След като смених консумативите(горивен+маслен филтър(Ман),маслото(Приста),свещи(НЖК)) и меренето на компресията(1-15,2-15,3-15,4-15) колата почна да си мени оборотите 600-1250,но не за постоянно,а когато си поиска.Иначе вървежа видимо се подобри,защото маслото не съм го сменяла изобщо и не го знаех какво е,пък и другите работи не съм ги сменяла.Иначе свещите отдолу са черни.Не е то ламбда сондата,защото скоро е сменяна NGK.Просто вече не знам какво да и правя на колата.Четох някаква тема ,че можело някакво вакумно маркуче да пропуска въздух от спирачната течност до инжекциона и точно как да го проверя това?
Приемат се всякакви идеи от патили като мен от качествените VW двигатели:) и проблемите с оборотите.
Прави го топла и точно това не ми харесва,защото преди така го правеше и аз смених ламбда сондата и се оправи,ама сега не знам Има ли период на "свикване" на колата след смяната на тези неща,макар че ми звучи абсурдно.Предполагам ,че трябва да и направя диагностика,ама стига пари за тоя Сеат.
Днеска се пробвах да видя да не смуче въздух,ама неуспешно.
Проблеми с оборотите след смяна на консумативите?
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
аз имам същия проблем,двигатела ми е 1.6 101 к.с на голф 4.смед обстойно гледане по всички параметри,ново обечаване на дроселната клапа,смяна на свещи чистене на дюзи се оказа че е дрослната клапа.като се позацапа почва да ми работи на моменти нормално на 800 оборота но сега след чистенето играе от 800 до 1400 или седи и сама се форсира от 1200 до 1400.така че може и да е от нея.имам при кой да те пратя да го види.мойта клапа е 500 лв някъде.ако искаш пиши лично и щете пратя при моя познат разбира ги много нещата
- nadia23
- Мнения: 222
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Като падат оборотите се тресе купето,а иначе свещите са купени от аутохелп,затова ме съмнява да са менте.Как се проверява дали са менте?
Иначе пак повтарям,че сега колата е видимо по добре от преди,просто се усеща,дори и във вървежа.А иначе като ходихме до Ваското за ламбда сондата купих някакъв спрей за 10лв за чистене на карбуратори и Васил пръска май точно в дроселната клапа,така че тя е къпана и чиста.
Явно без диагностика няма да мине!
Иначе пак повтарям,че сега колата е видимо по добре от преди,просто се усеща,дори и във вървежа.А иначе като ходихме до Ваското за ламбда сондата купих някакъв спрей за 10лв за чистене на карбуратори и Васил пръска май точно в дроселната клапа,така че тя е къпана и чиста.
Явно без диагностика няма да мине!
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- nadia23
- Мнения: 222
- Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това топлинно число от свещите ли идва?
Иначе по каталог свещите трябва да са NGK BUR6ET и аз си взех такива.
Е да и как да ги сложа тия свещи обратно като в колата имам само отверка,а пък и нея махнах по обясними причини
.В смисъл не трябвали някакъв ключ тип лула с отвор хх см.?,който разбира се нямам.
Имам кола ---имам проблем!
Нямам кола --- има СКГТ!
Иначе по каталог свещите трябва да са NGK BUR6ET и аз си взех такива.
Е да и как да ги сложа тия свещи обратно като в колата имам само отверка,а пък и нея махнах по обясними причини
Имам кола ---имам проблем!
Нямам кола --- има СКГТ!
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
хващай мъжа ти да я оправя,аз вчера неси намерих NGK и сложих bosch с 3 електрода еми пали си по добре от преди но и след почистване на дюзите тва 1.6 тръгна доста преди на 180 се замисляше и мотора беше доста шумен но вчера като го тествах беше по тих и набираше още.така че немисля че е от свещите.а я кажи като са ти високи оборотите и включиш на някоя скорост и държиш на спирачка нормализират ли се,щото при мен така се оправят.ако е така е дроселовата клапа.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4251
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
надя щом си ги взела по каталог значи не трябва да е от тях (макар че ако са менте...)
Ото при пълната инж. няма тампон на моното
щото няма моно има разни други уплътнения. абе наде я фани си виж датчика за температурата (мисля че е син, забит е в термостата) дали не дава грешни данни или въобще вместо да гадаем скокни до ваското1 примерно...
Ото при пълната инж. няма тампон на моното
щото няма моно има разни други уплътнения. абе наде я фани си виж датчика за температурата (мисля че е син, забит е в термостата) дали не дава грешни данни или въобще вместо да гадаем скокни до ваското1 примерно...Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта

