Принципен въпрос за спирачки

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1753
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Принципен въпрос за спирачки

Мнениеот MMX » Пет 07 яну 2011 16:22


Замислих се по един въпрос и тъй като не съм много навътре в устройството на ходовата част трябва да се изкаже някой по-компетентен. Ако колата се изгаси при движение с 90км/ч примерно и е на скорост, ще има ли хидравлика на спирачките или няма? Има логика да има защото ако помпата за създаване на налягане е свързана към двигателя, той получава въртене от инерцията на колата. Отделно откъм сигурност би трябвало да са го помислили и да има спирачки дори при угаснал двигател. Но дали наистина е така? Случи ми се да изгасне в движение и затова питам - дали съм бил в рискова ситуация или е можело да разчитам на спирачки? Като бутнах леко мисля, че работеха нормално. Отделно дали ABS-а може да се справя с акумулатор или му трябва бръмчащ двигател по някаква причина?




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Принципен въпрос за спирачки

Мнениеот mupk0 » Пет 07 яну 2011 16:23


Въпрос: как разбра,че колата ти е изгаснала,докато е била на скорост?


Отделно всяка кола по спомен има спирачки първите 1-2 натискания при напълно изгасен мотор(тоест да не си на скорост и да го угасиш)


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принципен въпрос за спирачки

Мнениеот alexx » Пет 07 яну 2011 16:27


ще има ли хидравлика на спирачките или няма

Ще има
помпата за създаване на налягане е свързана към двигателя

НЕ, помпата е свързана с десния ти крак
той получава въртене от инерцията на колата

това отива в сервото , което помага на крака ти да натиска по-леко
Отделно дали ABS-а може да се справя с акумулатор или му трябва бръмчащ двигател по някаква причина?

трябва му работещ двигател и ТОК има блок за управление
:beer


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принципен въпрос за спирачки

Мнениеот Muncho » Пет 07 яну 2011 16:30


Ако мислиш да правиш икономии, само не вади ключа :Mr Green Fun


Потребителски аватар
MMX
Мнения: 1753
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Принципен въпрос за спирачки

Мнениеот MMX » Пет 07 яну 2011 16:38


alexx написа:
помпата за създаване на налягане е свързана към двигателя

НЕ, помпата е свързана с десния ти крак

Имам предвид ще има ли усилвател на спирачката. Иначе изгасването не е по мое желание - беше на контакт, но просто паднаха оборотите като отпуснах газта до степен да изгасне. Запалих я пак докато си вървеше по инерция, но не ми "допадна" цялата ситуация.
alexx написа:
той получава въртене от инерцията на колата

това отива в сервото , което помага на крака ти да натиска по-леко

Имало е значи :)


stanev11
Мнения: 734
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Re: Принципен въпрос за спирачки

Мнениеот stanev11 » Съб 08 яну 2011 15:12


ще имаш спирачки,при теглене на автомобил така се поддържа необходимите спирачки/включваш на най-високата предавка за 100-200м/за да имаш почти 100% от спирачките.При АБС без сервоусилвател ти трябва да е на контакт,за да имаш спирачки.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Принципен въпрос за спирачки

Мнениеот freestyler911 » Нед 09 яну 2011 11:31


И да не си на скорост, и колата ти да е угасена, пак можеш да я спреш , но си иска повече усилие от крачето.
(п.п. без серво имам предвид)

Другото колегите много точно го казаха.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта