Прибирам се значи днес от работа и си карам по до болка познатият маршрут из Младост 3 и о небеса!!!!!!!! от една уличка от дясно като се изряза един образ с Голф 2-ка да пресича главния път по който се движа, ама без да се оглежда! Поглежда към мене, вижда ме че наближавам с 40-50 км/ч, опули се, зяпна и наби спирачки насред кръстовището! а аз на 7-8 м. ат него! Рипнах на спирачките, ама Пасатер Комби не спира като Порше - свирнаха спирачките, 2 м. спирачен път и - тряяяяяяяс! Набих се аз челно във вратата и задния калник на оня! Призля ми! от 16 г. съм шофьор, имам над 250 - 300 000 км зад гърба си (във и извън България) и това ми е първата катастрофа!
Никой не пострада от нас.
Оня ме гледа виновно и мълчи. По едно време вика "Абе аз съм болен, на лекарства и не трябва да шофирам, ама рекох да закарам колата на жената!" Е, закара я!
Слизам, гледам, и ми се дорева!
Обичам си колата, харесвам я и като видях кво и е ми се смъчни

Десен фар- на сол
Маската - попукана на няколко места
Халогена в бронята - на сол, само лупата здрава
Капака от натиска се огънал откъм шофьора нагоре, при пантата
Бронята хлътнала здраво и от двете стране дето е хвната за гредите се изогънала здраво.
Избутах я от кръстовището, отварям капака - гредата над радиатора - поддала там където се хваща за калниците и гредите.
Тая от долу - и тя така
Радиатора - влязъл и той на вътре, но без теч.
Запалих - работи добре, няма повреди по мотора. От това поне ми олекна.
Гледам го и оня, мислех да го шамаросам (което си е сериозно - ядосани 120+ кг. имат тежки шамари

Мамка му, без извинение, викам се, "толкоз години внимавам и пазя себе си и другите на пътя, що не си стоя този в къщи да си пие лекарствата - и за него добре, и за другите!"
Та тва ми е болкат сега, рекох да я спделя с колегите.