Проблем с перката на климатика?? B5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
d0ct0ra
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с перката на климатика?? B5

Мнениеот d0ct0ra » Нед 17 фев 2008 23:18


Колеги имам следния проблем:
Като запаля колата ми работят и двте перки.Ходих при един майстор и той ми каза че имам проблем с климатика. Свяляхме датчика за перката която е свързана с климатика и пак си работят и двете перки.
Някой може ли да ми каже от какво може да е това :?:
Следващата тема с големи букви в заглавието ще бъде директно изтрита!
mod edit: dobrinb

Последна промяна от d0ct0ra на Пон 18 фев 2008 0:46, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
d0ct0ra
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот d0ct0ra » Нед 17 фев 2008 23:29


Готово е вече:)
Пасара ми е Б5 за него и аз не знам как е ????


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 18 фев 2008 0:47


Като запалиш се включва компресора на климатика за да ти отдели влагата на предното стъкло от вътрешната страна.А завърти ли компресора завърта веднага и вентилатора на бавна степен.А датчика дето сте го откачали е за бързата степен,ако много загрее да го позабърза малко.

Мисля че с копчето Еcon ще можеш да си спираш вентилатора след като запалиш.


Потребителски аватар
d0ct0ra
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот d0ct0ra » Пон 18 фев 2008 17:19


Значи според теб няма проблем???А за какво е точно това копче ECON?
И да ви питам може ли да се сменят лагерите на тоя вентилатор или ще трябва нов?Коилко може да струва?


Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Пон 18 фев 2008 17:23


Копчето екон изключва компресора на климатроника/съответно и перката му спира/ и ползваш топлината от двигателя т.е. парно.Аз смених цялата перка-около 180 лв-не ми се занимаваше с правене на втулки щото и времето без кола е пари.Явно животеца на перката е около 10тина години-познавам доста хора които смениха


Потребителски аватар
d0ct0ra
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот d0ct0ra » Пон 18 фев 2008 17:49


Е мерси за инфото. Сега отивам да го видя. О каде си я купил перката?


Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vencisto » Пон 18 фев 2008 20:47


pike написа:Копчето екон изключва компресора на климатроника/съответно и перката му спира/ и ползваш топлината от двигателя т.е. парно.Аз смених цялата перка-около 180 лв-не ми се занимаваше с правене на втулки щото и времето без кола е пари.Явно животеца на перката е около 10тина години-познавам доста хора които смениха


по този повод да попитам това означава ли , че когато е -10 градуса навън и си запаля колата и пусна климатроника да духа топло той ще започне, въпреки че мотора не е загрял? Т.Е. че климатроника може както домашните климатици да духа и топло!?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 18 фев 2008 22:12


vencisto написа:
pike написа:... и ползваш топлината от двигателя т.е. парно...


по този повод да попитам това означава ли , че когато е -10 градуса навън и си запаля колата и пусна климатроника да духа топло той ще започне, въпреки че мотора не е загрял? Т.Е. че климатроника може както домашните климатици да духа и топло!?

Не, не може ! Автомобилния клима-тик(-троник) само охлажда ! Топленето винаги е от двигателя (охлаждащата течност) !


Потребителски аватар
vencisto
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот vencisto » Пон 18 фев 2008 22:21


Благодаря gr_kanev
това ми внесе малко яснота по въпроса с климатрониците!


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Вто 19 фев 2008 13:27


Здравейте, колеги днес имах подобен проблем. Аз сам с Б4 пасат.
перката на климатроника ми спря,свалих мотор4ето с торбинката,пуснах го и тръгна. Ка4их го пак, оба4е като запала колата и на дисплея ми излиза вси4ко що е циифра и буква,кво му стана??????????? :cry: :shock :shock :shock :roll: Моля дайте идея.


Потребителски аватар
bandrs
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bandrs » Нед 24 фев 2008 20:28


Искам да те питам нещо за климатроника.Колата е пасат 1998 когато работи на екон. всичко е ок но щом изключа този режим самият климатроник издава странен тракащ звук,понякога не го прави от два три дни е така иначе си работи и топло и студено.Смених ремъците миналата седмица дали може нещо да са направили в сервиза.Имаш ли идея какво може да е и къде да отида да го погледнат
pike написа:Копчето екон изключва компресора на климатроника/съответно и перката му спира/ и ползваш топлината от двигателя т.е. парно.Аз смених цялата перка-около 180 лв-не ми се занимаваше с правене на втулки щото и времето без кола е пари.Явно животеца на перката е около 10тина години-познавам доста хора които смениха


Потребителски аватар
AngelVT
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 30 май 2007 8:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот AngelVT » Сря 02 апр 2008 13:02


Сменяш вентилатора на климатроника. Първо пробвах със смазване, по аналогия с компютърните :) , но ефектът беше еднодневен. Новият вентилатор е 162 лв., с поставянето и пр. цената е някъде около това, което е написал pike.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта