Помощ за запалване една КИА Соренто!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Помощ за запалване една КИА Соренто!

Мнениеот Dragon » Пет 05 окт 2007 7:49


Гутен морген от форума на КИА (шегичка-майтапче)!
Момчета, моля ви дайте акъл за един джип Соренто, че не иска да запали. Проблемът е, че е била оставена 4-5 дни без да бъде палена изобщо с включена лампа в купето. Снощи дадохме ток с друг акумулатор (64Ампч) от друг автомобил, но може би поради сложността на инсталациите на КИАта пак не успяхме да я запалим. Опитва се да запали, върти стартера, и...дотам. В упътването пише, че колата, която дава ток с акумулатора си трябва да е на мин 2000 оборота. Сорентото е 2,0 дизел, автоматик, 140 кончета, модел от 2006г. (красавец). Мисля, че няма имобилайзер, който да пречи...съдейки по ключа.
Моля който разбира тук да се спре и да сподели опита си!
Благодаря предварително и на всички спамъри, че ще използват петъчната тема, а не тази!
Тенк ю фор йоур кайнд кооперейшън ин адванс!




One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ за запалване една КИА Соренто!

Мнениеот One » Пет 05 окт 2007 8:02


Dragon написа: Благодаря предварително и на всички спамъри, че ще използват петъчната тема, а не тази!
Тенк ю фор йоур кайнд кооперейшън ин адванс!


в тоя ред на мисли :) :) :)
една туба бензин поливаш отгоре после отвътре - гарантирано ще запали ;) и ооо как хубаво ще се разгори ;)


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пет 05 окт 2007 8:02


Абе тоя дизел сигурно иска доста ток, защо несвалите и зареди акумулатора или поне го мернете колко е зареден. Има варянт да неуспяввате да му дадете достатачно :)


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dragon » Пет 05 окт 2007 8:02


В този ред на мисли специално помолих...толкова ли не уважаваш хората?


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dragon » Пет 05 окт 2007 8:03


bluefen написа:Абе тоя дизел сигурно иска доста ток, защо несвалите и зареди акумулатора или поне го мернете колко е зареден. Има варянт да неуспяввате да му дадете достатачно :)


Не е от тока, има достатъчно...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 05 окт 2007 8:06


Пробвайте да закачите (преди това махнете изтощения де) другия акумулатор. Все ми се струва, че нещо алармата е виновна. Би трабвало да запали. Само не знам някоя електроника да не бъгяса после на запален мотор като сменяте акумулаторите :wink:


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 05 окт 2007 8:39


brabus написа:.... Само не знам някоя електроника да не бъгяса после на запален мотор като сменяте акумулаторите :wink:


Почти сигурно! без товара на акумулатора в системата ще изпука реле-регулатора на алтернатора!!! и след него и други работи. Това не е лада с механично реле дето само нагаря при махане на акуто при работещ двигател.
Най-добре свалете акуто, заредете го добре и го върнете обратно. и прочетете или се обадете до КИА БГ да питате има ли нещо по-специално при смяна на акумулатор (ресети, спец. комбинации ключ за палене и разни бутончета и т.н)
Успех!


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dragon » Пет 05 окт 2007 9:17


Ще я водим май до сервиза, сигурно трябва да се обучи компютъра! Сигурно СБА до сервиза! Лошо...!
Благодаря ви за помощта!


Потребителски аватар
Vladsman1
Мнения: 128
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vladsman1 » Пет 05 окт 2007 14:03


dimitarpetrov написа:
brabus написа:.... Само не знам някоя електроника да не бъгяса после на запален мотор като сменяте акумулаторите :wink:


Почти сигурно! без товара на акумулатора в системата ще изпука реле-регулатора на алтернатора!!! и след него и други работи. Това не е лада с механично реле дето само нагаря при махане на акуто при работещ двигател.
Най-добре свалете акуто, заредете го добре и го върнете обратно. и прочетете или се обадете до КИА БГ да питате има ли нещо по-специално при смяна на акумулатор (ресети, спец. комбинации ключ за палене и разни бутончета и т.н)
Успех!


Има си чалъм и за тая работа :wink: Връзваш заредения аку с кабелите на колата посредством други кабели (от тея за даване на ток с щипките) като си оставяш свободно около дупките за клемите. Палиш, закачаш на изтощения и после отвръзваш кабелите. Поне така съм виждал "майстори" да палят 320i.
ПС(После Сетил се): Use at your own risk! а.к.а. На твоя отговорност!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 05 окт 2007 22:12


задължително ,след като се зака4ат щипките(кабелите) колата се заклю4ва и отклю4ва и след това се пробва да се пали
и имобилаизер има ,не гледаш добре в клю4а
ако не ще - на сервиз


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Съб 06 окт 2007 6:06


Колега колата не е ли в гаранция ?
Баща ми има елантра и беше стояла близо 1 месец без да я кара и после не иска да запали, какви ли не магарии не правихме но не запали.
обади се до сервиза и я издърпаха и впоследствие си я оправиха, оказа се че е имобилайзера



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта