:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Fiat uno неиска да запали

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Fiat uno неиска да запали

Мнениеот saa27 » Вто 04 юли 2006 17:51


Ако темата не е за тука, моля модераторите да я преместят където сметнат за добре.
Става на въпрос за фиат уно 84г 1.1- преди 2 дена пътувах в провинцията и колата започна да прекъсва, като пристигнах погледнах чукчето и наковалнята и имаше пъпка. Почистих всичко и прекъсването замалко спря и се прибрах в София без проблем, но днес реших да излеза с колата и то там. Припали за няколко секунди и умря. Прегледах всички свещи, няма проблем при тях - хвърлят искра, прегледах палец, чукчето , кабели - на всякъде има ток и хвърля искра, но пущината така и неще да запали. Може да е и от кондензатора или от бубината. Та ако някой се сеща от какво може да е нека помогне.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 04 юли 2006 18:46


за да не пали има 2 причини-искра или гориво!
прегледай всичко методично и ще го намериш.
ако след по здраво въртене развиеш свещ и тя е суха-сещай се... :wink:


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Вто 04 юли 2006 18:56


Развих ги и бяха мокри- има бензин . Пробвах ги след това една по една и хвърля искра :banghead:
Може ли да е от кондензатора???

Последна промяна от saa27 на Вто 04 юли 2006 18:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 04 юли 2006 18:57


значи или много бензин или слаба искра. :roll:
виж дали нещо не я дави. ако сместа не е точно колкото трябва-няма да се запали.


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Вто 04 юли 2006 19:00


Слабата искра на какво може да се дължи?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 04 юли 2006 20:18


Кондензатор, бобина. Може да бяга иската от пукната капачка или палец с пробив.Също и от нерегулирано растояние чукче наковалня/ , пробив в някой кабел или неизрпавен. може да има прекъсване и само на високи обороти / тогава и напреженеито е високо да прехвърля искра.Също и о лула на свещ. Хвани 1 мултицет и премери съпротивланието на кабелите и лулите.


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Сря 05 юли 2006 8:19


Комутатор ще да е. Често дефектират! Симптома е пали и гасне когато си поиска. 8)


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Пет 07 юли 2006 14:18


Колеги намерих проблема ама изникна нов. Проблема е че се е разместила центровката вследствие на преизносване на ангренажен ремък-явно е прескочил някой зъб. Интересното е че смених ремъка преди няма и 5000км. самия ремък сее търкал в шаибата за другия ремък.????? И самите зъби са износени, а ремъка останал на половина. Някои има ли си на идея що?????


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Пет 07 юли 2006 14:23


:офф

vaskoto1 написа:за да не пали има 2 причини-искра или гориво!


Има и трета причина - просто Фиат mhihi


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Пет 07 юли 2006 14:34


Да де ама за сега тва има ко да се праи :cry:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 07 юли 2006 21:23


saa27 написа:Да де ама за сега тва има ко да се праи :cry:

Я не се предавай. като , че ли голф не гасне в локва :D


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Пет 07 юли 2006 21:29


kris11 написа:Я не се предавай. като , че ли голф не гасне в локва :D

Ако е дизел - не гасне ;)
Сори за офтопика!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 09 юли 2006 20:25


saa27 написа:Интересното е че смених ремъка преди няма и 5000км. самия ремък сее търкал в шаибата за другия ремък.????? И самите зъби са износени, а ремъка останал на половина. Някои има ли си на идея що?????

Некадърна смяна, ремък менте , разбити ролки, масло върху ремъка. Причини хиляди.Не даваш подробности.И с 1 зъб да е прехвърлил ще запали.
Синджира му е майката ,почти вечен е.


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Пон 17 юли 2006 13:45


Проблемът е решен- липсваше ограничителна шайба на ремъка, ненамерих по магазините и направихме на струг и сега няма проблем. Мерси за съветите на всички. :D



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diwaka, k_garchev, milench0, powerade и 61 госта