Модовете да я преместят, че по погрешка я треснах в офф-а!
Как да сменя тампоните на макферсона?
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Как да сменя тампоните на макферсона?
Модовете да я преместят, че по погрешка я треснах в офф-а!
Последна промяна от The Red Guy на Съб 25 авг 2007 18:05, променено общо 2 пъти.
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Aйде стана - играят все едно чукам проститутка с 50 годишен стаж. Сега въпросът е какво трябва да направя - искам да ги сменя сам
http://www.vagcat.com/p/B138/407100.png - от кое да почна, какво ми трябва като инаструмент - нещо по-специално трябва ли?
http://www.vagcat.com/p/B138/407100.png - от кое да почна, какво ми трябва като инаструмент - нещо по-специално трябва ли?
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Трябват скоби за стягане на пружината,менгеме (препоръчително,за да си хванеш удобно амортисьора с пружината и да работиш спокойно),инбус 6,лула 23,ключ 17 за долната част на амортисьора и една-две бири за кураж.
Относно играенето нагоре-надолу: до голяма степен е нормално.Само настрани да не лопат.След 5000 км чисто новите ми Лемфьордерчета от Д&Н се отлепват от ботуша,при вдигната кола,без 'ич да им пука.
Относно играенето нагоре-надолу: до голяма степен е нормално.Само настрани да не лопат.След 5000 км чисто новите ми Лемфьордерчета от Д&Н се отлепват от ботуша,при вдигната кола,без 'ич да им пука.
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
трябват ти скоби за пръжините.....намери си по-надеждни да няма изненада.сваля се амортесьора , и както си е така стягаш малко по-малко пружините(2ма най-добре за процедурата).развиваш шайбата отгоре(след като си свил пружината и го сменяш....погледни си и шок тампоните тъй като си свалил вече всичко ако се налага сменяй и тях + пархова капачка.След това ЗАДЪЛЖИТЕЛНО реглаж на преден мост
П.С.За каква кола все пак става въпрос?
П.С.За каква кола все пак става въпрос?
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Никога не влизай под колата,когато е вдигната само на крик!!!(би трябвало да е написано на всеки крик).Аз ползвам дървени трупи.Става и с камък.Колата да е на скорост и ръчна!Всяко колело да е застопорено от двете страни!Теренът да бъде равен!Не се качвай в колата!Внимавай да няма хора около машината!
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Veso101 написа:Ей , като видя такива скоби за пружините и бегам надалеч, все си представям как се отплесва и оставаме без глави.![]()
Иди на майстор , няма да ти вземе много пари, (моите майстори във Варна ми смениха амортисьорите за 10 минути) и после реглаж.
Пружината се свива с 5 см,чак глави не може да отплесне,това не е пружина на Москвич,между двата носача,споко.
Между другото на VW пружините се свиват много,много,много по-лесно отколкото да кажем на Форд.
Свиват се само,колкото да отвием гайката,спокойно.
Да не споменавам,всички знаете,че задните дори нямат нужда от свиване.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта
