теч на масло???

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

теч на масло???

Мнениеот smurf » Вто 19 сеп 2006 13:08


имам едно въпросче или по-скоро допитване до извода до който съм достигнал, може и да греша...става дума за следното, имам течове на масло, по мотора, омаслен е картера, не е много, но е изцапано.само отдолу се забелязва това омасляване, със сигурност не е от пробката, предполагам е от семерината на коляновия вал?нарочно не пускам темата в технически понеже не става дума за VW, а за Kia Sephia, 1.5 бензинов мотор, но мисля че е от значение по-скоро принципа, а не марката на автомобила.благодаря предварително на отзовалите се




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: теч на масло???

Мнениеот landwarrior » Вто 19 сеп 2006 13:09


smurf написа:се
не е проблем ако само омаслява от там ,иначе смяната е гърбава -като смяна на съединител е :? така че изчакай всичко на куп


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 19 сеп 2006 13:13


сигурно, ама искам всичко да е ок.преди време сълзеше от гарнитурата на капака на клапаните, смених и там вече няма, но избива отдолу


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Вто 19 сеп 2006 13:18


smurf написа:сигурно, ама искам всичко да е ок.преди време сълзеше от гарнитурата на капака на клапаните, смених и там вече няма, но избива отдолу
ясно ,но е гърч голям имаи предвид --> и майсторите ше ти поискат пари като за смяна на съединител т.е около 100кинта


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 19 сеп 2006 13:19


парите тук не са от значение, има кой да го направи, въпросът ми е доколко е опасно и колко бързо трябва да се реагира


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 19 сеп 2006 13:20


Пароструйка на канал и гледаш внимателно.
Ако е семеринга и е поносим теча не си заслужава разглобяването.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 19 сеп 2006 14:09


щом не остава локвички по асвалта зарежи и го наблюдавай само...на мен ми сълзи от гарнитурата на картера, но малко и чат-пат го гледам само как е...


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 19 сеп 2006 14:14


а тази гарнитура на картера...лесна ли е смяната....че може и оттам да ми е теча, не се бях сетил


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 19 сеп 2006 14:21


ами на голфа е около 1 час, точиш маслото, разкачаш полуосите щото не моеш да стигнеш до некои вентчета на картера, слагаш новата гарнитура, почистваш старата, абе не се занимавай по-добре


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 19 сеп 2006 14:25


така или иначе след около 1000-1500км ще сменям маслко, бива да я погледна...


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Вто 19 сеп 2006 14:28


Pichaga написа:ами на голфа е около 1 час, точиш маслото, разкачаш полуосите щото не моеш да стигнеш до некои вентчета на картера, слагаш новата гарнитура, почистваш старата, абе не се занимавай по-добре


Аз на моя съм я сменял и не съм разкачал никакви полуоси. Просто трябват подходящи инстроменти. Иначе е препоръчително да се смени - хем ще изчистиш хубаво картера, хем може да отстраниш теча ако е от там!


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 19 сеп 2006 14:34


и при мен няма да има разкачане на полуоските със сигурност, има достатъчно място за пипане:)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 19 сеп 2006 14:38


Pichaga написа:ами на голфа ... разкачаш полуосите щото не моеш да стигнеш до некои вентчета на картера, ...

На Г2 само скоростната кутия пречи. Там, дето е уширението заради съединителя. Ама на 3-ката си се разкачат...
Но си е гърч, де! Ако е лека капчица, не го барай! Казваш си "Гори го!" и си свиркай


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Вто 19 сеп 2006 14:40


а относно гарнитурата на картера, нещо особено при монтажа?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 19 сеп 2006 14:44


Ами почистваш хубаво всички остатъци от старата, ако искаш, и обезмасляваш с корисилин. Зависи каква е, можеш и силиконче да сложиш и стягаш равномерно, за да не исплесне на някъде.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта