NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
кои са по-добри.Информацията за боша в интернет е доста оскъдна!
- kokito_1985
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 10:14
- Автомобил: audi 90 coupe
- Двигател: 6a 1992
- Местоположение: Габрово
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
Оригинални ли са ,и двете са добри.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
mariovasi написа:Оригинални ли са ,и двете са добри.

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
mariovasi написа:Оригинални ли са ,и двете са добри.
Много точно!

- Exell
- Мнения: 2232
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Все НякъДе
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
4-та година гарам само с NGK - доволен




- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
NGK или Beru
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
И според мен са NGK. Бош-а нещо не е каквото беше като фирма. Качеството ли нещо им куца, ментета ли много, незнам но нямат качествени неща за масовия потребител. Дори и електроуредите им са бъгави (пример: миялна машина, която не мие добре)
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
Тези двата модела свещи нали са подходящи за 1.8Т мотор -150 коня ?
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
Kosis , на колко бара трябва да надува турбото на 1.9AVF двигатела?
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
Аз като си гледам логовете моето стига до 2,3 бара (2300 милибара) при 4000 оборота. 930 милибара (~ 1 бар) е на ниски обороти.
Това налягане от 1,35 бара е за 1,8Т. Бензинката е с по ниско работно налягане и за това колегата го е посочил като за ТДИ. И турбината е по малка на 1,8Т.
Тя стои постоянно включена и от ниските обороти колата върви по линейно. Турбото се върти с по ниски обороти. При Дизела - турбината чрез ПГ се включва ефективно над 2000 оборота и се развърта на много по високи обороти, от което се постигат и двойно по високото налягане в по голямата турбина.
Извадка от 10 канал
==================================
Atmos. pressure ----------------------Intake air press.
=================================
sensor -f 96- ---------------------- 2100-2600 (препоръчително)
=======================================================================================
948.6 ------------------------------ 2363.4 милибара---------------------- педал газ 100 % - обороти мотор 3633
Ето ти извадка от въпросният лог - 100% педала на газта е бил натиснат и оборотите са били 3633.
Това налягане от 1,35 бара е за 1,8Т. Бензинката е с по ниско работно налягане и за това колегата го е посочил като за ТДИ. И турбината е по малка на 1,8Т.

Извадка от 10 канал
==================================
Atmos. pressure ----------------------Intake air press.
=================================
sensor -f 96- ---------------------- 2100-2600 (препоръчително)
=======================================================================================
948.6 ------------------------------ 2363.4 милибара---------------------- педал газ 100 % - обороти мотор 3633
Ето ти извадка от въпросният лог - 100% педала на газта е бил натиснат и оборотите са били 3633.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
А ти на втора скорост гуми въртиш ли в движение ?
Незнам с променлива геометрия ли това турбо но много бавно ускорява на един колега колата .
Незнам с променлива геометрия ли това турбо но много бавно ускорява на един колега колата .
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
Ако са аналог на оригиналните няма занчение марката според мен. Аз досега за почти 30г. шофиране не съм усетил субективно ралиика между НГК, Бош, Шампион, Беру, Магнет Марели. Въпреки това принципно карам НГК .
Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR
Значи аз не съм ръчкал колата с изключено ЕСП. Поради което моето превъртане се състои в присвяткане на знака на таблото за недозацепване към пътя на колелата.
Та на въпроса ти - да ако нацепя здраво газта и на втора ми е присвяткал символа. А на мокро е интересно.
Значи -сравнявам ти веднага двата мотора- ТДИ 131 и 1,8Т-150+ чипнат до 190коня.
Брато кара куатро бесотията. Та докато правех разни работи по нея, я покарах и видях как върви тоя мотор- от ниските се ускорява като винтилиран мотор-5V. Стигне ли 3 об. - съвсем откача и се изстрелва яко- но като цяло работата на мотора е по линейна и може да се сбърка с компресорен мотор. При него заради Торсена и куатрото- няма шанс за приплъзване и буксуване. Както и връчиш газ- няма чакъл, няма пясък- просто тръгваш и излиташ. Можеби зимата ще усети работата на ЕДЛ-а, когато гумите на една ос ще приплъзват различно и Блока на АБС ще почне да сработва и да изравнява.
230 нютона при 6 об. ги имаш със сигурност.
Моето ТДИ- тръгва от 1000 об като обикновен 8 клапанов мотор- трактор. Ако искаш да тръгнеш по бързо от ниските или от 2-ра когато си по инерция с ниска скорост и се влачиш зад някой лапащ мухи, трябва на пулусъединител да се вдигнат оборотите дои към 1500 и тогава започват нютоните да идват.
А иначе тръгваш от 1000 и чакаш да стигнеш 2 об и тогава те ритва силата и получаваш 320 нютона веднага и до към 4 об, здраво върви. Приплъзване колкото изкаш и тнт.
Моето Турбо е рециклирано и мотора е със сменена гарнитурка- главата ми е ок и дюзите също. Дебитомера отчита идеално.
Та на колегата ти колата нещо не работи както следва. То това е и идеята на ТПГ- да държи в оптимален режим мотора и надува винаги и да разтоварва. Турбото е доста голямо и трудно се развърта от ниски и тук идва ПГ-то.
При 1,8Т този проблем го няма и е необходимо само разтоварване да има с клапан.
Прави сметка че разликата в ускорението е само половин секунда в полза на бензиновия 1,8Т. Максималната скорост също е по голяма с 30 км. по книга.
По мое субективно мнение- бързината на смяна на предавки и при двата мотора е еднаква. Самоче Аз имам и 6-та, на която също имам мощност над 2000 об.
Та на въпроса ти - да ако нацепя здраво газта и на втора ми е присвяткал символа. А на мокро е интересно.
Значи -сравнявам ти веднага двата мотора- ТДИ 131 и 1,8Т-150+ чипнат до 190коня.
Брато кара куатро бесотията. Та докато правех разни работи по нея, я покарах и видях как върви тоя мотор- от ниските се ускорява като винтилиран мотор-5V. Стигне ли 3 об. - съвсем откача и се изстрелва яко- но като цяло работата на мотора е по линейна и може да се сбърка с компресорен мотор. При него заради Торсена и куатрото- няма шанс за приплъзване и буксуване. Както и връчиш газ- няма чакъл, няма пясък- просто тръгваш и излиташ. Можеби зимата ще усети работата на ЕДЛ-а, когато гумите на една ос ще приплъзват различно и Блока на АБС ще почне да сработва и да изравнява.
230 нютона при 6 об. ги имаш със сигурност.
Моето ТДИ- тръгва от 1000 об като обикновен 8 клапанов мотор- трактор. Ако искаш да тръгнеш по бързо от ниските или от 2-ра когато си по инерция с ниска скорост и се влачиш зад някой лапащ мухи, трябва на пулусъединител да се вдигнат оборотите дои към 1500 и тогава започват нютоните да идват.
А иначе тръгваш от 1000 и чакаш да стигнеш 2 об и тогава те ритва силата и получаваш 320 нютона веднага и до към 4 об, здраво върви. Приплъзване колкото изкаш и тнт.
Моето Турбо е рециклирано и мотора е със сменена гарнитурка- главата ми е ок и дюзите също. Дебитомера отчита идеално.
Та на колегата ти колата нещо не работи както следва. То това е и идеята на ТПГ- да държи в оптимален режим мотора и надува винаги и да разтоварва. Турбото е доста голямо и трудно се развърта от ниски и тук идва ПГ-то.
При 1,8Т този проблем го няма и е необходимо само разтоварване да има с клапан.
Прави сметка че разликата в ускорението е само половин секунда в полза на бензиновия 1,8Т. Максималната скорост също е по голяма с 30 км. по книга.
По мое субективно мнение- бързината на смяна на предавки и при двата мотора е еднаква. Самоче Аз имам и 6-та, на която също имам мощност над 2000 об.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта