
Попрочетох тук-там, че в такива случаи се препоръчва почистване на тръбите със специален спрей. В единия случай пръскаш със спрея с приложената към него тръбичка във всеки отвор на духалките в купето, както и под филтъра, изчакваш известно време да подейства и пускаш перката да изчисти всичко.
Друг вариант със спрей (може би по-различен от първия спрей) е да го изпръскаш вътре в купето, като през това време оставиш циркулацията на въздуха да е на максимум и да върти въздуха вътре в купето....
Някои познати, обаче, споменаха за проблеми с тези спрейчета - че едва ли не корозирали от тях частите по колата? Някой правил ли е подобна процедура, има ли рискове, коя е най-удачната за почистване и съответно какъв спрей да си взема?
Благодаря предварително!