Проблеми с оборотите след смяна на консумативите?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
nadia23
Мнения: 222
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблеми с оборотите след смяна на консумативите?

Мнениеот nadia23 » Нед 18 мар 2007 0:44


След като смених консумативите(горивен+маслен филтър(Ман),маслото(Приста),свещи(НЖК)) и меренето на компресията(1-15,2-15,3-15,4-15) колата почна да си мени оборотите 600-1250,но не за постоянно,а когато си поиска.Иначе вървежа видимо се подобри,защото маслото не съм го сменяла изобщо и не го знаех какво е,пък и другите работи не съм ги сменяла.Иначе свещите отдолу са черни.Не е то ламбда сондата,защото скоро е сменяна NGK.Просто вече не знам какво да и правя на колата.Четох някаква тема ,че можело някакво вакумно маркуче да пропуска въздух от спирачната течност до инжекциона и точно как да го проверя това?
Приемат се всякакви идеи от патили като мен от качествените VW двигатели:) и проблемите с оборотите.

Прави го топла и точно това не ми харесва,защото преди така го правеше и аз смених ламбда сондата и се оправи,ама сега не знам Има ли период на "свикване" на колата след смяната на тези неща,макар че ми звучи абсурдно.Предполагам ,че трябва да и направя диагностика,ама стига пари за тоя Сеат.
Днеска се пробвах да видя да не смуче въздух,ама неуспешно.




Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Нед 18 мар 2007 1:45


Ако при смяната на свещите се е повредил кабел или куплунг на кабел, в ниските обороти двигателя може да прекъсва на три цилиндъра и оттам да падат оборотите. А като падат оборотите тресе ли купето?
Може и някоя от новите свещи да не е в час.


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Нед 18 мар 2007 2:10


аз имам същия проблем,двигатела ми е 1.6 101 к.с на голф 4.смед обстойно гледане по всички параметри,ново обечаване на дроселната клапа,смяна на свещи чистене на дюзи се оказа че е дрослната клапа.като се позацапа почва да ми работи на моменти нормално на 800 оборота но сега след чистенето играе от 800 до 1400 или седи и сама се форсира от 1200 до 1400.така че може и да е от нея.имам при кой да те пратя да го види.мойта клапа е 500 лв някъде.ако искаш пиши лично и щете пратя при моя познат разбира ги много нещата


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Нед 18 мар 2007 6:45


Пробвай да покараш малко със старите свещи, защото ако тези са някакъв супер зверски ментак въобще трябва да ти е чудно че колата върви :).


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 18 мар 2007 10:23


vaskoto1?


Потребителски аватар
nadia23
Мнения: 222
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nadia23 » Нед 18 мар 2007 10:54


Като падат оборотите се тресе купето,а иначе свещите са купени от аутохелп,затова ме съмнява да са менте.Как се проверява дали са менте?
Иначе пак повтарям,че сега колата е видимо по добре от преди,просто се усеща,дори и във вървежа.А иначе като ходихме до Ваското за ламбда сондата купих някакъв спрей за 10лв за чистене на карбуратори и Васил пръска май точно в дроселната клапа,така че тя е къпана и чиста.
Явно без диагностика няма да мине!


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Нед 18 мар 2007 11:14


мойта също е чиста сега и затова ми прави проблеми.преди да я изчистим ми ги правеше но не постоянно но като я изчистихме и закова на 1400 и край,няма логика но е така аз утре ще ходя да сложим чисто нова да видя как ще е ако се оправи и работи перфектно ще сабирам за нова.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 18 мар 2007 11:46


сложи за малко старите свещи и виж как ще е с тях, не че съм много спец ама щом го прави само топла да не са с грешно топлинно число :roll:


Потребителски аватар
nadia23
Мнения: 222
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nadia23 » Нед 18 мар 2007 11:57


Това топлинно число от свещите ли идва?
Иначе по каталог свещите трябва да са NGK BUR6ET и аз си взех такива.
Е да и как да ги сложа тия свещи обратно като в колата имам само отверка,а пък и нея махнах по обясними причини :D .В смисъл не трябвали някакъв ключ тип лула с отвор хх см.?,който разбира се нямам.
:офф
Имам кола ---имам проблем!
Нямам кола --- има СКГТ!


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Нед 18 мар 2007 12:10


хващай мъжа ти да я оправя,аз вчера неси намерих NGK и сложих bosch с 3 електрода еми пали си по добре от преди но и след почистване на дюзите тва 1.6 тръгна доста преди на 180 се замисляше и мотора беше доста шумен но вчера като го тествах беше по тих и набираше още.така че немисля че е от свещите.а я кажи като са ти високи оборотите и включиш на някоя скорост и държиш на спирачка нормализират ли се,щото при мен така се оправят.ако е така е дроселовата клапа.


Потребителски аватар
Ото Кац
Мнения: 910
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ото Кац » Пон 19 мар 2007 9:02


при мен същият проблем се оказа с решение смяна на скъсан тампон под моното, не знам каква е организацията при вашите многоточкови..


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пон 19 мар 2007 9:07


надя щом си ги взела по каталог значи не трябва да е от тях (макар че ако са менте...)
Ото при пълната инж. няма тампон на моното mhihi щото няма моно има разни други уплътнения. абе наде я фани си виж датчика за температурата (мисля че е син, забит е в термостата) дали не дава грешни данни или въобще вместо да гадаем скокни до ваското1 примерно...


Потребителски аватар
nadia23
Мнения: 222
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nadia23 » Пон 19 мар 2007 16:34


А бе май при Ваското ще се ходи :roll: ,половин майстор станах покрай тая Ибиза,писна ми да се занимавам аз с нея и да гадая :mad: :077:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта