Проблем с ADY мотор

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
tisho_g
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Проблем с ADY мотор

Мнениеот tisho_g » Нед 23 яну 2011 17:47


ще опиша случая стъпка по стъпка
карам бавно и си говоря по телефона колата изгасна беше на газ помислих че е свършила газта повъртях не запали повъртех още доста пак не ще после на чукване запали като и подам газ гасне с голям зор отидох и заредих газ макар че бях сигурен че не е от газта гърмеше и трештеше от сякаде после минах 10 километра горе долу бива, докато обръ6тах колата на село пак гасне гърми и трещи това и на бензин и на газ отворих капачката огледах палеца нищо същественно прибирам се от село направи го пак един два пъти отивам еи сега до един френд нищо не прави се едно нищо не е било
Т а въпроса ми датчика на коляновия вал направо се скапва или прави проблеми и тогава се скапва
и друго има ли комутатор тази бобина като сигнала не идва от датчика на хол и третия последен някой има някаква идея от какво може да е




tisho_g
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Проблем с ADY мотор

Мнениеот tisho_g » Вто 25 яну 2011 18:51


проблема е решен - пукната бобина
но сега има друг
Преди при палене на студен двигате искаше да се подаде газ сега го изчистих пали си сама и държи 900 оборота но като я покараш стават 1400 гасиш и палиш пак са 900
някой може ли да помогне


tisho_g
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Проблем с ADY мотор

Мнениеот tisho_g » Съб 26 фев 2011 8:25


tisho_g написа:проблема е решен - пукната бобина
но сега има друг
Преди при палене на студен двигате искаше да се подаде газ сега го изчистих пали си сама и държи 900 оборота но като я покараш стават 1400 гасиш и палиш пак са 900
някой може ли да помоге

Така проблема си го има пак.
Свалих датчика на коляонвия вал кабела е целия разкапан времено е с ПВЦ лента как да го оправя съвети.
Мина ли през локва колата гасне после гърми и трещи изчакам ли 15 мин. няма проблеми някои има ли идея какво се мокри.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с ADY мотор

Мнениеот kris11 » Пон 28 фев 2011 18:59


tisho_g написа:
tisho_g написа:Свалих датчика на коляонвия вал кабела е целия разкапан времено е с ПВЦ лента как да го оправя съвети.
Мина ли през локва колата гасне после гърми и трещи изчакам ли 15 мин. няма проблеми някои има ли идея какво се мокри.

Режеш ,запояваш удължено парче на отрязаното нов кабел със силиконова излолация.


tisho_g
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Проблем с ADY мотор

Мнениеот tisho_g » Пон 28 фев 2011 19:18


kris11 написа:
tisho_g написа:
tisho_g написа:Свалих датчика на коляонвия вал кабела е целия разкапан времено е с ПВЦ лента как да го оправя съвети.
Мина ли през локва колата гасне после гърми и трещи изчакам ли 15 мин. няма проблеми някои има ли идея какво се мокри.

Режеш ,запояваш удължено парче на отрязаното нов кабел със силиконова излолация.

пролема че от датчика стърчат три голи жици как да стае там


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6371
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с ADY мотор

Мнениеот ktamen » Пон 28 фев 2011 19:25


Нанизваш на новите кабели термосвиваеми шлухки, запояваш, нагласяш шлухките, нагряваш ги да се свият и после можеш да мацнеш с малко силикон и да го избършеш, ако не го избършеш ще остане на дебел слой и ще се отлепи. Силикона може би е добре да го сложиш преди да нагряваш шлухките така ще влезе навсякъде, а като се свият ще изхвърлят излишния. После можеш да увиеш всичко с изолирбанд.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с ADY мотор

Мнениеот kris11 » Вто 01 мар 2011 13:41


tisho_g написа:
kris11 написа:
tisho_g написа:
tisho_g написа:quote]
пролема че от датчика стърчат три голи жици как да стае там

Удължаваш и 3 те кабела -режеш където има здрава изолация и запояваш новите кабели. Термо шлаухката не е панацея -пак пуска влага. Силикон или лак .Направи и топлинен щит на датчика.Ако попадне -има кевларени тръбни изолации по ТЕЦ овете / като стъклолакошлаухките но на висока температура, или бандаж с 'стъклена лента за раб .темп. 550 гр.Ц/
Може и да използваш W 963, който е уж самовулканизиращ се. Но вече не се доверявам на такъв защото се внася от Китай .Попадал съм на несамовулканизиращи се бройки.


tisho_g
Мнения: 73
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Проблем с ADY мотор

Мнениеот tisho_g » Вто 01 мар 2011 20:52


kris11 написа:
tisho_g написа:
kris11 написа:
tisho_g написа:
tisho_g написа:quote]
пролема че от датчика стърчат три голи жици как да стае там

Удължаваш и 3 те кабела -режеш където има здрава изолация и запояваш новите кабели. Термо шлаухката не е панацея -пак пуска влага. Силикон или лак .Направи и топлинен щит на датчика.Ако попадне -има кевларени тръбни изолации по ТЕЦ овете / като стъклолакошлаухките но на висока температура, или бандаж с 'стъклена лента за раб .темп. 550 гр.Ц/
Може и да използваш W 963, който е уж самовулканизиращ се. Но вече не се доверявам на такъв защото се внася от Китай .Попадал съм на несамовулканизиращи се бройки.

a скаво да залея в основата на датчика


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с ADY мотор

Мнениеот kris11 » Сря 02 мар 2011 12:54


Ако е изваден с епоксидна смола, полиуретаново лепило. Ако е на място 1во намери 1 пластамвово цилиндърче с подходящия диаметър за 3 те кабела и пълниш и залепяш с Fix ALL на Soudal.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта