След като смених консумативите(горивен+маслен филтър(Ман),маслото(Приста),свещи(НЖК)) и меренето на компресията(1-15,2-15,3-15,4-15) колата почна да си мени оборотите 600-1250,но не за постоянно,а когато си поиска.Иначе вървежа видимо се подобри,защото маслото не съм го сменяла изобщо и не го знаех какво е,пък и другите работи не съм ги сменяла.Иначе свещите отдолу са черни.Не е то ламбда сондата,защото скоро е сменяна NGK.Просто вече не знам какво да и правя на колата.Четох някаква тема ,че можело някакво вакумно маркуче да пропуска въздух от спирачната течност до инжекциона и точно как да го проверя това?
Приемат се всякакви идеи от патили като мен от качествените VW двигатели:) и проблемите с оборотите.
Прави го топла и точно това не ми харесва,защото преди така го правеше и аз смених ламбда сондата и се оправи,ама сега не знам Има ли период на "свикване" на колата след смяната на тези неща,макар че ми звучи абсурдно.Предполагам ,че трябва да и направя диагностика,ама стига пари за тоя Сеат.
Днеска се пробвах да видя да не смуче въздух,ама неуспешно.
Проблеми с оборотите след смяна на консумативите?
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
аз имам същия проблем,двигатела ми е 1.6 101 к.с на голф 4.смед обстойно гледане по всички параметри,ново обечаване на дроселната клапа,смяна на свещи чистене на дюзи се оказа че е дрослната клапа.като се позацапа почва да ми работи на моменти нормално на 800 оборота но сега след чистенето играе от 800 до 1400 или седи и сама се форсира от 1200 до 1400.така че може и да е от нея.имам при кой да те пратя да го види.мойта клапа е 500 лв някъде.ако искаш пиши лично и щете пратя при моя познат разбира ги много нещата
- nadia23
- Мнения: 222
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като падат оборотите се тресе купето,а иначе свещите са купени от аутохелп,затова ме съмнява да са менте.Как се проверява дали са менте?
Иначе пак повтарям,че сега колата е видимо по добре от преди,просто се усеща,дори и във вървежа.А иначе като ходихме до Ваското за ламбда сондата купих някакъв спрей за 10лв за чистене на карбуратори и Васил пръска май точно в дроселната клапа,така че тя е къпана и чиста.
Явно без диагностика няма да мине!
Иначе пак повтарям,че сега колата е видимо по добре от преди,просто се усеща,дори и във вървежа.А иначе като ходихме до Ваското за ламбда сондата купих някакъв спрей за 10лв за чистене на карбуратори и Васил пръска май точно в дроселната клапа,така че тя е къпана и чиста.
Явно без диагностика няма да мине!
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- nadia23
- Мнения: 222
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това топлинно число от свещите ли идва?
Иначе по каталог свещите трябва да са NGK BUR6ET и аз си взех такива.
Е да и как да ги сложа тия свещи обратно като в колата имам само отверка,а пък и нея махнах по обясними причини
.В смисъл не трябвали някакъв ключ тип лула с отвор хх см.?,който разбира се нямам.
Имам кола ---имам проблем!
Нямам кола --- има СКГТ!
Иначе по каталог свещите трябва да са NGK BUR6ET и аз си взех такива.
Е да и как да ги сложа тия свещи обратно като в колата имам само отверка,а пък и нея махнах по обясними причини


Имам кола ---имам проблем!
Нямам кола --- има СКГТ!
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
хващай мъжа ти да я оправя,аз вчера неси намерих NGK и сложих bosch с 3 електрода еми пали си по добре от преди но и след почистване на дюзите тва 1.6 тръгна доста преди на 180 се замисляше и мотора беше доста шумен но вчера като го тествах беше по тих и набираше още.така че немисля че е от свещите.а я кажи като са ти високи оборотите и включиш на някоя скорост и държиш на спирачка нормализират ли се,щото при мен така се оправят.ако е така е дроселовата клапа.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
надя щом си ги взела по каталог значи не трябва да е от тях (макар че ако са менте...)
Ото при пълната инж. няма тампон на моното
щото няма моно има разни други уплътнения. абе наде я фани си виж датчика за температурата (мисля че е син, забит е в термостата) дали не дава грешни данни или въобще вместо да гадаем скокни до ваското1 примерно...
Ото при пълната инж. няма тампон на моното

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта