Релето на Вентилатора?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 12 юли 2004 17:06


пичове, терзаете се с каквото не трябва. всъщност това не е проблем ами функция. има го още при мехамичните многоточкови инжекциони та оттам го зная. има един датчик който е вързан директно към компа на колата и му подава сигнал ако температурата В ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕК надвиши 110градуса при спрян мотор! тогава ако сте забелязали винаги се включва първата скорост на перката. така. това може да се повтори многократно след спиране на мотора защото този датчик се следи постоянно и няма връзка с контакта. направено е заради охлаждането на дюзите знаете че са чувствителни и ако им е топло - лошо. та въпросния датчик се намира на смукателните тръби т.е. по близо до дюзите и е закрепен на метална планка Г образна ако е с един кабел-подава маса и много лесно се пробва но ако е с два следи сигнал и не е хубаво да си правите експерименти. всъщност си е натурален суич и нищо повече.




Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Нед 01 авг 2004 22:16


савсем нормално е, не я мисли


Потребителски аватар
passat4o cl
Мнения: 44
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:58
Автомобил: VW BORA 1J6
Двигател: 1 9 TDI 115hp AJM 2002
Местоположение: Сливен

Мнениеот passat4o cl » Вто 09 сеп 2008 19:49


:?: мисля це не е нормално ,като изгасиш колата ако е загриала над 90 градуса вентилатора работи малко и спира сам


Потребителски аватар
stefanov65
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
Автомобил: vw golf 1.9 tdi
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Русе

Мнениеот stefanov65 » Вто 09 сеп 2008 21:10


Здравейте.
Колегата ми има Ауди Б4 2Е,та на него му се случи това ,започна да се включва перката ,когато колата е спряна повече от 2,3,5 часа за по 15-20 мин. и то по няколко пъти през деня (колата е на място където я виждаме)накрая му сабори акумулатора ,ходи на сервиз при негов познат и му смениха този датчик ,който Ваското писа казали му че имал живот и си е отишъл (не разбирам чак толкова но така каза).Сега вече 3 месеца няма проблем работи по някога до 4,5 мин след като е спрял ама само толкова.
На Пасата ДБГ и датчика, е същия.
Ако има грешка моля да ме извините.
Успех


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 10 сеп 2008 18:13


Археолози, темата е на над 4 години !
Отделно че не казвате нищо ново/полезно по нея !



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Afn1.9 и 30 госта