Проблем с тоците

Техническа и сервизна информация за Passat
djbunio
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Проблем с тоците

Мнениеот djbunio » Сря 02 апр 2008 16:05


Здравеите приятели искам да ва питам нещо за следния проблем с колата ми, а тои е на4и преди 2 месеца си взеь 4исто нов акумулатор и днес като трагвам за работа ми неискаше ве4е да пали колата.Като си го купих си4ко беше добре динамото си зареждаше добре абе си4ко беше ок.ако някои зная били ми казал от каде може да е проблема.WV PASSAT 1.8MI 1988г. пасата е 2-ка




Потребителски аватар
tomi72
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 31 май 2007 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tomi72 » Сря 02 апр 2008 16:32


колега явно имаш някаде отечка и ти дърпа тока. пробваи да откачиш клемите като го оставиш за повече време-успех :lol:


Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Сря 02 апр 2008 18:21


Колега, ако не си карал колата дълго време ,напълно нормално е да ти се изтощи.А ако има някакъв проблем и искаш да го отстраниш сам,трябва да можеш да работиш със мултиметър.Изключваш всички консуматори в колата,и мериш колко Ампера яде докато колата ти е изгасена.Нека ме поправят ако греша.Май нормалната консумация беше в рамките от 40-60мА.А и пасата май е 3-ка.Успех :lol:


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Сря 02 апр 2008 19:21


Нармално на мойта е 50мА - имам спомен,защото го мериха скоро. Все пак зависи с каква аларма си и тя колко дърпа - по мое мнение не повече от 10-20мА. Все пак кажи и с какъв акумулатор си - би трябвало щом е нов да е в гаранция и да може да се смени.


djbunio
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот djbunio » Сря 02 апр 2008 19:30


акумулатора е монбат 65 ампера ли там какво беше нензнам то4но как се казва аве ще я закарам на маистор да я види там да замерят си4ко


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Сря 02 апр 2008 20:24


Здравей колега.Нека и аз да си кажа мнението.Всъщност щом като акумулатора ти е нов, значи той все още е в гаранция и спокойно можеш да предявиш рекламация, а пък те ще видят дали имаш утечка.
Второ ако имаш и СД в колата то също дърпа малко точец и като го събереш с тока на алармата и факта, че не я караш често и ето ти изтощен акумулатор.Аз лично си сложих ключ маса и като знам,че няма да карам колата 2-3 дни си я изключвам и вече нямам проблеми,
а и освен това по този начин от време на време си ресетвам и борд компютъра.Чао дано да съм бил полезен с нещо.


djbunio
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот djbunio » Сря 02 апр 2008 21:16


колата я карам всеки ден само през седмица по една неделя нея карам ина4е нензнам имам само едно сд и аларма има друго нямам което да хар4и ток


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Сря 02 апр 2008 21:27


Имай на предвид,че карането в градски условия не може да възстанови сътоянието на акумулатора до пълен капацитет. Няколко завъртания на стартера за около 10сек общо изискват 1 час работа на двигателя (алтернатора) за да дозареди акумулатора, но все пак отиди до го проверят за "мъртва клетка". Може и проверка на инсталацията да си направиш или да ти направят, да не би да дава нещо накъсо.


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Сря 02 апр 2008 21:59


Колега , акумулаторът може да бъде оприличен на съд , в който се налива ток и се източва ток. Алтернаторът прави тока и го налива, а останалите 300 ел. устройства го източват. И за да функционира тая система трябва да има баланс, т.е. да наливаме не по-малко , отколкото източваме. Значи, първо - виж какъв ток дава алтернторът; второ - виж колко ампера точи в покой при изгасен мотор /дали няма утечки/.

Последна промяна от walentin на Чет 03 апр 2008 10:45, променено общо 1 път.


djbunio
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 02 апр 2008 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот djbunio » Сря 02 апр 2008 23:31


ами ако отида там дет си купих акумулатора дали ще ми проверят пак тоците щото от на4ало е било си4ко ок


Потребителски аватар
gozzu
Мнения: 173
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 12:00
Автомобил: Vw Golf 4 2_8 V6 4Motion 204 hp
Двигател: BDE 2002 г
Местоположение: София

Мнениеот gozzu » Чет 03 апр 2008 5:48


До сега колкото пъти съм си копувал български акумулатор толкова пъти съм имал ядове.Последния изкара 1 зима при положение,че всичко е било ок по голфа, на служебните коли слагат от ия акумулатори и там изкарват по година година и нещо колкото да мине гаранцията,а на рндето(вече съм с пасатор и съм мн доволен) което беше стояло в автокъща около 6 месеца след 1 зареждане вече 3 зими няма ядове освен това е нафтов кенеф и за това съм на мнение,че малко повече пари за хубав акумулатор т.е. марков се оправдават


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Чет 03 апр 2008 6:51


Не съм доволен от Монбат , а същото съм го чувал и от още много хора. Такъв изкара на колата на жената точно 1 зима и даде при проверката мъртва клетка. Бакшишите,които познавам карат с Искра - според тях били много добри. Аз сега съм с Банер/австрийски-някаква нова калциева технология/ , но немога да кажа дали е добър,защото е още чисто нов - на 4 месеца.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro slav и 123 госта