Проблеми с ксенон

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
radinski
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблеми с ксенон

Мнениеот radinski » Чет 13 яну 2011 1:08


Здравейте на всички. Проблема е следния. дясната ксенон крушка отказа да свети, размених им местат и пак не трагна което ми говорише за изгоряла, но като включа светлините премигваше. Купих нова сложих и я никакав проблем но след няма и 3 дена започна да не се цака веднага след като включа фаровете, а след 4-5 проби. От какво може да е и ако може някой да даде каже лесно решение на проблема ще бъда много благодарен.
Ксенона е H4 8000k би ксенон
Благодаря предварително.




Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот Aimbotfan » Чет 13 яну 2011 1:13


А другата тръгна ли с баласта на "изгорялата"? Или не?
Мен ми намирисва на баласт. А може и някой бушон да ти прави номера ;)


Потребителски аватар
radinski
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот radinski » Чет 13 яну 2011 1:20


точно това е че бушоните са нарад днеска цял ден си играх да им сменям местата и с новата и със старата и пак
старата премигва и не пали и на двата фара като я свържа новата пък ваобще не дава признак да запали и на двата фара


Потребителски аватар
dimitar_85
Мнения: 292
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 10:28
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател: AWX 2004g
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот dimitar_85 » Съб 15 яну 2011 10:54


принципно когато не иска да запали веднага а след няколко опита,най-вероятната причина е баласт.но казваш че си слагал новата крушка и на другия баласт и не иска да тръгне,което е странно.идват ми на ум идеи които незнам до колко може да са вероятни.примерно просто дефектна нова крушка(малко вероятно).баласта да гори крушките(също малко вероятно).провери си кабелите да няма нещо някой хлабав.каква е колата?дали е възможно и ключа за фаровете да ти дава ядове.при мен се базикаше на Голф 2-ката от габарит към къси.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот zfa159 » Съб 15 яну 2011 12:28


Принципно понеже ние се занимаваме с ксенони,може би ще мога да помогна.При биксенон на Н4 не се използва захранването от фаровете.Има онсовен +,който си идва от акумулатора постоянно до контролера на ксенон системата и той е основното захранване на баластите и крушките.От единия от двата фара,най-често левия,се взима сигнал за къси и дълги, който само управлява контролерчето и то вече пуска и спира баластите и бобините на крушките,но те си се хранят от + от акумулатора.
Реално погледнато имаш проблем с баласта според мен,което е разказало играта на старата крушка и е умряла.Пргледай куплунзите на баласта към захранването (често събират влага и мизерия),както и двата високоволтови куплунга към крушката.
Най-добрия режим за фаровете е,колата да се запали и чак тогава да се пуснат фаровете,защото иначе при подаването на контакт,крушките тръгват да загряват,след това завърташ на стартер и те спират да светят (при всички VW е така) и после тръгват да загряват наново,при което в повече от половината случаи едната от двете не тръгва .Иначе при другите коли,където фаровете си остават да си светят при въртене на стартер,пък се получават колебания на захранването на баластите,заради мощността на стартера и характера му на товар електромотор и отново може някоя крушка да спре да свети. Но ако всичко е ок,след спиране и пускане на фаровете само 1 път,трябва всичко да изгрее и да няма грижи. Монтирал съм вече доста системи на наши коли,на колеги от форума,на други хора и никога не е имало проблем.
Прегледай куплунзите,как са.
:beer


k_remi
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 02 мар 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот k_remi » Съб 15 яну 2011 12:30


Баласт.Щом не е крушката - значи е баласта.Случва се при Н4.


Потребителски аватар
last ride
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот last ride » Съб 15 яну 2011 18:54


съжалявам,че използвам на колегата темата,но аз имам подобен проблем с ксенона ми H4 биксенон.
едната крушка започна да гори много често,за 1 месец 3 пъти купувах крушка.после положението се оправи,но в момента и двете крушки работят само на дълги светлини :shock ,!!!
бушоните са наред,лостчето работи ноирмално!!
с нормални крушки си превключва нормално!!


баласти??????

вие как мислите??


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот pas1.8mi » Нед 16 яну 2011 8:49


Ако всичко друго ти е наред,остава да е проблем в Контролерчето!


Naycheff
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 16:16
Автомобил: VW Polo
Двигател:

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот Naycheff » Сря 06 ное 2013 17:52


Здравейте колеги! Аз имам един много странен проблем. Значи купих си аз ксенони за 50 лв, слагам ги, паля светвам фаровете всичко точно, но забелязах че километража и часовника ми се нулират всеки път. Все едно махам и слагам акумолатора. Ако някой може...


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот i.e.i » Пет 08 ное 2013 8:47


Маса към баласта?


Naycheff
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 16:16
Автомобил: VW Polo
Двигател:

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот Naycheff » Нед 17 ное 2013 1:53


Принципно е свързано всичко както трябва, но километража се "рестартира" така да се каже.


imonekov
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 14 фев 2013 13:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот imonekov » Вто 19 ное 2013 19:25


Здравейте колеги,да използвам и аз темата,за да не пускам нова.Значи имам същия проблем като колегата в поста над моя.Днес си монтирах биксенона и всичко е ок,но като запалих и го пуснах,нулира всичко стрелката на обортомера,горивото и водата падат,все едно е слаб акумулатора.Така ми правеше преди,когато наистина ми беше слаб акумулатора,ама сега го смених и е нов 77амп.Това става само като го пускам първия път,после не нулира нищо,до като не изстинат пак крушките явно.Ако някой се е сблъсквал с това и го е решил да помага,че е мн дразнещо.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот brabus » Вто 19 ное 2013 19:30


Сравнително пресен пример е изгорял алтернатор на Ауди А4 2005 г от афтермаркет ксенон.
Лично съм махнал ксенона и от двете си коли.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот radi_nrj » Вто 19 ное 2013 20:26


Моята кола също дойде с някакъв китайски ксенон и като запалех фаровете за момента таблото откачаше. Изхвърлих го със страшна сила :mhihi Преди време на Голфа пък бях сложил пак китаец и ми палеше трудно като е студено времето.

После намерих един от китайските ксенони дето що годе става и него сложих на Голфа и така продадох колата. На Аудито обаче такава щуротия повече няма да сложа въпреки, че фаровете му страват.

С нетърпение чакам някой колега с ксенон на обикновени фарове да пусне тема "Спряха ми колата от движение заради ксенон" и ще му се смея с глас.


imonekov
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 14 фев 2013 13:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми с ксенон

Мнениеот imonekov » Вто 19 ное 2013 20:27


Сега направих един малък опит с палене на колата и изчаках 1-2 мин.Резултат имаше,но не пълен,само стрелките се размърдаха.Часовника не се нулира.Стигнах до една малка логика,че при едно палене,особенно на дизелов мотор,се черпи доста от ресурса на акумулатора,и при включване веднага на ксенона има още по голям спад на ток и от там може да идва нулирането на часовника,малкия километраж и танците на стрелките.Утре сутрин като тръгна за работа,ще я запаля и ще я оставя 5 мин да работи преди да пусна ксенона и ще се види дали има резултат.Лека и приятна вечер на всички!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта