Въпрос за климатроник /парно/

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот Viso » Чет 28 окт 2010 19:43


Колеги, моля който е компетентен да даде съвет за следното:
При включване на отоплението на Пасат Б6 /същото е при Голф 5/ - например на 22 градуса и при положение "ауто", се включва и лампата на "АС", т. е., доколкото зная това е компресора на климатроника. Нормално ли е това през зимата, това означава ли че работи компресора /климатика/ при отопление и трябва ли да се изключва бутона "АС"? Четох в упътването, но не мога да разбера - там препоръчват да си настроиш температурата напр. на 22 градуса и да включиш на "ауто", т. е. излиза че е нормално да свети бутона "АС". Не ми е ясно и дали компресор и климатик са различни неща и дали компресора може да работи и при отопление?




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот fox_vt » Чет 28 окт 2010 20:05


Ако е климатик компресора се включва само когато трябва да охлажда демек лятото зимата си на обикновенно парно,но ако е климатроник компресора работи целогодишно зиме лете работи също като домашния климатик :wink:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот GodLike » Чет 28 окт 2010 20:15


Компресора можеш да го спираш, но го пускай от време на време като се сетиш за да нямаш проблеми на лято с климатика :wink:


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот k_garchev » Чет 28 окт 2010 20:16


fox_vt написа:Ако е климатик компресора се включва само когато трябва да охлажда демек лятото зимата си на обикновенно парно,но ако е климатроник компресора работи целогодишно зиме лете работи също като домашния климатик :wink:

:063: Мнооого грешиш!Недей да подвеждаш хората!На климатроника има бутон ECON!Той включва и изключва компресора!Когато е на режим АУТО,компресора винаги работи!Също и когато се включи обдухването на предния прозорец компресора винаги работи!


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот Viso » Чет 28 окт 2010 20:41


k_garchev написа:
fox_vt написа:Ако е климатик компресора се включва само когато трябва да охлажда демек лятото зимата си на обикновенно парно,но ако е климатроник компресора работи целогодишно зиме лете работи също като домашния климатик :wink:

:063: Мнооого грешиш!Недей да подвеждаш хората!На климатроника има бутон ECON!Той включва и изключва компресора!Когато е на режим АУТО,компресора винаги работи!Също и когато се включи обдухването на предния прозорец компресора винаги работи!


Колега, това ми е въпроса - нормално ли е и трябва ли през зимата компресора да работи, нещо като домашния климатик ли е - лятото да работи на охлаждане, зимата - на отопление. На старата ми кола, която е само с климатик е ясно - лятото климатик, зимата -парно.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот K » Чет 28 окт 2010 21:01


Зимата карай на ECON. Мисля че под определени температури компресора не работи и няма смисъл от пускането му.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот k_garchev » Чет 28 окт 2010 21:58


K написа:Зимата карай на ECON. Мисля че под определени температури компресора не работи и няма смисъл от пускането му.

Мисля че няма значение от температурата!както каза колегата зимата карай на ECON!Но от време на време пускай и компресора,защото от стоенето се прецаква!Може би затова на някои Фаувета при първо запалване за деня климатроника е на някакви заводски настройки и компресора винаги е включен!Предпазване на компресора!


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот Viso » Пет 29 окт 2010 10:18


Нямам бутон, на който пише EKON, има такъв (крайния вдясно) на който отгоре пише "AUTO", а отдолу "АС". Въпросът е това "АС" трябва ли да е включено през зимата или не?


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот k_garchev » Пет 29 окт 2010 10:22


Viso написа:Нямам бутон, на който пише EKON, има такъв (крайния вдясно) на който отгоре пише "AUTO", а отдолу "АС". Въпросът е това "АС" трябва ли да е включено през зимата или не?

Най-лесно ще е ако дадеш една снимчица!предполагам че този бутон AC играе ролята на бутона ЕЦОН при нас!


Viso
Мнения: 235
Регистриран на: Пет 21 окт 2005 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот Viso » Пет 29 окт 2010 10:54


k_garchev написа:
Viso написа:Нямам бутон, на който пише EKON, има такъв (крайния вдясно) на който отгоре пише "AUTO", а отдолу "АС". Въпросът е това "АС" трябва ли да е включено през зимата или не?

Най-лесно ще е ако дадеш една снимчица!предполагам че този бутон AC играе ролята на бутона ЕЦОН при нас!

Нямам снимка, но видях снимки на таблото на Голф 5 - точно за същия бутон става дума (крайния вдясно, долната му част) на Голфа пише "ECON", на Пасата - "АС" - пак питам, защото не ми стана ясно - трябва ли да се изключва през зимата или да го оставя да си свети?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот Pichaga » Съб 30 окт 2010 20:54


копчето екон е при климатрониците, а/с е при климатиците
все тая
не карай на климатик включен зимата, няма смисъл, но чат пат включвай, за да завърти компресора
казаха го и други хора по-горе


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот bnick » Нед 31 окт 2010 9:17


С включен климатроник колата загрява по-бързо зимата. Поне при мен е така, зимата ми е включен непрекъснато :beer


Потребителски аватар
Shefito
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот Shefito » Вто 02 ное 2010 10:06


Колата не загрява ли по-бързо при изключен климатроник? Поне аз така съм чувал.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот dancing_niki » Вто 02 ное 2010 12:00


И колко гориво ще спестите, от изключения компресор. Остави си го на AUTO и си джиткай, автоматиката си знае работата. Мислиш ли, че немеца не се е сетил да сложи защити да не ти гръмне инсталацията? Аз лично си карам целогодишно на AUTO и проблема със запотяването на прозорците (особено на предния) е силно намалено.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник /парно/

Мнениеот Andonov » Вто 02 ное 2010 12:31


dancing_niki написа:И колко гориво ще спестите, от изключения компресор. Остави си го на AUTO и си джиткай, автоматиката си знае работата. Мислиш ли, че немеца не се е сетил да сложи защити да не ти гръмне инсталацията? Аз лично си карам целогодишно на AUTO и проблема със запотяването на прозорците (особено на предния) е силно намалено.


:да:
И няма да имате гадната миризма през идното лято.
...и без това новите компресори се въртят ВИНАГИ, добре е да се джурка и фреона по тръбите.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта