
Въпрос за вътрешен накрайник
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Въпрос за вътрешен накрайник
Здравейте пичове искам да попитам някой който е сменял вътрешен накрайник сам какъв размер е гайката му откъм рейката-то не е точно гайка но разбирате за какво говоря
.Аз като го гледах в магазина ми прилича на поне 27 мм ама трябва да съм сигурен че там където ще го правя инструмента не е мн хубав и ще вземам от работата качествени ключове ,та затова.Колата е толедо 97 година.

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за вътрешен накрайник
32 или 36, но също не съм много убеден за точния размер обаче е един от двата
- Schwepsi
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
- Автомобил: Golf 4 GTI
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: София
Re: Въпрос за вътрешен накрайник
Само като идея , да не се набиваш за инструмент който я ползваш втори път я не - може да ти свърши работа тръбен ключ. С него поне колкото и да е само го нагласяш.За в домашни условия може.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Въпрос за вътрешен накрайник
Schwepsi написа:Само като идея , да не се набиваш за инструмент който я ползваш втори път я не - може да ти свърши работа тръбен ключ. С него поне колкото и да е само го нагласяш.За в домашни условия може.
Опитвал ли си!? Ако си опитвал, с какъв точно тръбен ключ стана, че аз имам десетина и не успях нито един да вмъкна там за да стегна.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за вътрешен накрайник
2 са размерите там
механичната рейка и хидравличната са съвсем различни при захващането на накрайника
механичната рейка и хидравличната са съвсем различни при захващането на накрайника
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за вътрешен накрайник
parno написа:2 са размерите там
механичната рейка и хидравличната са съвсем различни при захващането на накрайника
Аз май забравих да спомена че рейката е хидравлична.А за колегата с тръбния клоч-аз няма да си купувам специалния инструмент ще пробвам със гаечен ключ като даже и той е под съмнение дали ще влезе а даже и да влезе не се знае дали ще има място за въртене.А иначе оригиналния инструмент мисля че е подобен на този на свещите но със съответните размери.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за вътрешен накрайник
Мдам ключа необходим за смяна на на вътрешния накрайник е с номер 32 + 1 час време.Дотук добре но преди две години точно този накрайник доколкото си спомням беше сменен и сега като го смъкнах направо се шокирах
.Оказа се че накрайника се държи само на 2 резби понеже резбата която му е направена е със 5мм по къса от на новия и само две резби държат и са били буквално пред изтръгване
.Не ми се мисли ако се беше извадил накрайника кво щеше да стане чак настръхвам
.За съжаление и тресенето остана и за мое учудване като въртя волана на място и се чува чукане отново.Досега рових в темите за рейките и за оня прослолут болт за обиране на луфта,но се чудя едно нещо винаги ли е задължително ако има луфт по рейката по вътрешния или външния накрайник при спиране да тресе.За дискове в този момент не говоря,въпреки че това тресене се появи след смяна на преден лагер и сега на дневен ред е да смъкна диска да огледам.




Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта