Колеги за какво служи тази част
http://www.auto-lich.de/bilder/autos/Nu ... stoff2.JPG
Като изкуба маркуча от нея и колата работи перфектно инче мени обороти и гасне
За какво служи това-клапан на инжекциона
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
Снимката не е много ясна но май е клапана за налягането в рейката на инжекциона. Щом като изскубеш маркуча се оправя работата на мотора явно нещо ти прави въртели и не ти държи налягане.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
това е клапан за бензинови изпарения, част от отдушника на резервоара.
Имаш друга беля, ако скубеш него и колата заспива.
Имаш друга беля, ако скубеш него и колата заспива.
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
Какво може да и е?Да я карам ли на някой който се занимава с инжекциони?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
Виж, като дърпаш този маркуч тя гълта въздух в повече. Щом се кротва, значи работи с богата смес. Тоест това което и надаваш я обеднява.
Това роди куфалницата ми, а защо е богата.....
На какво гориво се случва това, мембрана имаш в моното(ако е моно) горе за налягане на бензина, дроселова клапа неизправна, или изпарител с одървени мембрани. Дай малко повече инфо
Това роди куфалницата ми, а защо е богата.....
На какво гориво се случва това, мембрана имаш в моното(ако е моно) горе за налягане на бензина, дроселова клапа неизправна, или изпарител с одървени мембрани. Дай малко повече инфо

-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
bobocamaro написа:Виж, като дърпаш този маркуч тя гълта въздух в повече. Щом се кротва, значи работи с богата смес. Тоест това което и надаваш я обеднява.
Това роди куфалницата ми, а защо е богата.....
На какво гориво се случва това, мембрана имаш в моното(ако е моно) горе за налягане на бензина, дроселова клапа неизправна, или изпарител с одървени мембрани. Дай малко повече инфо
Ами колега колата Поло 97г. 1,6 75КС.Колата го прави на бензин,няма газ.Като и сложа клапана и докато е студена гасне(работи..1-2 мин почне-600оброта,800,500,900 и после изгасне.)Като натоваря пусна AC,фарове,музика пък веднага гасне...Тоест някъде на 75-80 градуса започва да оправя...Карам...карам гася от скорост и веднага колата губи обороти и гасне,понякога се случва да закрепи на 500 оборота.Дросела го почистих.Не знам моторчето за празния ход дали не е?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
Както е казал бобо,нещо е богата сместа и колата се дави.Прибави към заподозрените и температурен датчик.
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
Iezekil написа:Както е казал бобо,нещо е богата сместа и колата се дави.Прибави към заподозрените и температурен датчик.
Имах го в графата.Смених го.И нищо.Говориш за датчика който който мери антифриза?ли.Този с 4-те крачета?
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
ivakopk написа:Iezekil написа:Както е казал бобо,нещо е богата сместа и колата се дави.Прибави към заподозрените и температурен датчик.
Имах го в графата.Смених го.И нищо.Говориш за датчика който който мери антифриза?ли.Този с 4-те крачета?
П.п. Ей сега ми дойде на акъл че като съм извадил маркуча от клапъна и колата е студена работи добре-950 оборота.Като загрее вдига 1300 явно ламда сондата подава сигнал,че на колата и трябва повече гориво за да компенсира въздуха и вкарва повече бензин.Което ме навежда на мисалта че проблема идва от там,че на колата не и достига въздух,а не,че вкарва повече бензин.Не съм от най-голямите разбирачи по бензиновите коли

-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
колега колата има ли катализатор ако да може тои да бърка л.сондата,горивен и въздушен филтар сменял ли си ги скоро,провери ли дали всички вакум маркучета са ти наред,кабели,свещи,капачка,палец.темп.датчик всичко може да е,от това което прочетох по горе ме навява на мисълта че проблема ти съвсем не е в този клапан щом има промяна на работа на мотора след като го изключиш,провери всичко това което изредих и мисля че ще намериш къде е проблема 

-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
little_red_devil написа:колега колата има ли катализатор ако да може тои да бърка л.сондата,горивен и въздушен филтар сменял ли си ги скоро,провери ли дали всички вакум маркучета са ти наред,кабели,свещи,капачка,палец.темп.датчик всичко може да е,от това което прочетох по горе ме навява на мисълта че проблема ти съвсем не е в този клапан щом има промяна на работа на мотора след като го изключиш,провери всичко това което изредих и мисля че ще намериш къде е проблема
Катализатор-няма
Въздушен-сменен
Горивен-сменен
вещи,капачка,палец.темп.датчик-сменени
И аз имам съмнение в някой вакум,но идея си нямам как се проверяват.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
Дай да се върнем в началото.Закачи си канистъра и да потърсем проблема за пропадащите обороти.
Пробвай с изключен степ мотор какво се случва.Провери с клатене и тампона под моното на какво дереже е.
Пробвай с изключен степ мотор какво се случва.Провери с клатене и тампона под моното на какво дереже е.
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
Колеги не мога да разбера къде стой стъпковото моторче на тази кола.
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
Като махна ето тази букса и оборотите се оправят.Това ли е стъпковото моторчето
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: За какво служи това-клапан на инжекциона
Да, точно. Често срещан яд за съжаление
Дроселова клапа
Дроселова клапа
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта