Въпрос за вътрешен накрайник

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Въпрос за вътрешен накрайник

Мнениеот fox_vt » Чет 08 сеп 2011 19:37


Здравейте пичове искам да попитам някой който е сменял вътрешен накрайник сам какъв размер е гайката му откъм рейката-то не е точно гайка но разбирате за какво говоря :wink: .Аз като го гледах в магазина ми прилича на поне 27 мм ама трябва да съм сигурен че там където ще го правя инструмента не е мн хубав и ще вземам от работата качествени ключове ,та затова.Колата е толедо 97 година.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Въпрос за вътрешен накрайник

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 09 сеп 2011 8:27


32 или 36, но също не съм много убеден за точния размер обаче е един от двата


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Re: Въпрос за вътрешен накрайник

Мнениеот Schwepsi » Пет 09 сеп 2011 12:07


Само като идея , да не се набиваш за инструмент който я ползваш втори път я не - може да ти свърши работа тръбен ключ. С него поне колкото и да е само го нагласяш.За в домашни условия може.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Въпрос за вътрешен накрайник

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 09 сеп 2011 12:22


Schwepsi написа:Само като идея , да не се набиваш за инструмент който я ползваш втори път я не - може да ти свърши работа тръбен ключ. С него поне колкото и да е само го нагласяш.За в домашни условия може.

Опитвал ли си!? Ако си опитвал, с какъв точно тръбен ключ стана, че аз имам десетина и не успях нито един да вмъкна там за да стегна.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за вътрешен накрайник

Мнениеот parno » Пет 09 сеп 2011 12:33


2 са размерите там
механичната рейка и хидравличната са съвсем различни при захващането на накрайника


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за вътрешен накрайник

Мнениеот fox_vt » Пет 09 сеп 2011 14:08


parno написа:2 са размерите там
механичната рейка и хидравличната са съвсем различни при захващането на накрайника

Аз май забравих да спомена че рейката е хидравлична.А за колегата с тръбния клоч-аз няма да си купувам специалния инструмент ще пробвам със гаечен ключ като даже и той е под съмнение дали ще влезе а даже и да влезе не се знае дали ще има място за въртене.А иначе оригиналния инструмент мисля че е подобен на този на свещите но със съответните размери.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпрос за вътрешен накрайник

Мнениеот fox_vt » Нед 11 сеп 2011 14:51


Мдам ключа необходим за смяна на на вътрешния накрайник е с номер 32 + 1 час време.Дотук добре но преди две години точно този накрайник доколкото си спомням беше сменен и сега като го смъкнах направо се шокирах :shock .Оказа се че накрайника се държи само на 2 резби понеже резбата която му е направена е със 5мм по къса от на новия и само две резби държат и са били буквално пред изтръгване :horror: :horror: .Не ми се мисли ако се беше извадил накрайника кво щеше да стане чак настръхвам :bishop .За съжаление и тресенето остана и за мое учудване като въртя волана на място и се чува чукане отново.Досега рових в темите за рейките и за оня прослолут болт за обиране на луфта,но се чудя едно нещо винаги ли е задължително ако има луфт по рейката по вътрешния или външния накрайник при спиране да тресе.За дискове в този момент не говоря,въпреки че това тресене се появи след смяна на преден лагер и сега на дневен ред е да смъкна диска да огледам.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта