



Въпрос относно звук от кюнец :)
- dan40
- Мнения: 428
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
- Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос относно звук от кюнец :)
Колеги , онзи ден си сложих една "трЪбЪ" отзад , ама очакванията ми бяха , че ще вади малко по зверски звук .Сега определено е по различно , от когато бях със сламката , ама нещо пак не ме задоволява
Питането ми е , ако махна катализатора , ще има ли промяна в звука или не ?

- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На Голф 2 1.6 бях със спортна генерация на 50мм и крайно гърне Несспорт с доста голям накрайник. Вадеше много басов звук, докато на мой приятел с Астра 2.0 беше с някакво по евтино гърне ( марката ми избяга от главата ) и вадеше много режещ звук, а след като си свали и средното гърне стана ужасно
Звука зависи от филтрите в гърнето - колкото по малко толкова по режещ звук. Зависи какъв звук искаш, но средното гърне оказва най-голямо влияние. Колкото до катализатора само ще отпуши двигателя ( ако е много задръстен катализатора го махай ). А големите накрайници не свалят мощността ... общо взето колкото по широко толкова по отпушено и следователно колата върви повече, но и харчи повече
Ако нещо не е така нека някой колега ме поправи 



- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
и аз колега се съмнявах за тва за мощността мерси че хвърли малкоlongora написа:На Голф 2 1.6 бях със спортна генерация на 50мм и крайно гърне Несспорт с доста голям накрайник. Вадеше много басов звук, докато на мой приятел с Астра 2.0 беше с някакво по евтино гърне ( марката ми избяга от главата ) и вадеше много режещ звук, а след като си свали и средното гърне стана ужасноЗвука зависи от филтрите в гърнето - колкото по малко толкова по режещ звук. Зависи какъв звук искаш, но средното гърне оказва най-голямо влияние. Колкото до катализатора само ще отпуши двигателя ( ако е много задръстен катализатора го махай ). А големите накрайници не свалят мощността ... общо взето колкото по широко толкова по отпушено и следователно колата върви повече, но и харчи повече
Ако нещо не е така нека някой колега ме поправи

-
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
от накрайници няма да се промени звука
Последна промяна от svetlio p_GT на Нед 09 дек 2007 16:44, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
longora написа:но и харчи повечеАко нещо не е така нека някой колега ме поправи
Защо да харчи повече?По малките гърнета оказват по-голямо съпротивление,следователно изгорелите газове излизат по-бавно.Те са един вид спирачка(така да го нарека).Оказват голямо влияние и на разхода на гориво.С по-големите гърнета газовете излизат по-бързо и колата е по "отпушена" и вади по добър звук следователно даваме повече газ и затова ни се струва ,че гори повече.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
svetlio p_GT написа:longora написа:но и харчи повечеАко нещо не е така нека някой колега ме поправи
Защо да харчи повече?По малките гърнета оказват по-голямо съпротивление,следователно изгорелите газове излизат по-бавно.Те са един вид спирачка(така да го нарека).Оказват голямо влияние и на разхода на гориво.С по-големите гърнета газовете излизат по-бързо и колата е по "отпушена" и вади по добър звук следователно даваме повече газ и затова ни се струва ,че гори повече.
Пич, смятането на генерация си е цяла наука

Имаш разни резонансни вълни , с които спомагаш изпразването на цилиндрите и тем подобни неща. След един определен праг генерацията започва да тежи на мотора , защото се пълни с прекалено много газове , които трябва мотора да "бута"...
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
svetlio p_GT по-лесно и по-бързо излизат газовете ... и това вдига разхода, докато малките гърнета "запушват" и така газовете не излизат толкова бързо което води до намаляване на разхода. Изпитъл сам го
Не е от даването на газ. Колкото до Пътна Полиция ... колко съм им ръмжал на тия не е реално, а те се правят че не ме виждат
( аз нарочно като минавах покрай някой си ръмжах уж да привлека внимание )


- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stoqn_g60 гърнето което вдигаше много врява е "ПЛЮШ" Продава се на Илиенци ( от там си взех и Неспорт'а ) Не зависи от мощността звука .... Неспорт'ите са по-тихиччки защото в тях има филтри докато в Плюш'а няма такива
Сега тоя мой приятел дето беше с Плюш си сложи Неспорт на който филтрите са изкурубени и бръмчи яко, но си сложи средното гърне да заглуши малко че като минаваше вдигаше квартала у въздуха
Сега ще ти дам един съвет .. не се занимавай с глупост с гърнета и кви ли не щуротии .... аз дадох близо 250лв за тъпата генерация и сега отново си сложих нормалните гърнета.... ако пътуваш на дълго е отварително!!! Вярно, отначало е много яко ... кефих се здраво, ноооо само за града става даже пак идва малко нанагорно
Ти си решаваш, но според мен това е излишно ... вместо такива щуротии си купи нещо друго за колата от което ще имаш повече полза 




- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
НЕ
Сега не мога да го обясня че ми излезе от главата, но беше нещо свързано с по-лесното и свободно излизане на газовете ( все пак нали те идват от изгорелия бензин ) и двигателя изкарва повече въпросните газове което води до вкарване на повече бензин в двигателя за да може да наваксва на изхвърлените газове и така качва разхода .. нещо такова беше амааа .... 


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта