ще опиша случая стъпка по стъпка
карам бавно и си говоря по телефона колата изгасна беше на газ помислих че е свършила газта повъртях не запали повъртех още доста пак не ще после на чукване запали като и подам газ гасне с голям зор отидох и заредих газ макар че бях сигурен че не е от газта гърмеше и трештеше от сякаде после минах 10 километра горе долу бива, докато обръ6тах колата на село пак гасне гърми и трещи това и на бензин и на газ отворих капачката огледах палеца нищо същественно прибирам се от село направи го пак един два пъти отивам еи сега до един френд нищо не прави се едно нищо не е било
Т а въпроса ми датчика на коляновия вал направо се скапва или прави проблеми и тогава се скапва
и друго има ли комутатор тази бобина като сигнала не идва от датчика на хол и третия последен някой има някаква идея от какво може да е
Проблем с ADY мотор
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 18:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Проблем с ADY мотор
проблема е решен - пукната бобина
но сега има друг
Преди при палене на студен двигате искаше да се подаде газ сега го изчистих пали си сама и държи 900 оборота но като я покараш стават 1400 гасиш и палиш пак са 900
някой може ли да помогне
но сега има друг
Преди при палене на студен двигате искаше да се подаде газ сега го изчистих пали си сама и държи 900 оборота но като я покараш стават 1400 гасиш и палиш пак са 900
някой може ли да помогне
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 18:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Проблем с ADY мотор
tisho_g написа:проблема е решен - пукната бобина
но сега има друг
Преди при палене на студен двигате искаше да се подаде газ сега го изчистих пали си сама и държи 900 оборота но като я покараш стават 1400 гасиш и палиш пак са 900
някой може ли да помоге
Така проблема си го има пак.
Свалих датчика на коляонвия вал кабела е целия разкапан времено е с ПВЦ лента как да го оправя съвети.
Мина ли през локва колата гасне после гърми и трещи изчакам ли 15 мин. няма проблеми някои има ли идея какво се мокри.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с ADY мотор
tisho_g написа:tisho_g написа:Свалих датчика на коляонвия вал кабела е целия разкапан времено е с ПВЦ лента как да го оправя съвети.
Мина ли през локва колата гасне после гърми и трещи изчакам ли 15 мин. няма проблеми някои има ли идея какво се мокри.
Режеш ,запояваш удължено парче на отрязаното нов кабел със силиконова излолация.
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 18:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Проблем с ADY мотор
kris11 написа:tisho_g написа:tisho_g написа:Свалих датчика на коляонвия вал кабела е целия разкапан времено е с ПВЦ лента как да го оправя съвети.
Мина ли през локва колата гасне после гърми и трещи изчакам ли 15 мин. няма проблеми някои има ли идея какво се мокри.
Режеш ,запояваш удължено парче на отрязаното нов кабел със силиконова излолация.
пролема че от датчика стърчат три голи жици как да стае там
- ktamen
- Мнения: 6371
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с ADY мотор
Нанизваш на новите кабели термосвиваеми шлухки, запояваш, нагласяш шлухките, нагряваш ги да се свият и после можеш да мацнеш с малко силикон и да го избършеш, ако не го избършеш ще остане на дебел слой и ще се отлепи. Силикона може би е добре да го сложиш преди да нагряваш шлухките така ще влезе навсякъде, а като се свият ще изхвърлят излишния. После можеш да увиеш всичко с изолирбанд.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с ADY мотор
tisho_g написа:kris11 написа:tisho_g написа:tisho_g написа:quote]
пролема че от датчика стърчат три голи жици как да стае там
Удължаваш и 3 те кабела -режеш където има здрава изолация и запояваш новите кабели. Термо шлаухката не е панацея -пак пуска влага. Силикон или лак .Направи и топлинен щит на датчика.Ако попадне -има кевларени тръбни изолации по ТЕЦ овете / като стъклолакошлаухките но на висока температура, или бандаж с 'стъклена лента за раб .темп. 550 гр.Ц/
Може и да използваш W 963, който е уж самовулканизиращ се. Но вече не се доверявам на такъв защото се внася от Китай .Попадал съм на несамовулканизиращи се бройки.
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 18:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Проблем с ADY мотор
kris11 написа:tisho_g написа:kris11 написа:tisho_g написа:tisho_g написа:quote]
пролема че от датчика стърчат три голи жици как да стае там
Удължаваш и 3 те кабела -режеш където има здрава изолация и запояваш новите кабели. Термо шлаухката не е панацея -пак пуска влага. Силикон или лак .Направи и топлинен щит на датчика.Ако попадне -има кевларени тръбни изолации по ТЕЦ овете / като стъклолакошлаухките но на висока температура, или бандаж с 'стъклена лента за раб .темп. 550 гр.Ц/
Може и да използваш W 963, който е уж самовулканизиращ се. Но вече не се доверявам на такъв защото се внася от Китай .Попадал съм на несамовулканизиращи се бройки.
a скаво да залея в основата на датчика
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с ADY мотор
Ако е изваден с епоксидна смола, полиуретаново лепило. Ако е на място 1во намери 1 пластамвово цилиндърче с подходящия диаметър за 3 те кабела и пълниш и залепяш с Fix ALL на Soudal.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта