



питане за смяна на антифриз и обезвъздушаване
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Tinko написа:... но все пак в помпата нали влизат маркучите.... Ако ги изкара няма ли да е същото....
Мммм не точно!
По скоро бих казал, че само излизат!

Помпата е лепната за блока и входящ маркуч към нея май няма... По спомен...
Я да видим ЕТОС какво ще каже и ще се редактирам, ако имам грешка!
Ми редакция!
В тоя ЕТОС картинките са такива, че и мен да са нарисували- няма да се позная!

В чест на устанвяване на истината излезнах на чист въздух (и доста прохладен!

Термостата се пада отдолу! Заваща се с помощта на фланец.
Ама бийте ме, не помня защо не можеше да се свали, без да се смъкне помпата!
Като размишлявам- там би трябвало да се пречка конзолата за захващане на генератора...
Току-що ваското ме светна, че трябва да пречи хидравликата

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
radotom написа:
Току-що ваското ме светна, че трябва да пречи хидравликата
При мене прече да се свали хидравликата иначе маркуча съм го откачал.
Tinko написа:Winner25 написа:Според мен чака да загрее за да източи малкия кръг, не големия
Малкия кръг е винаги отворен, именно за това се отваря големия когато загрее и да задържи постоянна температура.....
Малкия кръг е винаги отворен, но ти вадиш маркучите на радиатора, а това е големия кръг.
Може двигателя за който говориш да е по различен, но при ABS/RP моторите термостата е хванат с фланец(коляно) за помпата и ако работи при студен двигател водата от блока не изтича.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Winner25 написа:Малкия кръг е винаги отворен, именно за това се отваря големия когато загрее и да задържи постоянна температура.....
Малкия кръг е винаги отворен, но ти вадиш маркучите на радиатора, а това е големия кръг.
Може двигателя за който говориш да е по различен, но при ABS/RP моторите термостата е хванат с фланец(коляно) за помпата и ако работи при студен двигател водата от блока не изтича.
Така става, но аз при мен имам и двата маркуча и за малкия и за големия! Няма ли вариант, само термостата да се махне?

- vladkant
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
относно обезвъздушаването на системата: аз лично го обезвъдушавам
като вирна предницата ( примерно рампа , тротоар и т.н.)
след като налееш на неработещ двиг запали -качи изчакай да поеме
и напални, в радиаторчето иначе остава въздух макарче ще излезне и
сам-за източването -махни маркучите от самиа радиатор
големите маркучи и недей да я палиш всичко се източва само от долният маркуч
като вирна предницата ( примерно рампа , тротоар и т.н.)
след като налееш на неработещ двиг запали -качи изчакай да поеме
и напални, в радиаторчето иначе остава въздух макарче ще излезне и
сам-за източването -махни маркучите от самиа радиатор
големите маркучи и недей да я палиш всичко се източва само от долният маркуч
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 22 госта