Може ли просто ей така да прекъсне клетка на акумулатор ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Може ли просто ей така да прекъсне клетка на акумулатор ?

Мнениеот orgasmatron » Сря 19 дек 2007 20:36


Та въпроса ми е породен от днешната следната трагикомична случка с участието на се муа, зелената ламя от гаража и малко полиция и пътна помощ ;) и не на последно колегата inoi който ми прави компания известно време на студа ;)

та сутринта си паля без проблеми, стигам си от дружба до ситняково и точно на румънското посолство пасата реши да умре, каза цък и всички ама всички тоци си е.аха мамата, нямам авариини, няма габарити, нищо не свети по таблото, за късмет че беше рано сутринта и не стана голямо задръстване. всичко това става точно пред входа на румънското послоство, полицаите се попритесниха малко щото имам малко вид на ислямски фанатик по-опасан с някое друго килце С4, викат палия бързо, тук не може да остане, аз пък му дадох ключовете и му рекох че съм тъп и не мога да я запаля, той кат по умен да пробва, това го амбицира ама нъцки, пасата не желае да възкръсне. както и да е спряхме движението и полицаите ме избутаха до спирката на рейсовете, за което евала им правя, можеха да седят да ме гледат и да коментират.
повиках си пътна помощ и реших да се позаиграя с пасата, по едно време се започнаха някакви лампички по таблото лекичко да светят но дам ли на контакт всичко е аут и близо 5 мин няма никой в колата, компа се рестартира при всеки контакт, даже и радиото не иска да работи,
както и да е натовариха ме и в сервиза дадоха ток и запали, аз гледам като треснат, замериха акумулатора 2.8V :(
отидох купих си нов акумулатор ( баси как са динали цените) замериха всичко се и наред, зарежда си колата, всичко е на 6, тестваха и стария акумулатор и ми показаха, по скоро чух, прекъсната та клетка.

та питането ми е нормално ли е ей така да се прецака акумулатор
(на 3 години беше стария, монбат, необслужваем)


та да си излея мъката докрай, днес беше адски каръшки ден за мен, успях да си загубя и в последствие намеря, портфейла, после панела на цд-то паднал в една друга кола, айде обратно до сервиза няколко пъти, а ся за капак си загубих гаранционната карта на акумулатора, духна я вятъра и си е#а мамата на някъде докато се ровех из багажника. направо се радвам че не съм си пуснал тото




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 19 дек 2007 20:41


Монбатска класика :) не се коси.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 19 дек 2007 20:46


Малееее това всичко в един ден ли бре, ужас! Нали знаеш, че тръгне ли веднъж няма спиране. Важното е че всички са живи и здраве и разбира се,че има happy end, не е много happy де ама. .... "винаги може да по-лошо"


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Сря 19 дек 2007 20:56


Сблъсквал съм се със същият проблем. При мен куриозът беше, че предния ден бях при акумулаторджия. Замери го, доля му само малко дестилирана вода и каза: "Тая зима няма да имаш проблеми с акумулатора". На сутринта паля и гася няколко пъти и когато вече двигателя е топъл, в един момент тръгвам да паля, ама не ще, изчезна всичко, само алармата не ще да спре да свири, защото при завъртането на ключа се включи. Запалих я на скорост и отидох при майстора. Като чу за какво става въпрос, диагнозата му бе, че акумулатора се е скапал. След като се усъмних в думите му, свалихме един акумулатор от една коля, която бе при него за ремонт и моята веднага запали. Включих аку-то да се зарежда цял ден, но вечерта пак си беше същия "мъртвец". Купих нов и нещата се оправиха.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Сря 19 дек 2007 20:56


Според мен е възможно да умре изведнъж. Всички така казват, пък и аз си мислех, че ми се случи, но после разбрах, че съм си оставил габаритите включени, ама нищо сега поне си имам нов акумулатор, който пали без проблем :)
Иначе за твоя кофти ден... тва е от тия дни, в които като усетиш, че почва да не ти върви от началото на деня е по-добре да прекараш остатъка в къщи, но вързан за леглото, щото все пак и там може да ти се случи нещо :D


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Сря 19 дек 2007 20:59


Верно ти е карък деба! Това с акумулатора е възможно но много рядко се случва!


Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Сря 19 дек 2007 21:12


За да не пускам нова тема ще попитам тук:
Трябва да взимам нов акумулатор. 60Ah 510A. Някой може ли да ме ориентира към някое добро място и да каже горе-долу някакви цени за да знам за какво да се готвя :cry:


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Сря 19 дек 2007 21:51


Моя го купих от един магазин на бул."Овча Купел", ако идваш от Житница магазина е 500-600м след светофара на обиколна (или както се казва там сега, май президент линкълн но може и да се бъркам) в ляво, май имаше някакъв светофар точно до магазина, но може и да бъркам.
Познавам поне 4 човека които са пазарували от там и са много доволни.
аз си взех rombat просто не ми стигнаха парите за по добро, даже имам още един лев да му давам.

Иначе цените за 60Аh започваха от 127 лева за Монбат, моя Ромбат :) беше 137 лв, но човека горещо ми го препоръча пред монбата


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 19 дек 2007 22:35


Преди малко повече от седмица абсолютно същия проблем със абсолютно същия акумулатор на абсолютно същите години само че във Варна :)


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Чет 20 дек 2007 9:59


И аз съм я имал същата драма... само че с оригиналния акумолатор на Vw-то. Купих го с него .. то си личеше че е оригиналния.. тогажа милата беше на 8 години... хехе, и карах една година и един прекрасен зимен ден..... всичко свърш по начина описан от колегата orgasmatron..... просто една клетка беше сдала багажа и нямаше никой в къщи.. след това купих едни нов.. чешки и мога да кажа че е бетон .. не е мръднал от тогава.. :)


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 20 дек 2007 10:06


може
влязох в дупка
излязох и изгаснах
дотук
две клетки аут
отново монбат


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Чет 20 дек 2007 10:20


Аз имах по-емоционална случка. Тогава още си карах Жигулата. Та паля си сутринта колата нормално - стартерът върти като бесен. Отивам до работа - ОК. След това трябваше да отида до някъде - паля и отивам. При опита за палене за да се върна - няма никой. Стартерът едва измяца и това беше. Бутнаха ме, запалих и се прибрах до паркинга пред работата. Загасих и реших да пробвам ей така дали ще запали. Давам контакт, завъртам и се разнесе страшен грохот - ошашавих се. Вдигам капака на двигателя и какво да видя - акумулаторът беше гръмнал - разцепен, на няколко части, едва извадих отделните парчета. Обяснявам си го с по-ниско ниво на електролита, прекъснала връзка в някоя клетка и искра при завъртане на стартера. И нали газът вътре е възпламеним - ето ви малка бомба. Не искам да ви казвам колко време после мих всичко в двигателния отсек от киселината.
Та неведоми са пътищата акумулаторни.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 20 дек 2007 10:56


Стават такива работи.

Едно време беше лесно - на старите акумулатори мостовете между клетките бяха видими отгоре, и като ти се случи такова нещо просто окъсяваш съответната клетка и си караш. Вярно останалите се презареждат, ама поне да се прибереш в къщи става.
А на колите с механични релерегулатори можеше да смъкнеш напрежението и да си караш така с месеци... :-)

Но това беше някога... Само първия ми акумулатор беше такъв. :-)


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Чет 20 дек 2007 11:04


и аз съм доволен от Монбат,4 г. го ползвах като на третата долях 2 лт. дестилирана вода ,бях забравил да го поглеждам после изкара още г и умря както твоя ,от ряз.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 20 дек 2007 11:05


L&R написа:Монбатска класика :) не се коси.


:да:

2 броя за 1 година...прилоша ми :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта