Гутен морген от форума на КИА (шегичка-майтапче)!
Момчета, моля ви дайте акъл за един джип Соренто, че не иска да запали. Проблемът е, че е била оставена 4-5 дни без да бъде палена изобщо с включена лампа в купето. Снощи дадохме ток с друг акумулатор (64Ампч) от друг автомобил, но може би поради сложността на инсталациите на КИАта пак не успяхме да я запалим. Опитва се да запали, върти стартера, и...дотам. В упътването пише, че колата, която дава ток с акумулатора си трябва да е на мин 2000 оборота. Сорентото е 2,0 дизел, автоматик, 140 кончета, модел от 2006г. (красавец). Мисля, че няма имобилайзер, който да пречи...съдейки по ключа.
Моля който разбира тук да се спре и да сподели опита си!
Благодаря предварително и на всички спамъри, че ще използват петъчната тема, а не тази!
Тенк ю фор йоур кайнд кооперейшън ин адванс!



Помощ за запалване една КИА Соренто!
Re: Помощ за запалване една КИА Соренто!
Dragon написа: Благодаря предварително и на всички спамъри, че ще използват петъчната тема, а не тази!
Тенк ю фор йоур кайнд кооперейшън ин адванс!
в тоя ред на мисли



една туба бензин поливаш отгоре после отвътре - гарантирано ще запали


- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
brabus написа:.... Само не знам някоя електроника да не бъгяса после на запален мотор като сменяте акумулаторите
Почти сигурно! без товара на акумулатора в системата ще изпука реле-регулатора на алтернатора!!! и след него и други работи. Това не е лада с механично реле дето само нагаря при махане на акуто при работещ двигател.
Най-добре свалете акуто, заредете го добре и го върнете обратно. и прочетете или се обадете до КИА БГ да питате има ли нещо по-специално при смяна на акумулатор (ресети, спец. комбинации ключ за палене и разни бутончета и т.н)
Успех!
- Vladsman1
- Мнения: 128
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dimitarpetrov написа:brabus написа:.... Само не знам някоя електроника да не бъгяса после на запален мотор като сменяте акумулаторите
Почти сигурно! без товара на акумулатора в системата ще изпука реле-регулатора на алтернатора!!! и след него и други работи. Това не е лада с механично реле дето само нагаря при махане на акуто при работещ двигател.
Най-добре свалете акуто, заредете го добре и го върнете обратно. и прочетете или се обадете до КИА БГ да питате има ли нещо по-специално при смяна на акумулатор (ресети, спец. комбинации ключ за палене и разни бутончета и т.н)
Успех!
Има си чалъм и за тая работа

ПС(После Сетил се): Use at your own risk! а.к.а. На твоя отговорност!
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 31 госта