


Принципен въпрос за спирачки
Принципен въпрос за спирачки
Замислих се по един въпрос и тъй като не съм много навътре в устройството на ходовата част трябва да се изкаже някой по-компетентен. Ако колата се изгаси при движение с 90км/ч примерно и е на скорост, ще има ли хидравлика на спирачките или няма? Има логика да има защото ако помпата за създаване на налягане е свързана към двигателя, той получава въртене от инерцията на колата. Отделно откъм сигурност би трябвало да са го помислили и да има спирачки дори при угаснал двигател. Но дали наистина е така? Случи ми се да изгасне в движение и затова питам - дали съм бил в рискова ситуация или е можело да разчитам на спирачки? Като бутнах леко мисля, че работеха нормално. Отделно дали ABS-а може да се справя с акумулатор или му трябва бръмчащ двигател по някаква причина?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Принципен въпрос за спирачки
Въпрос: как разбра,че колата ти е изгаснала,докато е била на скорост?
Отделно всяка кола по спомен има спирачки първите 1-2 натискания при напълно изгасен мотор(тоест да не си на скорост и да го угасиш)
Отделно всяка кола по спомен има спирачки първите 1-2 натискания при напълно изгасен мотор(тоест да не си на скорост и да го угасиш)
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Принципен въпрос за спирачки
ще има ли хидравлика на спирачките или няма
Ще има
помпата за създаване на налягане е свързана към двигателя
НЕ, помпата е свързана с десния ти крак
той получава въртене от инерцията на колата
това отива в сервото , което помага на крака ти да натиска по-леко
Отделно дали ABS-а може да се справя с акумулатор или му трябва бръмчащ двигател по някаква причина?
трябва му работещ двигател и ТОК има блок за управление

- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Принципен въпрос за спирачки
Ако мислиш да правиш икономии, само не вади ключа 

Re: Принципен въпрос за спирачки
alexx написа:помпата за създаване на налягане е свързана към двигателя
НЕ, помпата е свързана с десния ти крак
Имам предвид ще има ли усилвател на спирачката. Иначе изгасването не е по мое желание - беше на контакт, но просто паднаха оборотите като отпуснах газта до степен да изгасне. Запалих я пак докато си вървеше по инерция, но не ми "допадна" цялата ситуация.
alexx написа:той получава въртене от инерцията на колата
това отива в сервото , което помага на крака ти да натиска по-леко
Имало е значи

-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Принципен въпрос за спирачки
ще имаш спирачки,при теглене на автомобил така се поддържа необходимите спирачки/включваш на най-високата предавка за 100-200м/за да имаш почти 100% от спирачките.При АБС без сервоусилвател ти трябва да е на контакт,за да имаш спирачки.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Принципен въпрос за спирачки
И да не си на скорост, и колата ти да е угасена, пак можеш да я спреш , но си иска повече усилие от крачето.
(п.п. без серво имам предвид)
Другото колегите много точно го казаха.
(п.п. без серво имам предвид)
Другото колегите много точно го казаха.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта