


turbo на двутактов двигател
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
turbo на двутактов двигател
Знам че е възможно ,но е по трудно.Някой опитен,може ли да ми обясни,как става,какво се променя(каква е разликата от на четиритактовите).Благодаря предварително.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: turbo на двутактов двигател
Колега,влез в Трабант форума-там има един турбиниран Варбург... 

- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: turbo на двутактов двигател
Тоя Варбург май е 4-тактов.1.3 с двигателя на vw голф2
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: turbo на двутактов двигател
Вартбурга с турбо от 2tpower.com е от четиритактовите, които сериино са с 1.3 карбуратор от Поло. Който се интересува може да прочете Тук
За какъв двигател питаш? За Трабант и двутактов Вартбург на практика не може да се сложи турбо. При двутактовите двигатели сгъстяването не е в цилиндъра, а в картера. Там няма смисъл да надуваш. Освен това нямат изпускателни клапани (канала се затваря от буталото). С други думи - дори да стане няма да има особена полза.
За какъв двигател питаш? За Трабант и двутактов Вартбург на практика не може да се сложи турбо. При двутактовите двигатели сгъстяването не е в цилиндъра, а в картера. Там няма смисъл да надуваш. Освен това нямат изпускателни клапани (канала се затваря от буталото). С други думи - дори да стане няма да има особена полза.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: turbo на двутактов двигател
Нали слагат турбота на пистови мотори ?
И там има двутактови...
И там има двутактови...
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: turbo на двутактов двигател
Двутактови са МЗ-тата.
Отдавна от екологична гледна точка са забранени двутактовите пистари.
Турбинирани са 4-тактовите,за 2-тактов незнам,но свят голям- луди глави повече
Отдавна от екологична гледна точка са забранени двутактовите пистари.
Турбинирани са 4-тактовите,за 2-тактов незнам,но свят голям- луди глави повече
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: turbo на двутактов двигател
Благодаря ви за отгорите.А тва нещо колко тактово е,и тва турбо ли е,ако е двутактово? http://www.youtube.com/watch?v=GGXcM9evUpo
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: turbo на двутактов двигател
Веспата е турбина и е двутактова,коментарите са доста спорни.Последния казва че може ама те италианците са доста добри са устата.Като в дизайна-на външен вид убаво ама вътре ....
il turbo sul 2 tempi si può mettere
(esperienza personale,dato che sono un meccanico/preparatore) -Турбо на двутактов може да се сложи(личен опит защото съм перформънс механик )
И въобще 42 коня-добре влиза в оборотки на диното,че и на пътя-но за да сложат турбо имай предвид че тая Веспа няма нищо сток по двигателя преди турбото-реже се като наточен ТЗР 125 така че е спорно колко има ефект турбото и колко бор кита карбовете,филтъра и предавките както олекотено бутало вал и разни други глезотийки кат клапи за пълнене и прочее
Мен ми е чудно ддруго-какво маже турбината при положение,че няма масло ....
.Има задеден такъв въпрос в Тюба на Англйски-отговор не видях 

il turbo sul 2 tempi si può mettere
(esperienza personale,dato che sono un meccanico/preparatore) -Турбо на двутактов може да се сложи(личен опит защото съм перформънс механик )
И въобще 42 коня-добре влиза в оборотки на диното,че и на пътя-но за да сложат турбо имай предвид че тая Веспа няма нищо сток по двигателя преди турбото-реже се като наточен ТЗР 125 така че е спорно колко има ефект турбото и колко бор кита карбовете,филтъра и предавките както олекотено бутало вал и разни други глезотийки кат клапи за пълнене и прочее

Мен ми е чудно ддруго-какво маже турбината при положение,че няма масло ....


- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: turbo на двутактов двигател
А друг начин да покача мощността на двутактов двигател,така че да се усети.Някви добавки-нитрометан,етар.Или пък нещо по бутало,цилиндър,ауспух,свещ(електронно палене)?
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: turbo на двутактов двигател
кажи каква машина искаш да гавриш
нитрометан на 2такта..не разбирам чак толкоз ама ще си направиш на капама двг-то според мен

-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: turbo на двутактов двигател
genuine lover написа:А друг начин да покача мощността на двутактов двигател,така че да се усети.Някви добавки-нитрометан,етар.Или пък нещо по бутало,цилиндър,ауспух,свещ(електронно палене)?
Едни палавници отнемаха от буталото някакви грамове с цел повече обороти,помисли и по въпроса с охлаждането,ако не е с маслена помпа какво се случва?
Определено електронното запалване е по-добро за тази цел от чукче и наковалня.
И наистина...кажи за каква гавра става въпрос?

-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: turbo на двутактов двигател
На трабанта има много добър ефект от спорния филтър - върви повече и извънградско разхода спада. За гърнето има два варианта. Предното на двутактов двигател е много точно изчислено - създава определен резонанс и задържа бензина по-дълго време в цилиндъра. Не се сменя с какво да е спорно. Може след първото гърне да сложиш по-широка генерация и правопоточни гърнета. Истинския тунинг е резонаторна фуния - специално предно гърне, което се смята с едни адски формули. Увеличава мощността доста, но шума е....трагичен. Има и възможност за разшираване на всмукателните и изпускателните канали и пилене на буталото. Напиши за какъв точно двигател ти трябва информация.
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево / Бургас
Re: turbo на двутактов двигател
Едно време на скутерите имаше варбургови двигатели. За да изкопчим и минималното, разрешено от спортната федерация полирахме изпускателните и смукателни колектори. Колко е помагало, само онзи знае, но ние си мислихме, че е добре.
Re: turbo на двутактов двигател
Не само това.Отворите на баланса на коляновият вал се затапваха с балса за по-голяма степен на сгъстяване.Ауспуха трябва да бъде точно изчислен,за да се получава резонанс.Намалява си обема на камерата на главата, за да се получи по- голяма степен на компресия и от там по-вече обороти на коляновият вал.Горивото трябва да бъде високо октаново.Едно време и аз карах такъв скутер Р-1 1000 см3.Беше хубаво време.
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: turbo на двутактов двигател
Имам две двг-та.Едното е съвсем безобидно: http://motobg.net/moto2.html , а другото е 175сс,малко по-добре,но незнам от какъв мотор е.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта