Бензинова помпа BMW

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Бензинова помпа BMW

Мнениеот ачо » Пет 22 апр 2005 12:54


Проблема е следният.
Колата е на един приятел bmw 316i Абсолютно никакви проблеми не е правила до вчера угаси я и край не пали.След като я обикаляхме половин час установихме че помпата не хвърля бензин.Извадихме я от резервоара въртиме работи,връщаме я не ще.Повторихме процедурата пак същото.Тая сутрин щом видя ключа веднага запали работи 15мин.гасиме и дотам.Дали проблема е в помпата или да търсиме друго.Не са изобщо евтини тия помпи така че искам да се уверим на 100% дали причината е в нея
10x




Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 22 апр 2005 12:56


Подваш едно уредче директно на щипките и мериш дали се подават 12В !!!! След това можеш да извадиш помпата и директно да и подавш 12В и да гледаш как работи и какъв и е дебита !!!


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Пет 22 апр 2005 13:04


искаш да кажеш че проблема може да е в акумолатора и затова да е О.К като работи двигатела


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 22 апр 2005 13:07


На преидшната ми кола (кадет) го правеше това и проблема идваше от едно реле което като даеш контак включва помпата за няколко секунди, после изключва. Би трябвало и ма БМВ-то да има такова нещо


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 22 апр 2005 18:32


Проблема може да е в износени четки на самата помпа. Като "почине" малко и поработва, като "загрее" и спира. Може би има възможност да се отвори и да се поправи, но е малко вероятно. Принципно тези помпи са пломбирани и отворят ли се веднъж после трудно се сглобяват, така че да работи.
Все пак подайте директо на клемите на помпата 12В ток и вижте как работи, ако има прекъсвания - лошо :(


Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Пет 22 апр 2005 19:22


възможно ли е да са се разместили четките защото като я извадим и при самото разместване нещо става и почва да върти


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 22 апр 2005 19:28


Нямам представа, а и няма как да се разбере, без да се отвори самата помпа :(


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Съб 23 апр 2005 1:54


Разместват ти се контактите и започва да върти,а четките няма как да се местят !!


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пон 25 апр 2005 9:12


Ако колата е на над 200хил.км е напълно нормално колекторите на ел.двигателя на помпата да са се "изкопали".За да направиш контрол дали това е станало и в твоя случай,вземи омметър и измери съпротивлението между + и - на помпата(при изваден куплунг,без напрежение).Ако е в нормите то трябва да бъде между 1,6-2ома.Това,че колата след пъво палене после не иска да запали може да се обясни по следния начин.При първото палене ел.двигателя"на късмет"е попаднал на работещи колектори при което помпата завърта.Когато се върти тя има инерция при което дори да имаш 6 работещи колектора(от12) тя ще продължава да се върти,верно доста по-слабо.Когато изгасиш колата помпата спира пак "на късмет" само,че този път на нередовни колектори.Даваш контакт,въртиш,но помпата нетръгва.За да си сигурен,че е помпата даваш на контакт и започваш да почукваш по корпуса й.Ако тръгне проблема е в нея. Успех!:D


kristal_76
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 29 окт 2013 9:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Бензинова помпа BMW

Мнениеот kristal_76 » Вто 29 окт 2013 9:23


В момента имам същия проблем - помпата на 316i отказва, сменена е с друга - втиора употреба, но и тя не върти ! НА капака на помпата има два извода, а на капака на резервоара - четири! На едната двоика клеми подава при контакт 12 волта напрежениое, на другата - не ! Къде може да е проблема ?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Бензинова помпа BMW

Мнениеот pas1.8mi » Вто 29 окт 2013 10:55


Другите два пина са за реостата на кошницата.Използват се за показанието за количество гориво на таблото!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 56 госта