NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот hitman0013 » Сря 30 юни 2010 19:48


кои са по-добри.Информацията за боша в интернет е доста оскъдна!




Потребителски аватар
kokito_1985
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 10:14
Автомобил: audi 90 coupe
Двигател: 6a 1992
Местоположение: Габрово

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот kokito_1985 » Сря 30 юни 2010 19:51


NGK :да:


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот mariovasi » Сря 30 юни 2010 19:52


Оригинални ли са ,и двете са добри.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот tdi fen » Сря 30 юни 2010 19:52


mariovasi написа:Оригинални ли са ,и двете са добри.

:да:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот chefito » Сря 30 юни 2010 21:10


mariovasi написа:Оригинални ли са ,и двете са добри.


Много точно!

:lock:


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот Exell » Сря 30 юни 2010 21:40


4-та година гарам само с NGK - доволен :beer :beer :beer


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот vasstop » Чет 01 юли 2010 7:45


NGK или Beru


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот skotis » Чет 01 юли 2010 9:57


И според мен са NGK. Бош-а нещо не е каквото беше като фирма. Качеството ли нещо им куца, ментета ли много, незнам но нямат качествени неща за масовия потребител. Дори и електроуредите им са бъгави (пример: миялна машина, която не мие добре)


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот kossis » Пет 05 сеп 2014 9:53


Тези двата модела свещи нали са подходящи за 1.8Т мотор -150 коня ?


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот sportul » Пет 05 сеп 2014 22:06


Kosis , на колко бара трябва да надува турбото на 1.9AVF двигатела?


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот Alek » Съб 06 сеп 2014 6:56


На 1.35 бара.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот kossis » Съб 06 сеп 2014 11:40


Аз като си гледам логовете моето стига до 2,3 бара (2300 милибара) при 4000 оборота. 930 милибара (~ 1 бар) е на ниски обороти.

Това налягане от 1,35 бара е за 1,8Т. Бензинката е с по ниско работно налягане и за това колегата го е посочил като за ТДИ. И турбината е по малка на 1,8Т. :th_up Тя стои постоянно включена и от ниските обороти колата върви по линейно. Турбото се върти с по ниски обороти. При Дизела - турбината чрез ПГ се включва ефективно над 2000 оборота и се развърта на много по високи обороти, от което се постигат и двойно по високото налягане в по голямата турбина.

Извадка от 10 канал
==================================
Atmos. pressure ----------------------Intake air press.
=================================
sensor -f 96- ---------------------- 2100-2600 (препоръчително)
=======================================================================================
948.6 ------------------------------ 2363.4 милибара---------------------- педал газ 100 % - обороти мотор 3633


Ето ти извадка от въпросният лог - 100% педала на газта е бил натиснат и оборотите са били 3633.


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот sportul » Съб 06 сеп 2014 18:30


А ти на втора скорост гуми въртиш ли в движение ?
Незнам с променлива геометрия ли това турбо но много бавно ускорява на един колега колата .


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот silent » Съб 06 сеп 2014 19:02


Ако са аналог на оригиналните няма занчение марката според мен. Аз досега за почти 30г. шофиране не съм усетил субективно ралиика между НГК, Бош, Шампион, Беру, Магнет Марели. Въпреки това принципно карам НГК .


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: NGK BKUR6ET-10 или BOSCH F7LTCR

Мнениеот kossis » Съб 06 сеп 2014 20:06


Значи аз не съм ръчкал колата с изключено ЕСП. Поради което моето превъртане се състои в присвяткане на знака на таблото за недозацепване към пътя на колелата.

Та на въпроса ти - да ако нацепя здраво газта и на втора ми е присвяткал символа. А на мокро е интересно.

Значи -сравнявам ти веднага двата мотора- ТДИ 131 и 1,8Т-150+ чипнат до 190коня.

Брато кара куатро бесотията. Та докато правех разни работи по нея, я покарах и видях как върви тоя мотор- от ниските се ускорява като винтилиран мотор-5V. Стигне ли 3 об. - съвсем откача и се изстрелва яко- но като цяло работата на мотора е по линейна и може да се сбърка с компресорен мотор. При него заради Торсена и куатрото- няма шанс за приплъзване и буксуване. Както и връчиш газ- няма чакъл, няма пясък- просто тръгваш и излиташ. Можеби зимата ще усети работата на ЕДЛ-а, когато гумите на една ос ще приплъзват различно и Блока на АБС ще почне да сработва и да изравнява.
230 нютона при 6 об. ги имаш със сигурност.

Моето ТДИ- тръгва от 1000 об като обикновен 8 клапанов мотор- трактор. Ако искаш да тръгнеш по бързо от ниските или от 2-ра когато си по инерция с ниска скорост и се влачиш зад някой лапащ мухи, трябва на пулусъединител да се вдигнат оборотите дои към 1500 и тогава започват нютоните да идват.
А иначе тръгваш от 1000 и чакаш да стигнеш 2 об и тогава те ритва силата и получаваш 320 нютона веднага и до към 4 об, здраво върви. Приплъзване колкото изкаш и тнт.
Моето Турбо е рециклирано и мотора е със сменена гарнитурка- главата ми е ок и дюзите също. Дебитомера отчита идеално.

Та на колегата ти колата нещо не работи както следва. То това е и идеята на ТПГ- да държи в оптимален режим мотора и надува винаги и да разтоварва. Турбото е доста голямо и трудно се развърта от ниски и тук идва ПГ-то.
При 1,8Т този проблем го няма и е необходимо само разтоварване да има с клапан.

Прави сметка че разликата в ускорението е само половин секунда в полза на бензиновия 1,8Т. Максималната скорост също е по голяма с 30 км. по книга.

По мое субективно мнение- бързината на смяна на предавки и при двата мотора е еднаква. Самоче Аз имам и 6-та, на която също имам мощност над 2000 об.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта