За какво служи това-клапан на инжекциона

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот ivakopk » Съб 08 дек 2012 17:49


Колеги за какво служи тази част
http://www.auto-lich.de/bilder/autos/Nu ... stoff2.JPG

Като изкуба маркуча от нея и колата работи перфектно инче мени обороти и гасне




Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот ludiq1918 » Съб 08 дек 2012 21:55


Снимката не е много ясна но май е клапана за налягането в рейката на инжекциона. Щом като изскубеш маркуча се оправя работата на мотора явно нещо ти прави въртели и не ти държи налягане.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот bobocamaro » Съб 08 дек 2012 22:01


това е клапан за бензинови изпарения, част от отдушника на резервоара.
Имаш друга беля, ако скубеш него и колата заспива.


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот ivakopk » Съб 08 дек 2012 23:46


Какво може да и е?Да я карам ли на някой който се занимава с инжекциони?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот bobocamaro » Съб 08 дек 2012 23:52


Виж, като дърпаш този маркуч тя гълта въздух в повече. Щом се кротва, значи работи с богата смес. Тоест това което и надаваш я обеднява.
Това роди куфалницата ми, а защо е богата.....
На какво гориво се случва това, мембрана имаш в моното(ако е моно) горе за налягане на бензина, дроселова клапа неизправна, или изпарител с одървени мембрани. Дай малко повече инфо :beer


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот ivakopk » Нед 09 дек 2012 8:25


bobocamaro написа:Виж, като дърпаш този маркуч тя гълта въздух в повече. Щом се кротва, значи работи с богата смес. Тоест това което и надаваш я обеднява.
Това роди куфалницата ми, а защо е богата.....
На какво гориво се случва това, мембрана имаш в моното(ако е моно) горе за налягане на бензина, дроселова клапа неизправна, или изпарител с одървени мембрани. Дай малко повече инфо :beer



Ами колега колата Поло 97г. 1,6 75КС.Колата го прави на бензин,няма газ.Като и сложа клапана и докато е студена гасне(работи..1-2 мин почне-600оброта,800,500,900 и после изгасне.)Като натоваря пусна AC,фарове,музика пък веднага гасне...Тоест някъде на 75-80 градуса започва да оправя...Карам...карам гася от скорост и веднага колата губи обороти и гасне,понякога се случва да закрепи на 500 оборота.Дросела го почистих.Не знам моторчето за празния ход дали не е?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот Iezekil » Нед 09 дек 2012 9:26


Както е казал бобо,нещо е богата сместа и колата се дави.Прибави към заподозрените и температурен датчик.


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот ivakopk » Нед 09 дек 2012 9:38


Iezekil написа:Както е казал бобо,нещо е богата сместа и колата се дави.Прибави към заподозрените и температурен датчик.



Имах го в графата.Смених го.И нищо.Говориш за датчика който който мери антифриза?ли.Този с 4-те крачета?


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот ivakopk » Нед 09 дек 2012 9:55


ivakopk написа:
Iezekil написа:Както е казал бобо,нещо е богата сместа и колата се дави.Прибави към заподозрените и температурен датчик.



Имах го в графата.Смених го.И нищо.Говориш за датчика който който мери антифриза?ли.Този с 4-те крачета?





П.п. Ей сега ми дойде на акъл че като съм извадил маркуча от клапъна и колата е студена работи добре-950 оборота.Като загрее вдига 1300 явно ламда сондата подава сигнал,че на колата и трябва повече гориво за да компенсира въздуха и вкарва повече бензин.Което ме навежда на мисалта че проблема идва от там,че на колата не и достига въздух,а не,че вкарва повече бензин.Не съм от най-голямите разбирачи по бензиновите коли :) Моля ви за съвет от къде да тръгна ?


little_red_devil
Мнения: 223
Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот little_red_devil » Нед 09 дек 2012 10:28


колега колата има ли катализатор ако да може тои да бърка л.сондата,горивен и въздушен филтар сменял ли си ги скоро,провери ли дали всички вакум маркучета са ти наред,кабели,свещи,капачка,палец.темп.датчик всичко може да е,от това което прочетох по горе ме навява на мисълта че проблема ти съвсем не е в този клапан щом има промяна на работа на мотора след като го изключиш,провери всичко това което изредих и мисля че ще намериш къде е проблема ;)


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот ivakopk » Нед 09 дек 2012 10:55


little_red_devil написа:колега колата има ли катализатор ако да може тои да бърка л.сондата,горивен и въздушен филтар сменял ли си ги скоро,провери ли дали всички вакум маркучета са ти наред,кабели,свещи,капачка,палец.темп.датчик всичко може да е,от това което прочетох по горе ме навява на мисълта че проблема ти съвсем не е в този клапан щом има промяна на работа на мотора след като го изключиш,провери всичко това което изредих и мисля че ще намериш къде е проблема ;)



Катализатор-няма
Въздушен-сменен
Горивен-сменен
вещи,капачка,палец.темп.датчик-сменени

И аз имам съмнение в някой вакум,но идея си нямам как се проверяват.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот Iezekil » Нед 09 дек 2012 12:34


Дай да се върнем в началото.Закачи си канистъра и да потърсем проблема за пропадащите обороти.
Пробвай с изключен степ мотор какво се случва.Провери с клатене и тампона под моното на какво дереже е.


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот ivakopk » Нед 09 дек 2012 12:55


Колеги не мога да разбера къде стой стъпковото моторче на тази кола.


ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот ivakopk » Нед 09 дек 2012 13:56


Като махна ето тази букса и оборотите се оправят.Това ли е стъпковото моторчето
Прикачени файлове
18321_3448440509449_682128995_n.jpg


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: За какво служи това-клапан на инжекциона

Мнениеот bobocamaro » Нед 09 дек 2012 14:03


Да, точно. Често срещан яд за съжаление
Дроселова клапа



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта