


Криви клапани В3
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Колега провери дали затяга разпределителния вал, трябва да се превърта на ръка, малко трудно но се превърта като се хване зъбната шайба. Ако не може, търси къде е проблема.
Пълни бяха щото преместих колата. Пък и който е отварял хидравлични повдигачи трябва да знае как работят. При престой размера си намалят само тези които са натиснати от гърбиците, останалите си стоят разпънати щото няма кой да ги натиска. В общия случай има два натиснати- един изпускателен и един смукателен. Другите два цилиндъра съответно за затворени-единия запалване другия сгъстяване.
Едва ли са били пълни понеже за да са пълни трябва да е работил или да работи двигателя....
Пълни бяха щото преместих колата. Пък и който е отварял хидравлични повдигачи трябва да знае как работят. При престой размера си намалят само тези които са натиснати от гърбиците, останалите си стоят разпънати щото няма кой да ги натиска. В общия случай има два натиснати- един изпускателен и един смукателен. Другите два цилиндъра съответно за затворени-единия запалване другия сгъстяване.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Колеги, мерси за мненията и съветите!!! Оказа се, че има крив клапан, взех нов, смених го, сложих си главата с нормална си гарнитура, зацепих си ремъка и сега за сега всичко е ОК! Аз се съмнявам при изкривена дотолкова глава (0.7 мм) дали и тунела на разпределителния вал не е подала и оттам да е дошъл проблема, а пък дали седем десети не е много за тая глава ше си проличи...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта