Здравейте на всички. Проблема е следния. дясната ксенон крушка отказа да свети, размених им местат и пак не трагна което ми говорише за изгоряла, но като включа светлините премигваше. Купих нова сложих и я никакав проблем но след няма и 3 дена започна да не се цака веднага след като включа фаровете, а след 4-5 проби. От какво може да е и ако може някой да даде каже лесно решение на проблема ще бъда много благодарен.
Ксенона е H4 8000k би ксенон
Благодаря предварително.
Проблеми с ксенон
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Проблеми с ксенон
А другата тръгна ли с баласта на "изгорялата"? Или не?
Мен ми намирисва на баласт. А може и някой бушон да ти прави номера
Мен ми намирисва на баласт. А може и някой бушон да ти прави номера

- radinski
- Мнения: 132
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми с ксенон
точно това е че бушоните са нарад днеска цял ден си играх да им сменям местата и с новата и със старата и пак
старата премигва и не пали и на двата фара като я свържа новата пък ваобще не дава признак да запали и на двата фара
старата премигва и не пали и на двата фара като я свържа новата пък ваобще не дава признак да запали и на двата фара
- dimitar_85
- Мнения: 292
- Регистриран на: Сря 17 яну 2007 10:28
- Автомобил: VW Passat B5.5
- Двигател: AWX 2004g
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблеми с ксенон
принципно когато не иска да запали веднага а след няколко опита,най-вероятната причина е баласт.но казваш че си слагал новата крушка и на другия баласт и не иска да тръгне,което е странно.идват ми на ум идеи които незнам до колко може да са вероятни.примерно просто дефектна нова крушка(малко вероятно).баласта да гори крушките(също малко вероятно).провери си кабелите да няма нещо някой хлабав.каква е колата?дали е възможно и ключа за фаровете да ти дава ядове.при мен се базикаше на Голф 2-ката от габарит към къси.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми с ксенон
Принципно понеже ние се занимаваме с ксенони,може би ще мога да помогна.При биксенон на Н4 не се използва захранването от фаровете.Има онсовен +,който си идва от акумулатора постоянно до контролера на ксенон системата и той е основното захранване на баластите и крушките.От единия от двата фара,най-често левия,се взима сигнал за къси и дълги, който само управлява контролерчето и то вече пуска и спира баластите и бобините на крушките,но те си се хранят от + от акумулатора.
Реално погледнато имаш проблем с баласта според мен,което е разказало играта на старата крушка и е умряла.Пргледай куплунзите на баласта към захранването (често събират влага и мизерия),както и двата високоволтови куплунга към крушката.
Най-добрия режим за фаровете е,колата да се запали и чак тогава да се пуснат фаровете,защото иначе при подаването на контакт,крушките тръгват да загряват,след това завърташ на стартер и те спират да светят (при всички VW е така) и после тръгват да загряват наново,при което в повече от половината случаи едната от двете не тръгва .Иначе при другите коли,където фаровете си остават да си светят при въртене на стартер,пък се получават колебания на захранването на баластите,заради мощността на стартера и характера му на товар електромотор и отново може някоя крушка да спре да свети. Но ако всичко е ок,след спиране и пускане на фаровете само 1 път,трябва всичко да изгрее и да няма грижи. Монтирал съм вече доста системи на наши коли,на колеги от форума,на други хора и никога не е имало проблем.
Прегледай куплунзите,как са.

Реално погледнато имаш проблем с баласта според мен,което е разказало играта на старата крушка и е умряла.Пргледай куплунзите на баласта към захранването (често събират влага и мизерия),както и двата високоволтови куплунга към крушката.
Най-добрия режим за фаровете е,колата да се запали и чак тогава да се пуснат фаровете,защото иначе при подаването на контакт,крушките тръгват да загряват,след това завърташ на стартер и те спират да светят (при всички VW е така) и после тръгват да загряват наново,при което в повече от половината случаи едната от двете не тръгва .Иначе при другите коли,където фаровете си остават да си светят при въртене на стартер,пък се получават колебания на захранването на баластите,заради мощността на стартера и характера му на товар електромотор и отново може някоя крушка да спре да свети. Но ако всичко е ок,след спиране и пускане на фаровете само 1 път,трябва всичко да изгрее и да няма грижи. Монтирал съм вече доста системи на наши коли,на колеги от форума,на други хора и никога не е имало проблем.
Прегледай куплунзите,как са.

- last ride
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблеми с ксенон
съжалявам,че използвам на колегата темата,но аз имам подобен проблем с ксенона ми H4 биксенон.
едната крушка започна да гори много често,за 1 месец 3 пъти купувах крушка.после положението се оправи,но в момента и двете крушки работят само на дълги светлини
,!!!
бушоните са наред,лостчето работи ноирмално!!
с нормални крушки си превключва нормално!!
баласти??????
вие как мислите??
едната крушка започна да гори много често,за 1 месец 3 пъти купувах крушка.после положението се оправи,но в момента и двете крушки работят само на дълги светлини

бушоните са наред,лостчето работи ноирмално!!
с нормални крушки си превключва нормално!!
баласти??????
вие как мислите??
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблеми с ксенон
Ако всичко друго ти е наред,остава да е проблем в Контролерчето!
Re: Проблеми с ксенон
Здравейте колеги! Аз имам един много странен проблем. Значи купих си аз ксенони за 50 лв, слагам ги, паля светвам фаровете всичко точно, но забелязах че километража и часовника ми се нулират всеки път. Все едно махам и слагам акумолатора. Ако някой може...
Re: Проблеми с ксенон
Принципно е свързано всичко както трябва, но километража се "рестартира" така да се каже.
Re: Проблеми с ксенон
Здравейте колеги,да използвам и аз темата,за да не пускам нова.Значи имам същия проблем като колегата в поста над моя.Днес си монтирах биксенона и всичко е ок,но като запалих и го пуснах,нулира всичко стрелката на обортомера,горивото и водата падат,все едно е слаб акумулатора.Така ми правеше преди,когато наистина ми беше слаб акумулатора,ама сега го смених и е нов 77амп.Това става само като го пускам първия път,после не нулира нищо,до като не изстинат пак крушките явно.Ако някой се е сблъсквал с това и го е решил да помага,че е мн дразнещо.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми с ксенон
Сравнително пресен пример е изгорял алтернатор на Ауди А4 2005 г от афтермаркет ксенон.
Лично съм махнал ксенона и от двете си коли.
Лично съм махнал ксенона и от двете си коли.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблеми с ксенон
Моята кола също дойде с някакъв китайски ксенон и като запалех фаровете за момента таблото откачаше. Изхвърлих го със страшна сила
Преди време на Голфа пък бях сложил пак китаец и ми палеше трудно като е студено времето.
После намерих един от китайските ксенони дето що годе става и него сложих на Голфа и така продадох колата. На Аудито обаче такава щуротия повече няма да сложа въпреки, че фаровете му страват.
С нетърпение чакам някой колега с ксенон на обикновени фарове да пусне тема "Спряха ми колата от движение заради ксенон" и ще му се смея с глас.

После намерих един от китайските ксенони дето що годе става и него сложих на Голфа и така продадох колата. На Аудито обаче такава щуротия повече няма да сложа въпреки, че фаровете му страват.
С нетърпение чакам някой колега с ксенон на обикновени фарове да пусне тема "Спряха ми колата от движение заради ксенон" и ще му се смея с глас.
Re: Проблеми с ксенон
Сега направих един малък опит с палене на колата и изчаках 1-2 мин.Резултат имаше,но не пълен,само стрелките се размърдаха.Часовника не се нулира.Стигнах до една малка логика,че при едно палене,особенно на дизелов мотор,се черпи доста от ресурса на акумулатора,и при включване веднага на ксенона има още по голям спад на ток и от там може да идва нулирането на часовника,малкия километраж и танците на стрелките.Утре сутрин като тръгна за работа,ще я запаля и ще я оставя 5 мин да работи преди да пусна ксенона и ще се види дали има резултат.Лека и приятна вечер на всички!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batjoro и 45 госта