Възможна ли е замяната на оригиналната подкартерна кора на VW Arteon, бензин 190 к. с., която не покрива картера на двигателя и скоростната кутия (DSG) с голяма кора, която да ги покрива.
Замяната ще създаде ли проблем с повишаване на температурата на маслата на двигателя и скоростната кутия?
Подкартерна кора за VW Arteon
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12160
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подкартерна кора за VW Arteon
Тези кори са страшно безсмислени, ако се появи теч може да разбереш когато вече е късно. Свалянето всеки път при обслужване вдига цената за труд и разсипва крепежите и примерно на мен вече ми омръзва да ги укрепвам тия кори щото ще хвръкнат на някой в прозореца
- dalgia-73
- Мнения: 455
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Подкартерна кора за VW Arteon
Съгласен съм напълно.А пък със металните кори какъв филм е там направо не е истина.
Re: Подкартерна кора за VW Arteon
Специално на B7 и B8 Passat корите са много добре измислени и вършат добра работа. Изключително здраво укрепени и лесни за демонтаж и монтаж. Целия моторен отсек е чист , аз съм изплакнал двигателя веднъж и отдолу всичко е сухо и чисто, вече 50хил км. Сваляйки кората виждам има ли течове по нея и веднага се ориентирам какво е. Шумоизолацията също е много добра, самата кора на В8 е с вата. Зимата не изстива топлкова бързо , картера също е с кече. При регенерация перките обдухват стабилно около двигателя и тази кора спомага потока да стига до задния край където температурата на DPF надхвърля 700 градуса, кората ако липсва въздушния поток от перките изчезва по най-прекия път и не върши работата си по охлаждането добре. При каране в сериозен дъжд и дълбоки локви вода отдолу не влиза, преди 3-4 седмици бях на Корфу и ме хвана големия дъжд дето наводни всичко и спря тока. Бях буквално над праговете във вода. На другия ден свалях стелки, отварях багажници да видя да не съм наводнил колата. В такива ситуации кората пак върши чудесна работа.
Предполагам освен кора от дизел трябва да се вземат поне 3-те задни болта , които се завиват в моста. Големи са нещо 30-40 torx бяха
Предполагам освен кора от дизел трябва да се вземат поне 3-те задни болта , които се завиват в моста. Големи са нещо 30-40 torx бяха
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3982
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Подкартерна кора за VW Arteon
dalgia-73 написа:Съгласен съм напълно.А пък със металните кори какъв филм е там направо не е истина.
Повечето метални кори имат отделен капак за пробката, та по-скоро е кино-преглед

- MamaMy
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Подкартерна кора за VW Arteon
По принцип съм за корите когато са направени с мисъл. На Галаксито специално е глупаво направена. Неудобна е при обслужване и трудна за сваляне защото е много дълбока и дори на канал подпира. Работата която върши е добра, но случайно изтърван болт или инструмент директно го отписвате. Там затрих големия торкс за амортисьорите, една специална скоба и две ключета 10. Сега кората стои подпряна на оградата ми и почти не ми пречи :)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта