Въпрос относно звук от кюнец :)

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос относно звук от кюнец :)

Мнениеот dan40 » Нед 09 дек 2007 14:27


Колеги , онзи ден си сложих една "трЪбЪ" отзад , ама очакванията ми бяха , че ще вади малко по зверски звук .Сега определено е по различно , от когато бях със сламката , ама нещо пак не ме задоволява :) Питането ми е , ако махна катализатора , ще има ли промяна в звука или не ?




Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Нед 09 дек 2007 15:08


да промяна ще има.но моят съвет е данего махаш само си купи някакъв по голям накраиник. :wink:


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Нед 09 дек 2007 15:17


petkovski_dido_kimi написа:да промяна ще има.но моят съвет е данего махаш само си купи някакъв по голям накраиник. :wink:
по този въпрос колега да те (ви) питам дали е вярно че големите накрайници свалят от мощността :roll: това го бях чул от отдавна и се чудех дали е вярно :?:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 09 дек 2007 15:30


На Голф 2 1.6 бях със спортна генерация на 50мм и крайно гърне Несспорт с доста голям накрайник. Вадеше много басов звук, докато на мой приятел с Астра 2.0 беше с някакво по евтино гърне ( марката ми избяга от главата ) и вадеше много режещ звук, а след като си свали и средното гърне стана ужасно :) Звука зависи от филтрите в гърнето - колкото по малко толкова по режещ звук. Зависи какъв звук искаш, но средното гърне оказва най-голямо влияние. Колкото до катализатора само ще отпуши двигателя ( ако е много задръстен катализатора го махай ). А големите накрайници не свалят мощността ... общо взето колкото по широко толкова по отпушено и следователно колата върви повече, но и харчи повече :) Ако нещо не е така нека някой колега ме поправи :)


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Нед 09 дек 2007 16:15


longora написа:На Голф 2 1.6 бях със спортна генерация на 50мм и крайно гърне Несспорт с доста голям накрайник. Вадеше много басов звук, докато на мой приятел с Астра 2.0 беше с някакво по евтино гърне ( марката ми избяга от главата ) и вадеше много режещ звук, а след като си свали и средното гърне стана ужасно :) Звука зависи от филтрите в гърнето - колкото по малко толкова по режещ звук. Зависи какъв звук искаш, но средното гърне оказва най-голямо влияние. Колкото до катализатора само ще отпуши двигателя ( ако е много задръстен катализатора го махай ). А големите накрайници не свалят мощността ... общо взето колкото по широко толкова по отпушено и следователно колата върви повече, но и харчи повече :) Ако нещо не е така нека някой колега ме поправи :)
и аз колега се съмнявах за тва за мощността мерси че хвърли малко :idea3 по питането ми


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Нед 09 дек 2007 16:31


от накрайници няма да се промени звука

Последна промяна от svetlio p_GT на Нед 09 дек 2007 16:44, променено общо 1 път.


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Нед 09 дек 2007 16:42


longora написа:но и харчи повече :) Ако нещо не е така нека някой колега ме поправи :)



Защо да харчи повече?По малките гърнета оказват по-голямо съпротивление,следователно изгорелите газове излизат по-бавно.Те са един вид спирачка(така да го нарека).Оказват голямо влияние и на разхода на гориво.С по-големите гърнета газовете излизат по-бързо и колата е по "отпушена" и вади по добър звук следователно даваме повече газ и затова ни се струва ,че гори повече.


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Нед 09 дек 2007 17:06


най- добре да махнеш всички гърнета (права генерация) и да сложиш само накрайник, без гърне :wink: ... така отпушваш максимално и звука става най-силен :wink:


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Нед 09 дек 2007 17:07


И ще стане основен спонсор на ПЪТНА ПОЛИЦИЯ :D


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Нед 09 дек 2007 17:09


svetlio p_GT написа:И ще стане основен спонсор на ПЪТНА ПОЛИЦИЯ :D

е аз как не съм станал...


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 09 дек 2007 17:10


svetlio p_GT написа:
longora написа:но и харчи повече :) Ако нещо не е така нека някой колега ме поправи :)



Защо да харчи повече?По малките гърнета оказват по-голямо съпротивление,следователно изгорелите газове излизат по-бавно.Те са един вид спирачка(така да го нарека).Оказват голямо влияние и на разхода на гориво.С по-големите гърнета газовете излизат по-бързо и колата е по "отпушена" и вади по добър звук следователно даваме повече газ и затова ни се струва ,че гори повече.


Пич, смятането на генерация си е цяла наука :)
Имаш разни резонансни вълни , с които спомагаш изпразването на цилиндрите и тем подобни неща. След един определен праг генерацията започва да тежи на мотора , защото се пълни с прекалено много газове , които трябва мотора да "бута"...


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 09 дек 2007 17:59


svetlio p_GT по-лесно и по-бързо излизат газовете ... и това вдига разхода, докато малките гърнета "запушват" и така газовете не излизат толкова бързо което води до намаляване на разхода. Изпитъл сам го :) Не е от даването на газ. Колкото до Пътна Полиция ... колко съм им ръмжал на тия не е реално, а те се правят че не ме виждат :) ( аз нарочно като минавах покрай някой си ръмжах уж да привлека внимание )


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 09 дек 2007 18:08


stoqn_g60 гърнето което вдигаше много врява е "ПЛЮШ" Продава се на Илиенци ( от там си взех и Неспорт'а ) Не зависи от мощността звука .... Неспорт'ите са по-тихиччки защото в тях има филтри докато в Плюш'а няма такива :) Сега тоя мой приятел дето беше с Плюш си сложи Неспорт на който филтрите са изкурубени и бръмчи яко, но си сложи средното гърне да заглуши малко че като минаваше вдигаше квартала у въздуха :) Сега ще ти дам един съвет .. не се занимавай с глупост с гърнета и кви ли не щуротии .... аз дадох близо 250лв за тъпата генерация и сега отново си сложих нормалните гърнета.... ако пътуваш на дълго е отварително!!! Вярно, отначало е много яко ... кефих се здраво, ноооо само за града става даже пак идва малко нанагорно :) Ти си решаваш, но според мен това е излишно ... вместо такива щуротии си купи нещо друго за колата от което ще имаш повече полза :)


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Нед 09 дек 2007 18:08


longora

Искаш да кажеш,че от изгорелите газове колата е по икономична :036:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 09 дек 2007 18:18


НЕ :) Сега не мога да го обясня че ми излезе от главата, но беше нещо свързано с по-лесното и свободно излизане на газовете ( все пак нали те идват от изгорелия бензин ) и двигателя изкарва повече въпросните газове което води до вкарване на повече бензин в двигателя за да може да наваксва на изхвърлените газове и така качва разхода .. нещо такова беше амааа .... :oops:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта