Как да сменя тампоните на макферсона?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Как да сменя тампоните на макферсона?

Мнениеот The Red Guy » Съб 25 авг 2007 17:32


:arrow:


Модовете да я преместят, че по погрешка я треснах в офф-а!

Последна промяна от The Red Guy на Съб 25 авг 2007 18:05, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Съб 25 авг 2007 17:33


добре е да имаш канал - вдигаш предницата да увисне колелото и почваш да го буташ с ръка нагоре - ако усетиш яка хлабавина, тогава са заминали


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 25 авг 2007 17:35


С крика, ако го вдигна, без канал - дали ще стане?


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 25 авг 2007 17:41


The Red Guy написа:С крика, ако го вдигна, без канал - дали ще стане?
ще стане....


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 25 авг 2007 18:04


Aйде стана - играят все едно чукам проститутка с 50 годишен стаж. Сега въпросът е какво трябва да направя - искам да ги сменя сам
http://www.vagcat.com/p/B138/407100.png - от кое да почна, какво ми трябва като инаструмент - нещо по-специално трябва ли?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 25 авг 2007 18:07


Трябват скоби за стягане на пружината,менгеме (препоръчително,за да си хванеш удобно амортисьора с пружината и да работиш спокойно),инбус 6,лула 23,ключ 17 за долната част на амортисьора и една-две бири за кураж.

Относно играенето нагоре-надолу: до голяма степен е нормално.Само настрани да не лопат.След 5000 км чисто новите ми Лемфьордерчета от Д&Н се отлепват от ботуша,при вдигната кола,без 'ич да им пука.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 25 авг 2007 19:38


И наляво-надясно играят...


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 25 авг 2007 19:56


трябват ти скоби за пръжините.....намери си по-надеждни да няма изненада.сваля се амортесьора , и както си е така стягаш малко по-малко пружините(2ма най-добре за процедурата).развиваш шайбата отгоре(след като си свил пружината и го сменяш....погледни си и шок тампоните тъй като си свалил вече всичко ако се налага сменяй и тях + пархова капачка.След това ЗАДЪЛЖИТЕЛНО реглаж на преден мост
П.С.За каква кола все пак става въпрос?


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Съб 25 авг 2007 20:04


Taзи под аватара ми.


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 25 авг 2007 20:33


за нея не знам точно.....предполагам че е еднаква процедурата


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 25 авг 2007 20:49


Читави скоби,сигурни (естествено китайски) са към 40 лв.Има и по-евтинджос.Аз имам едни,взех ги за 12 лева,перфектни,същите в Бриколаж са 25-27 лв (баси надценките,сигурно са по 50 цента в Китай).Моите стават,поне за около 20-30 смени на амортисьори.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Съб 25 авг 2007 21:01


Никога не влизай под колата,когато е вдигната само на крик!!!(би трябвало да е написано на всеки крик).Аз ползвам дървени трупи.Става и с камък.Колата да е на скорост и ръчна!Всяко колело да е застопорено от двете страни!Теренът да бъде равен!Не се качвай в колата!Внимавай да няма хора около машината!


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Съб 25 авг 2007 21:11


Ей , като видя такива скоби за пружините и бегам надалеч, все си представям как се отплесва и оставаме без глави. :shock
Иди на майстор , няма да ти вземе много пари, (моите майстори във Варна ми смениха амортисьорите за 10 минути) и после реглаж.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 25 авг 2007 21:17


Veso101 написа:Ей , като видя такива скоби за пружините и бегам надалеч, все си представям как се отплесва и оставаме без глави. :shock
Иди на майстор , няма да ти вземе много пари, (моите майстори във Варна ми смениха амортисьорите за 10 минути) и после реглаж.

Пружината се свива с 5 см,чак глави не може да отплесне,това не е пружина на Москвич,между двата носача,споко.
Между другото на VW пружините се свиват много,много,много по-лесно отколкото да кажем на Форд.
Свиват се само,колкото да отвием гайката,спокойно.
Да не споменавам,всички знаете,че задните дори нямат нужда от свиване.


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 25 авг 2007 21:19


може да ти пръсне тиквата :!: бахти не била опасна.....ние като сменяхме тампоните на голфа в един гараж че свити със скобите ги оставяме в задната стайчка а беха некви убави скоби уж....а тия ментеливите :shock боже опази викай да не те шибне



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта