Криви клапани В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот Петър Петров » Сря 03 сеп 2008 21:11


Да, след смяна го скъса, така че може и да е от калпав ремък, знам ли. Ама искам да питам колко максимум може да се шлайфа главата, щото мойта я прешлайфаха 0.7мм и е със стандартна гарнитура на главата, дали пък не е в това проблема?!?




Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пет 05 сеп 2008 3:43


Колега провери дали затяга разпределителния вал, трябва да се превърта на ръка, малко трудно но се превърта като се хване зъбната шайба. Ако не може, търси къде е проблема.
Едва ли са били пълни понеже за да са пълни трябва да е работил или да работи двигателя....

Пълни бяха щото преместих колата. Пък и който е отварял хидравлични повдигачи трябва да знае как работят. При престой размера си намалят само тези които са натиснати от гърбиците, останалите си стоят разпънати щото няма кой да ги натиска. В общия случай има два натиснати- един изпускателен и един смукателен. Другите два цилиндъра съответно за затворени-единия запалване другия сгъстяване.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот Петър Петров » Пет 05 сеп 2008 17:14


Колеги, мерси за мненията и съветите!!! Оказа се, че има крив клапан, взех нов, смених го, сложих си главата с нормална си гарнитура, зацепих си ремъка и сега за сега всичко е ОК! Аз се съмнявам при изкривена дотолкова глава (0.7 мм) дали и тунела на разпределителния вал не е подала и оттам да е дошъл проблема, а пък дали седем десети не е много за тая глава ше си проличи...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта