Бутон за запалване . Какъв ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Бутон за запалване . Какъв ?

Мнениеот Бързият » Нед 16 сеп 2007 21:13


Ситуацията е следната : спомина ми се плочката на клемореда :cry: Майстора каза че ще е най-лесно да изкара два кабела с които да паля , след като дам на контакт с ключа . Обаче нямаше бутон , и сега паля на късо :lol: Понеже не разбирам от тези работи, та въпроса ми какъв точно трябва да е този бутон за да знам какво да търся - колко ампера , волта и т.н. ? Разчитам на помощ от страна на "жичкаждиите" :wink:




Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Нед 16 сеп 2007 22:09




Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Нед 16 сеп 2007 22:17


CRX Racing написа:http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=246

Да нещо подобно :roll: . Само че без тия допълнителните глезотии - трябва ми само бутон който се натиска за да запали колата и след това отново прекъсва веригата (надявам се че ме разбрахте :oops: ) А и цените от линка нещо ..... :horror: , аз търся нещо по-обикновенно ....


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Нед 16 сеп 2007 23:09


NE_KAZVAM написа:
CRX Racing написа:http://www.topspeed.bg/catalogue.php?cid=246

Да нещо подобно :roll: . Само че без тия допълнителните глезотии - трябва ми само бутон който се натиска за да запали колата и след това отново прекъсва веригата (надявам се че ме разбрахте :oops: ) А и цените от линка нещо ..... :horror: , аз търся нещо по-обикновенно ....


Само бутон: http://www.bgtuning.com/catalog/product ... cts_id=343 :wink: Това има в нета, ако се поразтърсиш 100% ще намериш някой по-евтин бутон под 10лв. Успех


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пон 17 сеп 2007 11:11


1-ви най-добър вариант:
сменяш клемореда с нов,ама качествен(например от Юнито)за да не се наложи 2-ра и 3-та смяна на ментаци.
2-ри вариант:
слагаш някой от бутоните предназначени за целта(колегите са дали примери)
3-ти вариант:
харесваш си бутонче от някой магазин за електроника,без значение какво-да издържа 1А,нормално отворен контакт
и едно "автомобилно" реле 40А с цокъл и кабелчета и ги свързваш без да прекъсваш кабелите,директно след контактния ключ.
Всички връзки да са запоени и добре изолирани.Добавените реле и бутон са най-в дясно на схемата
Изображение
и естествено внимаваш да не натискаш бутона когато двигателя вече работи,затова го монтираш на подходящо
място-където няма да го натиснеш по грешка.

При мен работи 3-тия вариант -по-лесно ми беше от смяна на клеморед :oops:


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 17 сеп 2007 11:42


Колега , благодаря ти за схемата . Аз вече имам изкарани кабелите около пластмасата на ключа , сега намерих един бутон на който пише 500 V , 6 A . Дали ще стане без релето ?

п.п Миналата седмица пробвах с един бутон на 1,25 A и с него изобщо не искаше да завърти .


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пон 17 сеп 2007 11:53


колегата jerrry ти е дал перфектния вариянт,освен двата кабела който са ти извели ще трябва само един минус за бобината на релето


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пон 17 сеп 2007 15:52


Най-добрия вариант е следния- натискаш веднъж палиш колата, натискаш втори път и я гасиш.
Мързи ме обаче да мисля схема.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 17 сеп 2007 20:59


От някой Икарус или Шкода бус или камион . Бутона трябва да издържа най-малко 15А. Ех да бях посъбрал навремето от завода имаше перфектни руски на 25А и красиви с черна или червена плочка ,метална гривна и на резба около М20 ситна.
Водеха се В 25 - утре ще минай край "Пегас" да поогледам дали няма.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 17 сеп 2007 21:11


От някой Икарус или Шкода бус или камион . Бутона трябва да издържа най-малко 15А. Ех да бях посъбрал навремето от завода имаше перфектни руски на 25А и красиви с черна или червена плочка ,метална гривна и на резба около М20 ситна.
Водеха се В 25 - утре ще минай край "Пегас" да поогледам дали няма.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 17 сеп 2007 21:18


Ако е само за паленето направи си го бутона на съеденителя. Даваш на контакт натискаш съеденителя и пали. за схема не ме питай че точно сега не мога да мисля.............


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Вто 18 сеп 2007 12:55


kris11 написа:От някой Икарус или Шкода бус или камион . Бутона трябва да издържа най-малко 15А. Ех да бях посъбрал навремето от завода имаше перфектни руски на 25А и красиви с черна или червена плочка ,метална гривна и на резба около М20 ситна.
Водеха се В 25 - утре ще минай край "Пегас" да поогледам дали няма.


Ето че колегата разбра какво търся :wink: Точно такъв бутон ми трябва , обаче до сега намирам само на 6 A :?

п.п А иначе колегите дето предлагат схеми за съединителя и т.н. - едва ли ще се справя с такова нещо , няма смисъл да давате схеми :)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 18 сеп 2007 19:51


От т.нар ПВ /певета/ Червеничко и зеленичко копченце примерно за включване и изключване на банцинг и друга такава яка техника. :D


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Вто 18 сеп 2007 21:06


Имахме на Варбурга едно такова копче ама беше съвсем обикновенно едно кръгло ,червено и беше от дясната страна на кормилото и си беше пърфект :lol:


BOGOOO
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 яну 2011 9:20
Автомобил: Vw Golf mk4 TDi
Двигател: AJM - 2000
Местоположение: Sofia

Re: Бутон за запалване . Какъв ?

Мнениеот BOGOOO » Пон 17 окт 2011 12:50


Колеги аз имам горе долу същия проблем. Имам Пасат от 90г. и го купих с вече направен бутон. Проблема е следния- като дам на контакт и го натисна и задържа да запаля двигателя се пали но след като се запали се появява някакво скърцане което се чува при бутона и имам опасения да не ми се прецака стартера! Ако някой може да помогне много ще съм му благодарен! :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта