Избива вода от казанчето след като угася колата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
volen777
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Избива вода от казанчето след като угася колата

Мнениеот volen777 » Пон 25 фев 2008 19:42


Имам проблем с колата B3 Мi ABS двигател. Паля, тръгвам карам загрява си нормално, отваря се термостата, държи си температурата на 87 -90 градуса извънгдадско. Влизам в града, сфетофари загрява си 90-95 включва си перката нормално изключва си като качи повечко пак си се включва пак се нормализира температурата. Обаче като спря на едно място и угася двигателя и след минута почва да изхварля вода от казанчето. Ако запаля колата спира да изхвърля и се включва пак перката и пак нормализира температурата. Това ми го прави няколко пъти и като се прибера в гаража и на следващия ден проверя нивото е спаднало и доливам всеки път различно до половин литър. И понеже е от доста време чета тука и все ненамирам отговор. За сега днес проверих един датчик на радиатора с 3 извода на студен и на топъл двигател се едно пакзва безкраино голямо съпротивление. С дигиталем мултицет мерих. Заключавам датчкика е заминал следва нов, но дали е само това. Та защо така изхварля водата?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 25 фев 2008 19:55


Ами смени капачката на разширителния съд като за начало.По принцип като угасиш колата температурата на водата нараства още (понеже спира да се върти и тази,която е в главата отнема цялата топлина) и налягането се повишава.
По повод датчика :
-при 1-ва степен температурата е 95 градуса
-при 2-ра степен температурата е 102 или 105 беше градуса.
Втора не е нормално да се включва по принцип освен при изключително зверски натоварвания с ниска скорост и високи обороти дълго време.
Засега това се сещам като идеи.
Сутрин лесно ли пали,запъва ли нещо,пуши ли бяло,леко ли върти стартера,припуква ли докато запали?
Усех!


Потребителски аватар
volen777
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Мнениеот volen777 » Пон 25 фев 2008 20:18


Оригиналната ми капачка като я разклатя не трака, но като натисна клапатаси влиза навътре. Преди година и половина сменях гарнитура и тогава си бях взел нова капачка която си тракаше като се разклати, но пък клапата невлиза навътре. Та карах изестно среме с новата капачка, но резбата и се бе развалила и реших да върна старата. Но като взе да ми прави сегашния проблем преди 2 дни си взех нова капачка казах им на пичовете каква ми е колата и те ми дадоха капачка, но като се прибрах в нас видях, че е малко по голяма ама съвсем малко, но пак нестава за моита кола, маи се набутах утре отивам със старата капачка за мостра и вземам нова. Балгодаря за съвета. А колата си пали нормало без газ и в началото държи 1000-1100, но като заглрее след 2-3мин. си минава на 850 това на студен двигател и си мърка като коте.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Пон 25 фев 2008 21:37


на мой много добър приятел с пасат(TD) 89година правеше точно така като твойта и се оказа капачка на антифриза,но взе от едно АУДИ B4(от морга) и се роди с тоя антифриз,направо се беше уплашил за двиагатела!!!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 25 фев 2008 22:24


[quote="zfa159"]Ами смени капачката на разширителния съд като за начало
    Това ти е проблема 100%, намери си читава капачка :idea: Като я разклатиш клапана трябва да чука/мърда/ :wink:


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Пон 25 фев 2008 22:45


по спомени - максимум 20 лв. е в сакар ауто


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 25 фев 2008 22:47


5лв в Ауто + и Елит Кар ;)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пон 25 фев 2008 23:44


И аз имах проблем с капачката - случи ми се по път и е малко кофти.
Беше ми се скъсал О-пръстена. И понеже не знаех къде в Ихтиман продават о-пръстени, си купих цяла капачка -топран за 8.60. Сега си смених о-пръстена на оригиналната - струва 40 стотинки, и всичко е наред.


vw20v
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw20v » Вто 26 фев 2008 7:26


Смяна гарнитура на главата . След като загрее барни маркучите и всичко ще ти се изясни . Но по принцип хвърля ли водата това системата надува. :D


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 26 фев 2008 11:44


Не искам да те плаша колега, но това което си описал подсказва, проблем с гарнитурата или изкривена глава(дано да не е това, че ще трябва шлайф). Според мен духа през някой цилиндър(като причината може да е и само от гарнитурата). Гори ли ти охладителна течност? Погледни излизат ли пръски от ауспуха при незагрял мотор и повече пара при достигната нормална работна температура.
Смяната само на капачката не е излишна, но според мен не е в нея проблема. Можеш да провериш лесно това :wink: , като направиш тест с капачка на някой колега, при когото нещата са наред. :idea: Само много бавно развивайте капачките и малко изчакайте преди да ги махнете, ако двигателите са загрели.
:да:

Последна промяна от Dpop на Вто 26 фев 2008 11:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Вто 26 фев 2008 11:48


Не съм съгласен за гарнитурата на главата. Ако е тя - колкото по високи са оборотите повече надува. А тука всичко става като спре.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 26 фев 2008 12:42


Winner25 написа:Не съм съгласен за гарнитурата на главата. Ако е тя - колкото по високи са оборотите повече надува. А тука всичко става като спре.
:idea:


Потребителски аватар
volen777
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов
Контакти:

Мнениеот volen777 » Вто 26 фев 2008 12:47


Днес едвам дочаках магазина да отвори и си взех нова капачка за 9 лева. Долях си заради вчерашното избиване и сложих новата капачка. Запалих колата няма много пушаци загря си постепенно, изфорсирах си я, като постоянно следах маркучите не съм ги стискал само на допир как е температурата и термостата си отвори нормално. След време и перката се включи и изключи нормално изчкаках още едно нейно включване и изключване и още 2мин и огасих колата и зачаках да видя резултата. Нищо всичко нормално няма изригване течността съвсем малко над Max и така си остана изчаках 5-10 мин и пак повторих процедурата и пак всичко нормално. Ей таз капачка колко важна била камак ми падна от сърцето понеже веднъж съм сменял гарнитура не ми се ще отново. Благодаря ви колеги, лек и безавариен на всички.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Вто 26 фев 2008 14:24


volen777 написа:Днес едвам дочаках магазина да отвори и си взех нова капачка за 9 лева..........Ей таз капачка колко важна била камак ми падна от сърцето понеже веднъж съм сменял гарнитура не ми се ще отново. Благодаря ви колеги, лек и безавариен на всички.


Какво нещо е форумът. Още веднъж се убеждавам, че болисти лекува всякакви : vw fen :patriot


Потребителски аватар
bobipepi
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobipepi » Вто 26 фев 2008 20:42


Съжалявам че късно видях проблема след като е решен.Наистина е капачката само дето при мене първата дето я купих беше калпава и за малко шях да стигна до гарнитура на главата.Пича дето ми я продаде ще запаза името му в тайна щот ми е баджанак и не бих искал да фалира магазинчето му .Е това беше преди 8годинки но все пак.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта