Проблема е следният.
Колата е на един приятел bmw 316i Абсолютно никакви проблеми не е правила до вчера угаси я и край не пали.След като я обикаляхме половин час установихме че помпата не хвърля бензин.Извадихме я от резервоара въртиме работи,връщаме я не ще.Повторихме процедурата пак същото.Тая сутрин щом видя ключа веднага запали работи 15мин.гасиме и дотам.Дали проблема е в помпата или да търсиме друго.Не са изобщо евтини тия помпи така че искам да се уверим на 100% дали причината е в нея
10x



Бензинова помпа BMW
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблема може да е в износени четки на самата помпа. Като "почине" малко и поработва, като "загрее" и спира. Може би има възможност да се отвори и да се поправи, но е малко вероятно. Принципно тези помпи са пломбирани и отворят ли се веднъж после трудно се сглобяват, така че да работи.
Все пак подайте директо на клемите на помпата 12В ток и вижте как работи, ако има прекъсвания - лошо
Все пак подайте директо на клемите на помпата 12В ток и вижте как работи, ако има прекъсвания - лошо

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Ако колата е на над 200хил.км е напълно нормално колекторите на ел.двигателя на помпата да са се "изкопали".За да направиш контрол дали това е станало и в твоя случай,вземи омметър и измери съпротивлението между + и - на помпата(при изваден куплунг,без напрежение).Ако е в нормите то трябва да бъде между 1,6-2ома.Това,че колата след пъво палене после не иска да запали може да се обясни по следния начин.При първото палене ел.двигателя"на късмет"е попаднал на работещи колектори при което помпата завърта.Когато се върти тя има инерция при което дори да имаш 6 работещи колектора(от12) тя ще продължава да се върти,верно доста по-слабо.Когато изгасиш колата помпата спира пак "на късмет" само,че този път на нередовни колектори.Даваш контакт,въртиш,но помпата нетръгва.За да си сигурен,че е помпата даваш на контакт и започваш да почукваш по корпуса й.Ако тръгне проблема е в нея. Успех!:D
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 29 окт 2013 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Бензинова помпа BMW
В момента имам същия проблем - помпата на 316i отказва, сменена е с друга - втиора употреба, но и тя не върти ! НА капака на помпата има два извода, а на капака на резервоара - четири! На едната двоика клеми подава при контакт 12 волта напрежениое, на другата - не ! Къде може да е проблема ?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Бензинова помпа BMW
Другите два пина са за реостата на кошницата.Използват се за показанието за количество гориво на таблото!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anton76 и 53 госта