Здравейте колеги,
наскоро забелязах че се получава изпускане на изгорели газове ( мнго "пърди') в областа на лещата. Изкам да попитам тази снадка на предната тръба с изпускателният колектор възможно ли е да се изолира или оплътни с някакъв силикон, или трябва да се смени самата мрежеста гарнитурка която се намира вътре в "лещата"?
Пробвах да поразмърдам тръбата току виж лещата се е наместила, но не става, продължава да си изпуска.
И да запитам тези които са правили такава замяна на плетената мрежеста гарнитурка - след като са махнати тея пружинените скоби дето предържат тръбата, има ли някакъв чалъм по-лесно да се сложат обратно на мястото си?



Смяна на леща на 1,8РП
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Монтажа става с ремък(стар).Закачаш скобата за колекторите (горе),а през долният й край прекарваш ремъка прегънат на две(става и с двойно по-къс,но после трябва да го режеш за да го махнеш).Дължината на прегънатият ремък трябва да е от долния край на скобата до около картера.В долната част на ремъка прекарваш щанга с опора в картера или нещо друго масивно в близост.
П.П Лошо го обясних,ама....
П.П Лошо го обясних,ама....

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
mafiota написа:vit_autosofia написа:аз си смених колектора и двуцевката от 2E мотор.няма леща няма скоби.
И най важното пасата се отпуши та върви.RP-то е удушено още на лещата
Поне намаля ли шума от двигателя??
моторя се не чува.Даже понякога като стоя на светофар гледам в таблото с уредите да не е загаснал.Но определено от колектора има полза.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
pas1.8mi написа:Монтажа става с ремък(стар).Закачаш скобата за колекторите (горе),а през долният й край прекарваш ремъка прегънат на две(става и с двойно по-къс,но после трябва да го режеш за да го махнеш).Дължината на прегънатият ремък трябва да е от долния край на скобата до около картера.В долната част на ремъка прекарваш щанга с опора в картера или нещо друго масивно в близост.
П.П Лошо го обясних,ама....
Е това си е идея:)
ние мъчихме с едни телове, и стана работата но трабата не се уплътнява хубаво и си издиша от там:(
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта