

та сутринта си паля без проблеми, стигам си от дружба до ситняково и точно на румънското посолство пасата реши да умре, каза цък и всички ама всички тоци си е.аха мамата, нямам авариини, няма габарити, нищо не свети по таблото, за късмет че беше рано сутринта и не стана голямо задръстване. всичко това става точно пред входа на румънското послоство, полицаите се попритесниха малко щото имам малко вид на ислямски фанатик по-опасан с някое друго килце С4, викат палия бързо, тук не може да остане, аз пък му дадох ключовете и му рекох че съм тъп и не мога да я запаля, той кат по умен да пробва, това го амбицира ама нъцки, пасата не желае да възкръсне. както и да е спряхме движението и полицаите ме избутаха до спирката на рейсовете, за което евала им правя, можеха да седят да ме гледат и да коментират.
повиках си пътна помощ и реших да се позаиграя с пасата, по едно време се започнаха някакви лампички по таблото лекичко да светят но дам ли на контакт всичко е аут и близо 5 мин няма никой в колата, компа се рестартира при всеки контакт, даже и радиото не иска да работи,
както и да е натовариха ме и в сервиза дадоха ток и запали, аз гледам като треснат, замериха акумулатора 2.8V

отидох купих си нов акумулатор ( баси как са динали цените) замериха всичко се и наред, зарежда си колата, всичко е на 6, тестваха и стария акумулатор и ми показаха, по скоро чух, прекъсната та клетка.
та питането ми е нормално ли е ей така да се прецака акумулатор
(на 3 години беше стария, монбат, необслужваем)
та да си излея мъката докрай, днес беше адски каръшки ден за мен, успях да си загубя и в последствие намеря, портфейла, после панела на цд-то паднал в една друга кола, айде обратно до сервиза няколко пъти, а ся за капак си загубих гаранционната карта на акумулатора, духна я вятъра и си е#а мамата на някъде докато се ровех из багажника. направо се радвам че не съм си пуснал тото