълго време в цилиндъра. Не се сменя с какво да е спорно. Може след първото гърне да сложиш по-широка генерация и правопоточни гърнета. Истинския тунинг е резонаторна фуния - специално предно гърне, което се смята с едни адски формули. Увеличава мощността доста, но шума е....трагичен. Има и възможност за разшираване на всмукателните и изпускателните канали и пилене на буталото. Напиши за какъв точно двигател ти трябва информация.


kiril_bulgaria
Мнения: 594
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево / Бургас

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот kiril_bulgaria » Съб 05 дек 2009 21:29


Едно време на скутерите имаше варбургови двигатели. За да изкопчим и минималното, разрешено от спортната федерация полирахме изпускателните и смукателни колектори. Колко е помагало, само онзи знае, но ние си мислихме, че е добре.


Потребителски аватар
haga
Мнения: 200
Регистриран на: Пон 15 окт 2007 8:09
Автомобил:
Двигател:

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот haga » Съб 05 дек 2009 22:04


Не само това.Отворите на баланса на коляновият вал се затапваха с балса за по-голяма степен на сгъстяване.Ауспуха трябва да бъде точно изчислен,за да се получава резонанс.Намалява си обема на камерата на главата, за да се получи по- голяма степен на компресия и от там по-вече обороти на коляновият вал.Горивото трябва да бъде високо октаново.Едно време и аз карах такъв скутер Р-1 1000 см3.Беше хубаво време.


Потребителски аватар
genuine lover
Мнения: 141
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
Автомобил: VW Golf 4 V6
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: turbo на двутактов двигател

Мнениеот genuine lover » Съб 05 дек 2009 23:11


Имам две двг-та.Едното е съвсем безобидно: http://motobg.net/moto2.html , а другото е 175сс,малко по-добре,но незнам от какъв мотор е.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта