питане за смяна на антифриз и обезвъздушаване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Мнениеот DimitarBT » Сря 17 сеп 2008 17:07


добре колеги.днес купих антифриз но не ми остана време да го сменя.утре ще го сменя и ще кажа какво е станало.иначе както колегата radotom каза...точно това малкото маркучле съм гледал не един път и си тече вода от там като от паркова чешмичка :Mr Green Fun




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 17 сеп 2008 20:35


Tinko написа:... но все пак в помпата нали влизат маркучите.... Ако ги изкара няма ли да е същото.... :roll:

Мммм не точно!
По скоро бих казал, че само излизат! :lol:
Помпата е лепната за блока и входящ маркуч към нея май няма... По спомен...
Я да видим ЕТОС какво ще каже и ще се редактирам, ако имам грешка!

Ми редакция!
В тоя ЕТОС картинките са такива, че и мен да са нарисували- няма да се позная! :lol:
В чест на устанвяване на истината излезнах на чист въздух (и доста прохладен! :lol: ) на терасата, за да погледна старата си водна помпа...
Термостата се пада отдолу! Заваща се с помощта на фланец.
Ама бийте ме, не помня защо не можеше да се свали, без да се смъкне помпата!
Като размишлявам- там би трябвало да се пречка конзолата за захващане на генератора...

Току-що ваското ме светна, че трябва да пречи хидравликата ;)


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 17 сеп 2008 22:40


radotom написа:
Току-що ваското ме светна, че трябва да пречи хидравликата ;)

При мене прече да се свали хидравликата иначе маркуча съм го откачал.


Tinko написа:
Winner25 написа:Според мен чака да загрее за да източи малкия кръг, не големия :wink:


Малкия кръг е винаги отворен, именно за това се отваря големия когато загрее и да задържи постоянна температура.....

Малкия кръг е винаги отворен, но ти вадиш маркучите на радиатора, а това е големия кръг.
Може двигателя за който говориш да е по различен, но при ABS/RP моторите термостата е хванат с фланец(коляно) за помпата и ако работи при студен двигател водата от блока не изтича.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 18 сеп 2008 8:44


Winner25 написа:Малкия кръг е винаги отворен, именно за това се отваря големия когато загрее и да задържи постоянна температура.....
Малкия кръг е винаги отворен, но ти вадиш маркучите на радиатора, а това е големия кръг.
Може двигателя за който говориш да е по различен, но при ABS/RP моторите термостата е хванат с фланец(коляно) за помпата и ако работи при студен двигател водата от блока не изтича.


Така става, но аз при мен имам и двата маркуча и за малкия и за големия! Няма ли вариант, само термостата да се махне? :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 18 сеп 2008 10:49


Tinko написа:...Няма ли вариант, само термостата да се махне? :roll:

Ако няма климатик и хидравлика и термостата се сваля лесно и така изтича антифриза и от радиатора и от двигателя. Ако има обаче не става.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Чет 18 сеп 2008 19:35


Ако става дума за ABS/RP мотори-точно маркуча от коляното ,дето държи термостата, се сваля за източване.Може да е на шплентована "бърза връзка" или на скоба, на 2Е -само по картинки знам, може да се различава, може и там да е така.Та този маркуч е "входен" за помпата


Потребителски аватар
vladkant
Мнения: 80
Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladkant » Вто 23 сеп 2008 13:15


относно обезвъздушаването на системата: аз лично го обезвъдушавам
като вирна предницата ( примерно рампа , тротоар и т.н.)
след като налееш на неработещ двиг запали -качи изчакай да поеме
и напални, в радиаторчето иначе остава въздух макарче ще излезне и
сам-за източването -махни маркучите от самиа радиатор
големите маркучи и недей да я палиш всичко се източва само от долният маркуч



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deodriver и 22 госта